Oh welnee, ik moest vrijdag nog een casus uitwerken en heb daarna de trein gepakt naar Amsterdam, om daar een weekendje bij vriendinnen te blijvenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Wat dan, was je nog boos van 3 topics geleden, want je hebt je echt faak niet gemeld!
hahahahaa oke maar wel rap want ik ga wel zo slapenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das wel minder:Y
Maar wexy nog 40 post en we kunnen in L dicht en verder in een neiuwe ff doorposten maar?
owwwwwwwwwwww wat heb je allemaal gedaan? vertel vertel .. maar niet te snel... we schrijven mee.... desnoods leggen we geld bij..quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh welnee, ik moest vrijdag nog een casus uitwerken en heb daarna de trein gepakt naar Amsterdam, om daar een weekendje bij vriendinnen te blijven.
Shoppen&uitgaan natuurlijk, what elsequote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwww wat heb je allemaal gedaan? vertel vertel .. maar niet te snel... we schrijven mee.... desnoods leggen we geld bij..
yukquote:
Werkelijk? Wat liefquote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
Ow Zakje, maar heb je wel gemist!
ja i dont know what you do on a regular weekend with the girls... duhquote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Shoppen&uitgaan natuurlijk, what else?
Tuurlijk, zelfs als je zo tegen mij uitvalt, ben ik liefquote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat lief! Wat een heerlijk weer is het trouwens geweest! Als het van de zomer nog beter is weet ik wel waar ik mijn heil ga zoeken
.
Is goed!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:51 schreef Wexy het volgende:
oke oke ik maak screenshots van mn tv carriere
Ik dacht dat we in een ander topic zaten...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
We staan ook al centraal!
Schat! Mijn buurjongen belde gister nog.... weet je wie er afgelopen zaterdag op stap was in de Pallaz? ............................quote:
ik zeg.... belachelijk inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2008 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat! Mijn buurjongen belde gister nog.... weet je wie er afgelopen zaterdag op stap was in de Pallaz? ............................
BELLE PEREZ!!!
Had ze nou niet ff 1 weekje kenne wachte?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |