quote:Op zondag 17 februari 2008 23:36 schreef Borga het volgende:
Ik heb uit een zeer betrouwbare bron dat Brian helemaal niets heeft gewonnen. Hij is niet gediskwalificeerd en dat was echt ongelofelijk want hij trapte zijn tegenstander tegen het hoofd terwijl deze al op de grond lag. Verder was het een No-Contest, wat inhoud: Geen uitslag, dus geen winnaar. En in dit geval schandalig dat de Rat niet gedikwalificeerd is
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:53 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben net terug van het K-1 MAX toernooi, en Brian werd meerdere malen op een goed fluitconcert getrakteerd.
En terecht, want die smerige rattenkop nailde de Georgische 'sloper' () met een mooie highkick, maar toen ie weer wilde opstaan gaf onze saint Brain nog even een heerlijke vuige soccerkick na, waardoor Yuri minutenlang KO bleef liggen
Ja en daar wordt het kickbokspubliek niet zo blij van, en verdien je om uitgefloten te worden. Ook toen ie op het einde de Vechtse Banen wilde verlaten, vlogen er nog wat voorwerpen naar hem toe terwijl ie onder luid boegeroep the walk of shame aflegde.
Als ie die trap nou niet er achteraan had gedaan, had ie zeer waarschijnlijk gewoon op KO dan wel op punten gewonnen, maar dit is gewoon een illegale move en aangezien het een nieuwelingen partij betreft, heef tie dus ook niet gewonnen, maar is het een no contest verklaard.
Heeft ie nog mazzel mee, normaal gesproken word je gewoon gediskwalificeerd en heb je de partij gewoon verloren.
Brian, driewerf![]()
![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:55 schreef LuNaTiC het volgende:
Oh en over die beker, iedere vechter krijgt een beker naar een wedstrijd. De winnaar de grootste van de twee, bij het geval van een onbeslist krijg je allebei een even grote beker (die hebben ze standaard reserve). Of je nu wel of niet een beker zou moeten krijgen bij een no contest laten we maar even in het midden, maar aangezien ze er toch voor stonden is het niet zo raar dat ie er toch een gekregen heeft(maar is dus geen drol waard).
quote:Op maandag 18 februari 2008 00:49 schreef mootie het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-857476247613114470&q=K1+17+februari&total
Tadaaaaaaaaa!
(niet zelf gevonden hoor)
En daarbij dat hij on-stream alles wat er is gebeurd, ook tijdens een Stream Lock, later met wie dan ook analyseert en positief voor hem ombuigt, bijvoorbeeld het laatste incident waarbij Huub een boete kreeg, Huub zou Brian een bloedneus hebben geslagen maar later bleek dat hij de hele tijd gewoon gezellig heeft staan kletsen en dat er niets aan de hand was, je mag 3X raden wat er steeds in de uitzendingen komt, juist het geneuzel van kamp Kubats onderling en de brieven waar anderen hun boetes en sancties krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:34 schreef Marieke_B het volgende:
En besef dat ALLES wat jullie zeggen in de aanwezigheid van Mike en de russen METEEN bijna woordelijk wordt doorgebriefd naar Brian.
+1quote:Op maandag 18 februari 2008 15:02 schreef avonne het volgende:
Eric,
maak je aanwezigheid nuttig en ga vol tegen Brian en Amanda.
Laat ze ajb ajb ajb over de zeik gaan.
halloquote:Op maandag 18 februari 2008 17:01 schreef Copycat het volgende:
Danny zal blij zijn dat je hem een Nowlive dame noemt.
Eric, als je dit leest: reg je gewoon op FOK! en vertel ons uit eerste hand hoe het nu echt werkt in de kooi en vooral achter de schermen.
Really?quote:Op maandag 18 februari 2008 17:07 schreef beequeen het volgende:
Eric, hou Mikey ook goed in de gaten en zeg tegen Huub dat hij hem absoluut niet moet vertrouwen. Het is zelfs zo dat Mikey Huub uit te tent heeft gelokt om Brian te slaan die bewuste nacht van de SL, Brian wist dit ook. Het is een achterbakse sneak.
Mwoah, zowat alleen impliceert toch echt dat het overgrote deel nowlive dame is. En dan ook nog maar een twintigtal usersquote:Op maandag 18 februari 2008 17:05 schreef Nomrc2 het volgende:
hallo
ik generaliseer niet
daarom gebruik ik ook het mooie woord zowat
en gezien bv de bovenstaande posts, kun je me toch geen ongelijk geven
Ja, vooral dat...quote:Op maandag 18 februari 2008 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, zowat alleen impliceert toch echt dat het overgrote deel nowlive dame is. En dan ook nog maar een twintigtal users.
Soms is een beetje zout best lekker. Net als beseffen dat FOK! zoveel meer is dan enkel DGK of COS.
En dat geldt ook voor Eric!quote:Op maandag 18 februari 2008 17:22 schreef Leandra het volgende:
Ja, vooral dat...
ur rightquote:Op maandag 18 februari 2008 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, zowat alleen impliceert toch echt dat het overgrote deel nowlive dame is. En dan ook nog maar een twintigtal users.
Soms is een beetje zout best lekker. Net als beseffen dat FOK! zoveel meer is dan enkel DGK of COS.
Er is idd weinig anders om over te praten dan de bewoners zelf, acties zijn er weinig meer dus kibbelen over wie de grootste eikel is lijkt de sport te worden in de COS-sen.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:21 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ur right
maar je snapt wat ik bedoel
Dit is toch spel info voor Ericquote:Op maandag 18 februari 2008 19:50 schreef Kinga het volgende:
Leuk om te zien dat dit topic verneukt wordt
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is toch spel info voor Eric![]()
![]()
Eric werd trouwens massaal uitgekotst toen hij geen vriendjes meer was met huub
Issie soms weer vriendjes?
Dan heb ik nog een speltip voor hem.....quote:
Ergo...lees hier niet meer!! Jij vunzig stuk vreten!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een speltip voor hem.....
Kweek een ruggengraat
Gaan we persoonlijk wordenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ergo...lees hier niet meer!! Jij vunzig stuk vreten!![]()
Oops...excuses...het was geenzins aan u gericht!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaan we persoonlijk worden![]()
Halfzachte chocolade lul![]()
Gaat ie dat zeggenquote:Op maandag 18 februari 2008 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Oops...excuses...het was geenzins aan u gericht!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=4R-4eooLPQ4quote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat ie dat zeggen![]()
Maar voor je het weet zitten we dit topic echt te verzieken
Gooi er snel een speltip in nu het nog kan
Maw overspeel nooit je handquote:Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=4R-4eooLPQ4
En zoveel mogelijk al verteld!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:45 schreef Frasier het volgende:
Erik heeft dit topic helemaal gelezen zegt ie net.
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Missie geslaagd, FOK zet Brian een hak
Ik schrok alquote:Op maandag 18 februari 2008 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles wat hij doorvertelt is gescript en in samenspraak met het hokje.
Wel heel opvallend dat hij niet over de USB-stick begon. Dat mag natuurlijk niet van de Febo, want dat is een belangrijke verhaallijn. Waarschijnlijk om een wig te drijven tussen Huub en Jaap.
Wat dacht je van een vliegtuig voor eric?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:09 schreef Kaat38 het volgende:
Even complimenten voor het openen van deze topic!
Gerechtigheid noem ik het, brainles krijgt continue info dus nou even andersom!
![]()
![]()
dat was inderdaad opvallend.quote:Op maandag 18 februari 2008 23:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Alles wat hij doorvertelt is gescript en in samenspraak met het hokje.
Wel heel opvallend dat hij niet over de USB-stick begon. Dat mag natuurlijk niet van de Febo, want dat is een belangrijke verhaallijn. Waarschijnlijk om een wig te drijven tussen Huub en Jaap.
Kom op man, geef eric een tipquote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:36 schreef scanman01 het volgende:
edit: lamaar
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vliegtuig voor eric?![]()
![]()
Top gedaan!!!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 23:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Missie geslaagd, FOK zet Brian een hak
In zijn slaap?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:48 schreef eusjuh het volgende:
Eric weet wel wat hij doet hoor!Geen betere gastspeler dan een oud miljonair!Eric zal Mike wel pakken op zijn manier
Tuurlijk onderschat hem maar.........hij komt nog welquote:
In Mikequote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:54 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk onderschat hem maar.........hij komt nog wel
Daar zou je best wel gelijk in kunnen hebben, natas was ook topquote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:48 schreef eusjuh het volgende:
Geen betere gastspeler dan een oud miljonair!
Heeft hij mindere reflexen dan nicolaas dan?quote:
Nasty top??Ze zette zichzelf en daarmee haar hele afkomst voor schut want de Surinaamse gemeenschap was er zeker niet blij mee!NL mag komen kan hij weer jankend naar huis gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zou je best wel gelijk in kunnen hebben, natas was ook top![]()
En waar blijft NL die mij beloofd was?
Het dreunde door tot in de slavernijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:03 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nasty top??Ze zette zichzelf en daarmee haar hele afkomst voor schut !
Ach ja daar grijpen ze graag op terug bij gebrek aan betere argumentenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het ging door tot in de slavernij
Prima tip!Poets ze en slaap goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:10 schreef PC eend het volgende:
Ik heb ff geen tips meer![]()
Of het moet zijn: tanden poetsen voor je gaat slapen
Zie je ze vliegen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 01:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van een vliegtuig voor eric?![]()
![]()
Doe dat eens niet. Zo lust ik er namelijk nog wel een paar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 04:03 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nasty top??Ze zette zichzelf en daarmee haar hele afkomst voor schut want de Surinaamse gemeenschap was er zeker niet blij mee!
Over 3 weken, 8 maart heeft Jaap zijn 8 uur eruit dag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:42 schreef sisteroo het volgende:
is het niet leuk om ook een topic te maken voor japio???
Deel 3quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:05 schreef tuinfluiter het volgende:
Gast-speler Eric is weer terug van een paar uurtjes thuis......Deel 1
http://www.clipser.com/watch_video/102558
Filmpje: Veel dank aan MutsMonigue.
Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/102561&mvpageno=1
Ze krijgen allerlei spel info en daarna krijgen ze woorden met elkaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Deel 3
http://www.clipser.com/watch_video/102565&mvpageno=1
Veel kijkplezier Taurus en anderen,
Ikzelf krijg de filmpjes niet open bij clipser.
Wie ben jij om te bepalen wat ik post?Lees mamjo eens ten tijde van nastyquote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe dat eens niet. Zo lust ik er namelijk nog wel een paar.
Toppiequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En dat heeft Kinga weer mooi geregeld, zie hier: JAAP JAARDAG: Spel info topic. Lees dit!
Hopelijk wordt het net zo'n succes als deze voor Eric
Zo is dat, die blauwe krijgen veel te veel praatjesquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:10 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat ik post?Lees mamjo eens ten tijde van nasty
Brian: de enige liefdesrelatie verhaallijn die stand houdt (belangrijk in een soap) en dat is heel wat als je 24 uur op elkaars lip zit.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:46 schreef trettie het volgende:
Dat is wat Brian ook doet gewoon niks
Dus jij geniet vanneen doorgeflipte imbiciel die deuren eruit trapt of erger nog zijn vrienden in ekaar ramt?Wie goed kijkt ziet dat Brainless helemaal niks doet.Hij zet anderen voor hem in omdat hij gewoon te laf is.Vindt het dus in totaal en zeer zwakke speler.Wat hij heel duidelijk maakt is wat een sneaky persoon hij is!Zelf heeft hij niks door maar krijgt info van dombo's die hem adoreren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian: de enige liefdesrelatie verhaallijn die stand houdt (belangrijk in een soap) en dat is heel wat als je 24 uur op elkaars lip zit.
vandaar dat er de onvermijdelijke ups and downs zijn (tvmomenten), waardoor er af en toe een deur uitvliegt (die uitzending had de een hoogste kijcijfers).
Hij is de aartsrivaal van huub, met de nodige aanvaringen, iets wat soaps ook nodig hebben....
Verder heeft hij ook een single en optredens, scoort regelmatig zijn tv momentjes en heeft nu ook meegedaan aan een kickboks wedstrijd (ook heel wat tvmomentjes over een lange tijd).
Hij kan niet heel goed zijn gedachtes onder woorden brengen, daardoor denken veel mensen dat hij heel dom is, maar hij speelt het spel behoorlijk, heeft meer door dan menigeen denkt, probeerd vooruit te denken en anticipeerd steeds beter op situaties
Hoezo brian doet niks?
Ik zou gewoon de dosering verhogenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:31 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dus jij geniet vanneen doorgeflipte imbiciel die deuren eruit trapt of erger nog zijn vrienden in ekaar ramt?Wie goed kijkt ziet dat Brainless helemaal niks doet.Hij zet anderen voor hem in omdat hij gewoon te laf is.Vindt het dus in totaal en zeer zwakke speler.Wat hij heel duidelijk maakt is wat een sneaky persoon hij is!Zelf heeft hij niks door maar krijgt info van dombo's die hem adoreren.
ik geloof bijna niet wat ik hier lees die rat kan niks doet niks en zal ook nooit iets doen , hoezo dat hij actief mee speelt????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian: de enige liefdesrelatie verhaallijn die stand houdt (belangrijk in een soap) en dat is heel wat als je 24 uur op elkaars lip zit.
vandaar dat er de onvermijdelijke ups and downs zijn (tvmomenten), waardoor er af en toe een deur uitvliegt (die uitzending had de een hoogste kijcijfers).
Hij is de aartsrivaal van huub, met de nodige aanvaringen, iets wat soaps ook nodig hebben....
Verder heeft hij ook een single en optredens, scoort regelmatig zijn tv momentjes en heeft nu ook meegedaan aan een kickboks wedstrijd (ook heel wat tvmomentjes over een lange tijd).
Hij kan niet heel goed zijn gedachtes onder woorden brengen, daardoor denken veel mensen dat hij heel dom is, maar hij speelt het spel behoorlijk, heeft meer door dan menigeen denkt, probeerd vooruit te denken en anticipeerd steeds beter op situaties
Hoezo brian doet niks?
Vergeet het afluisteren niet...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 03:31 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Dus jij geniet vanneen doorgeflipte imbiciel die deuren eruit trapt of erger nog zijn vrienden in ekaar ramt?Wie goed kijkt ziet dat Brainless helemaal niks doet.Hij zet anderen voor hem in omdat hij gewoon te laf is.Vindt het dus in totaal en zeer zwakke speler.Wat hij heel duidelijk maakt is wat een sneaky persoon hij is!Zelf heeft hij niks door maar krijgt info van dombo's die hem adoreren.
Want Eric is niet maanden het huis uitgeweest....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef KaatjeK het volgende:
Eric, als je dit leest hoop ik dat je lekker in je eigen huisje bent en daar blijft.. kijken of huub het ook zonder jouw bemoeienissen kan redden. 9 denk het niet !!! )........
Ander lees je het nog een keer...quote:Op zondag 24 februari 2008 12:17 schreef superbitch het volgende:
[..]
ik geloof bijna niet wat ik hier lees die rat kan niks doet niks en zal ook nooit iets doen , hoezo dat hij actief mee speelt????
Ja het afluisteren is echt kutquote:Op zondag 24 februari 2008 13:11 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Vergeet het afluisteren niet...![]()
Van mij mocht hij maanden geleden al naar huis
Brian
Toen was huub toch minderquote:Op zondag 24 februari 2008 13:12 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Want Eric is niet maanden het huis uitgeweest....
![]()
Eric is cool
Iemand onterecht op homofobie willen pakken vind ik anders ook niet zo zuiverquote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:53 schreef eusjuh het volgende:
Wat een onzin anno 2008 om iemand op zijn geaardheid aan te spreken!Zegt meer over de poster dan over Eric!!
Doel je op jezelf of op brainless?Iemand die anderen veroordeeld op geaardheid spoort niet.Wie dat ook is!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand onterecht op homofobie willen pakken vind ik anders ook niet zo zuiver
Ik dacht wel dat je niet zou weten wie ik bedoeldequote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Doel je op jezelf of op brainless?Iemand die anderen veroordeeld op geaardheid spoort niet.Wie dat ook is!
Yeah rightquote:Op vrijdag 7 maart 2008 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat je niet zou weten wie ik bedoelde![]()
Jij pakte hem alleen veel wereldvreemder op dan dat ik hem opzettequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |