Dit kunnen ze nooit stil houden, want Jaap heeft binnenkort zijn jaardag.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Denk je serieus dat dat de villa inkomt? Dat gaat de doofpot weer in he. Ze doen vast alsof ie gewonnen heeft.
Net als Amanda nederlands kampioenschap visagie
Daar heb je sowieso recht op en DGK zal nooit veranderen. Nu maar even afwachten hoe die rat zich hier uitlult, ik kan niet wachten.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
eindelijk recht op mijn avatar ...nu dgzooi nog
Wat een sukkelquote:Op zondag 17 februari 2008 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yuri hield zich aan het script, maar toen die zich liet vallen gaf de rat hem nog een trap na.
Gediscwalificeerd
Oke, ik ging af op de vorige posten. Daar stond dat hij winnaar was vandaar. Vandaar. Ik wacht nou eerst maar even af tot ik het via de streams hoor. Want hier hoor je ook maar van alles en nog wat.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:44 schreef Dark het volgende:
[..]
volgens http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=21308&perpage=15&pagenumber=5 gaf Brian een trap na, werd niet gewaardeerd.
Uitslag - No contest.
Maar Jaap heeft binnenkort zijn 8 uur !quote:Op zondag 17 februari 2008 20:44 schreef Kinga het volgende:
Het zal allemaal wel.
Als ie terug komt gaat ie toch opscheppen met hoe hij die Yuri wel niet tegen de vlakte heeft gekregen bla bla bla....
Ik zou zeggen, zet het hierinquote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit kunnen ze nooit stil houden, want Jaap heeft binnenkort zijn jaardag.
Mooi, Eric is dol op Fok! dus kan hij mooi even lezen over de USB-STICKquote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef 2live het volgende:
Dat nieuws komt wel de villa in want Eric gaat morgen even naar buiten.
Dat is nog wel het ergste van het hele fiasco......quote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef avonne het volgende:
dus Brian heeft geen klappen gehad
Ik hoop dat Yuri veul vangt hiervoor
Als die alleen maar met zijn handschoen langs Yuri zijn neus had gezwaaid was Yuri al gaan liggen.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef Py het volgende:
[..]
Wat een sukkel![]()
Dat valsspelen zit in zijn aard dus. Zelfs als hij wint kan ie het niet laten.
dat is dan ook weer saxayquote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt agressief van dat "saxay" gepost hier
Agressief worden, dat is pas saxayyy, kijk naar Brain de rat......oehhhh, wat is hij saxayyyy.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Kinga het volgende:
Ik word echt agressief van dat "saxay" gepost hier
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Yavido het volgende:
Volgende TT: [COS#3309] Waar Brian is gediskwalificeerd: Saxayyy![]()
Ik wacht ook nog even op Brian en Amanda hoor, die zullen de waarheid wel vertellen. *proest*quote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oke, ik ging af op de vorige posten. Daar stond dat hij winnaar was vandaar. Vandaar. Ik wacht nou eerst maar even af tot ik het via de streams hoor. Want hier hoor je ook maar van alles en nog wat.
50 CP dat Amanda dat interpreteerd als "de hele tent stond op zijn kopquote:Op zondag 17 februari 2008 20:49 schreef mootie het volgende:
Woepsie van VOL:
Mijn zwager net aan de foon die is daar: Brian heeft hem idd nagetrapt, wedstrijd is gestaakt en heel vechtse banen fluit Brian uit.
Ik fluit mee! Saxay!!
quote:
Kan je doen, maar op andere kickboksforums staat ook dat Brian is gediskwalificeerd. Lijkt me duidelijk dus.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
[..]
Oke, ik ging af op de vorige posten. Daar stond dat hij winnaar was vandaar. Vandaar. Ik wacht nou eerst maar even af tot ik het via de streams hoor. Want hier hoor je ook maar van alles en nog wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |