Dat is waar, maar daar ging het om een stemming en niet om iemand 'toneelhaken', dat zou zo veel voordeel opleveren voor B&A dat het te schunnig zou worden, maar ja, op het moment verbaasd me niets meer.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergis je niet in Amanda en wat ze allemaal voor elkaar krijgt, denk alleen maar aan de rijbewijs stemming.
We wachten af, wie weet is het gewoon een scriptbespreking.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Als de FEBO Claire eruit wil hebben dan kan Huub stampvoeten wat hij wil, maar dan gaat ze.
En Claire wordt nu naar achteren geroepen.
Vond het opmerkelijk toen claire tegen die rus zei:quote:Op maandag 18 februari 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
We wachten af, wie weet is het gewoon een scriptbespreking.
Nah, geloof ik niet. Amanda is niet de slimste he. Zou me niks verbazen als de FEBO hier zelf mee is gekomen. A la toneelhaak. Me likequote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar het zou toch van de dolle zijn al Amanda dit mag/kan eisen, dat verwende kreng krijgt goffer alles voor elkaar.
ff uitrusten van zijn 8 sec. gevecht van gisterquote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef AnTjUh het volgende:
amanda vraagt of brian al terug is
en gaat m beneden halen
die lag natuurlijk weer te slapen
Laten zien was bij Claire het probleem niet toch?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:31 schreef neo567 het volgende:
[..]
Vond het opmerkelijk toen claire tegen die rus zei:
Of laat eens wat zien van jezelf; Moet je horen "wie" dat zegt, Muhahahaha !!!
Die vuile tering RAT moet weg,moet je eens kijken wat je dan voor spel krijgt,maar ja de FEBO verstaat alleen maarquote:Op maandag 18 februari 2008 16:20 schreef fredfik het volgende:
aha de febo wil van haar af maar de rus mag nog ff blijven
Tis en blijft een luie antilliaan !!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff uitrusten van zijn 8 sec. gevecht van gister
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef diedirk het volgende:
hebben er meer mensen last van 3 slechte streams?
Slechte resolutie..
Kunnen ze Claire niet een toneelhaak geven en vervangen voor een boeiend iemand?
Wat voegt ze toe daar?
Ze zegt niks behalve ; is ook zo en dat mag je vinden....
Zegt ie dat?quote:
Dan voert ze iig meer uit dan die russinquote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef neo567 het volgende:
Dee nige actie van claire is sex met Huub, Muhahahaha, hoe hard is de waarheid WOEHAAA !!!!
Haha, is dat wat nieuws?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik heb nu 2 weken DGK vakantie.
Euh.......?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |