quote:Op zondag 17 februari 2008 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
Dan doe ik het wel hoor
Hij was volquote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Bengeltje het volgende:
Zeg dan even dat ie vol is man.
Zonnetje.
wat aso van haar. Moet je het weer allemaal op de grond gooien om je look terug te krijgenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry mijn ouders waren even langs. Leuk. Me moeder ging ineens de hele bult was lopen strijkendoe ik zelf nooit
..en er keihard op gaan stampen!!!! Whehehehquote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
allemaal op de grond gooien
Wees blij mčn!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja sorry mijn ouders waren even langs. Leuk. Me moeder ging ineens de hele bult was lopen strijkendoe ik zelf nooit
NOG wel jaquote:Op zondag 17 februari 2008 17:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wees blij mčn!
Mijn ouders wassen nu ook voor me. En strijken de zooi ook
.
ik zag t, maar ik volg dr niets vanquote:
Ik snap er ook niet veel van, maar dat geeft alle ruimte om het zelf in te vullenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag t, maar ik volg dr niets van
wat heeft ze dan gezegd?
vind ze je leuk?
heb je daar een lange nacht voor?
zal wel aan mij liggen
Als ik een keer 't zou vragen hadden ze geen probleem ermee denk ik zoquote:
Ze heeft gezegd dat ze al een tijd een bepaalde chemie voelt tussen ons, maar dat ze 't zo niet-leuk vond als ze 't bij de andere korfbalvrienden zou zeggen, vandaar dat ze 't deed in de auto terugquote:Op zondag 17 februari 2008 17:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag t, maar ik volg dr niets van
wat heeft ze dan gezegd?
vind ze je leuk?
heb je daar een lange nacht voor?
zal wel aan mij liggen
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Sjow
Waar 't hart van vol is, loopt de mond van over
Zo zoquote:Op zondag 17 februari 2008 18:05 schreef Sjowhan het volgende:
Ze heeft gezegd dat ze al een tijd een bepaalde chemie voelt tussen ons,
Mja, maar dat lag ook wel aan hoe de avond ook verlopen was denk ik hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zoDapper
Dat zie je vrouwen niet vaak doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |