quote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je alweer een uur aan het prutsen?
Tuurlijk wel, alles is hetzelfde. Behalve de derde set. Die gaat bij dubbelspel tot de 10 (supertie-break).quote:Op maandag 18 februari 2008 23:01 schreef jmac het volgende:
Heel dom trouwens maar is er bij dubbelspel geen advantage???
Zie edit. Ik zweer je dat het hier niet was. De eerste keer dacht ik dat het scoreboard gewoon traag was maar daarna zeker 3/4x gezien.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alles is hetzelfde. Behalve de derde set. Die gaat bij dubbelspel tot de 10 (supertie-break).
Krajicek met nieuwe regelsquote:Op maandag 18 februari 2008 23:03 schreef jmac het volgende:
[..]
Zie edit. Ik zweer je dat het hier niet was. De eerste keer dacht ik dat het scoreboard gewoon traag was maar daarna zeker 3/4x gezien.
Of ik ben gek geworden.. Maar ik ging er op letten en heb ook naar announcer geluisterd![]()
Pfew... Kan afspraak met de dokter dus gewoon afzeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef Komakie het volgende:
Er is bij het dubbelspel geen advantage.
40-40 is beslissend punt systeem. Tegenstander mag zeggen aan welke kant de ander serveert. Punt erna is gelijk game.
3de set hebben ze ook niet. Omdat de 3de set dus een super tie-break is.
Dit hebben ze allemaal gedaan om het interessanter te maken en om meer spelers te "lokken" om dubbels te spelen. Een wedstrijdje duurt nu meteen veel minder lang waardoor sterke enkelspel spelers eerder gaan dubbelen
Echtquote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef Komakie het volgende:
Er is bij het dubbelspel geen advantage.
40-40 is beslissend punt systeem. Tegenstander mag zeggen aan welke kant de ander serveert. Punt erna is gelijk game.
3de set hebben ze ook niet. Omdat de 3de set dus een super tie-break is.
Dit hebben ze allemaal gedaan om het interessanter te maken en om meer spelers te "lokken" om dubbels te spelen. Een wedstrijdje duurt nu meteen veel minder lang waardoor sterke enkelspel spelers eerder gaan dubbelen
Zal morgen even kijken. Heb er uiteindeljk maar zo'n 8 gemaakt ofzo. Toen ik er eenmaal achter kwam dat ik met me camera'tje weinig moois zou schieten heb ik het maar laten zitten.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:00 schreef Tim86 het volgende:
niks leuks jojomen?
Tis geluktquote:Op maandag 18 februari 2008 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je alweer een uur aan het prutsen?
Het is niet echt meer een probeersel. Het is 2 of 3 jaar geleden ingevoerd.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Interessant Komakie, dat probeersel bij het dubbelspel.
Een beetje wel ja. Aan de andere kant is het ook wel zo dat als de mensen die ook singlen niet meer gaan dubbelen, er geen fatsoenlijk dubbeltoernooi meer over blijft. Volgens mij is dat ook een beetje het probleem.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:10 schreef Tim86 het volgende:
hmm..en de echte dubbelaars zijn de dupe van zo'n schijtregel die eigenlijk dus nergens op slaat..alleen om de namen te lokken naar de dubbel..supertiebreak was ook al niet in hun voordeel
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Je bent een grotere nerd dan je denkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |