En dat is dan ook positief? De Hollywood factor is mss hoger dan bij de andere clubs, maar daar worden je prestaties en charme niet beter van.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien arrogant maar zo bedoel ik het niet: Gebeurd zoiets bij PSV word er na gekeken en weer over iets anders geluld. Bij Ajax genereerd dit gewoon media aandacht. En het is toch groot nieuws.
Positief is dat zeker niet. Als een Ajax speler een scheet laat en hij stinkt te hard staat het de volgende dag op de voorpagina van het sportkatern. Een club als PSV is 100 keer zo relaxed als Ajax.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dat is dan ook positief? De Hollywood factor is mss hoger dan bij de andere clubs, maar daar worden je prestaties en charme niet beter van.
Gek he? Als ze seizoenskaart houders meetellen die niet op komen dagenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het gemiddeld aantal bezoekers ligt nog altijd hoger dan de rest
Vorig jaar ging het weken lang over Feyenoord. Vind het wel best zo, houdt de rust een beetje in de tent.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Wat meer aandacht voor de degradatiestrijd, NAC en het slechte spel van Feyenoord was toch wel op zijn plaats geweest.
Bij zowel VI als SV.![]()
edit: dan vergeet ik zelfs nog de vrije val van Twente.
Viel me ook al op. Toeschouwersaantal bij Ajax-Sparta was volgens de krant gewoon 50.000quote:Op maandag 18 februari 2008 08:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gek he? Als ze seizoenskaart houders meetellen die niet op komen dagen
Zo kan Top Oss ook nog wel 50,000 "toeschouwers" krijgen. Als je de seizoenkaart gratis bij een krat bier krijgt ofzoquote:Op maandag 18 februari 2008 14:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Viel me ook al op. Toeschouwersaantal bij Ajax-Sparta was volgens de krant gewoon 50.000
hahaha ja, heerlijk hoe Jack altijd probeert te zeggen dat hij geen Ajax fan is, maar hij is 1 van de grootstequote:Op maandag 18 februari 2008 14:01 schreef Veerboot het volgende:
Wel mooi hoe Hugo plagerig doet naar Jack ("jij had in de commissie moeten zitten!") en Jack dan een rode kop krijgt
Kon wel eens meevallen, hoor.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan zal het niet over Ajax gaan
En toch gaat het er zo wel over, let maar op.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef djstoffel het volgende:
wat weet foppe nu van ajax...........
da´s effe balen voor jack. Hebben ze weer een alibi om het over ajax te hebben, zit hij opgescheept met foppe
He, gelukkig. het gaat dus wel over Ajax.quote:
maar nu het grote verschil met voetbal insite...............waarschijnlijk ook tot de laatste minuutquote:Op zondag 24 februari 2008 22:51 schreef Spezza19 het volgende:
en Blawh heeft gelijk gekregen
meteen vanaf de 1e minuut over Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |