Feyenoord is niet interessant.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef De.Kromme het volgende:
Werd dat rapport bij Feyenoord toen 2 jaar geleden, dat notabene bindend was, ook zo uitgebreid besproken?
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef RayMania het volgende:
En dat was het weer qua aandacht voor andere clubs.
Volgend jaar Evert ten Napel bij de samenvattingenquote:Op zondag 17 februari 2008 23:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vooral die teleurstelling in zijn stem als het weer teleurstellend is voor Ajax.
Serieus ?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Je kan beter Voetbal Insite kijken, ik hoorde geruchten dat daar volgende week Guus Hiddink komt.
Barbara.. Mag Leo interviews doen en dan zoeken ze maar een nieuwe commentator. Iedereen blijquote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
En wie moet tele 2 doen dan
Jack van Gelder ?
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdamquote:Op zondag 17 februari 2008 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
Een fucking drie kwartier lang alleen maar over die Amsterdamse club.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Barbara.. Mag Leo interviews doen en dan zoeken ze maar een nieuwe commentator. Iedereen blij.
Valt me nog mee dat ze geen beelden van 1995 lieten zien.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef Blawh het volgende:
Zat ik me te verheugen op het hoogtepunt van SV, namelijk nog een filmpje over de puinhoop bij Ajax, en dan komt er zo'n CL-filmpje.
In Eindhoven is het in ieder geval rustig.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Nouja, weten we iig alle ins en outs van dat rapport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |