Simpsons das leuk en futurama. En natuurlijk southpark en dan houd het op hoor!!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:04 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat zijn ook niet zomaar tekefilmpjes!!!
dat is Kunst!!
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
zoek eens ff op google
je beschrijving klinkt nog beter dan Jeltje
Wies dat dan?quote:
die gast van het jeugdjournaalquote:
Das niet dezelfde als ik bedoel hoor...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
die gast van het jeugdjournaal
lelijke foto trouwens...
en nu ga ik slapen...
nouja... eerst even nog lachen....
ja met humor de nacht in dames en ... laat maar
trusten
Weltrusten!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
die gast van het jeugdjournaal
lelijke foto trouwens...
en nu ga ik slapen...
nouja... eerst even nog lachen....
ja met humor de nacht in dames en ... laat maar
trusten
Welke bedoelde jij dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das niet dezelfde als ik bedoel hoor...
Houd op schei uit, ik ben nog aan het zoeken!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:33 schreef Wexy het volgende:
truste cybart
en jammer issie..... was wel aagje nu
hij precenteerd voor de eo ook een jongeren programmaquote:
ik heb mee gezocht maar ik kom er niet uit welk prgramma je op doelt.....quote:Op zondag 17 februari 2008 23:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Maar kan het niet vinden... En daar baal ik van!
de duopresentatrice van het andere programma van Hans Goedkoop.. die volgens issie pot is... en waar issie een superbeschrijving van geeftquote:
Deze omschrijving dusquote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
twijfel je daar over dan? Hij presenteert ook een of andere discussie programma, dat ook gepresenteerd wordt door die goede maar soms wat moeilijk toegankelijke vrouw
o die... die is niet lekker.....................quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef hierissieweer het volgende:
Pff
Ik heb er de tv-gids voor nagelopen maar hier is het:
[ afbeelding ]
Annemiek Schrijver
arie is toch geen lekkertje?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:43 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hij precenteerd voor de eo ook een jongeren programma
Wat vinden jullie van arie boonsma? Die heeft wel een tattoo..
Wel een potje denk ik, ze is van de ikon dus humanistquote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef Wexy het volgende:
[..]
o die... die is niet lekker.....................
brrrr
sjips geen paal op n graf...............quote:
quote:
met wat?quote:
das wel minder:Yquote:Op maandag 18 februari 2008 00:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
sjips geen paal op n graf...............
met de zoon van de domineequote:
Oh welnee, ik moest vrijdag nog een casus uitwerken en heb daarna de trein gepakt naar Amsterdam, om daar een weekendje bij vriendinnen te blijvenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Wat dan, was je nog boos van 3 topics geleden, want je hebt je echt faak niet gemeld!
hahahahaa oke maar wel rap want ik ga wel zo slapenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
das wel minder:Y
Maar wexy nog 40 post en we kunnen in L dicht en verder in een neiuwe ff doorposten maar?
owwwwwwwwwwww wat heb je allemaal gedaan? vertel vertel .. maar niet te snel... we schrijven mee.... desnoods leggen we geld bij..quote:Op maandag 18 februari 2008 00:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh welnee, ik moest vrijdag nog een casus uitwerken en heb daarna de trein gepakt naar Amsterdam, om daar een weekendje bij vriendinnen te blijven.
Shoppen&uitgaan natuurlijk, what elsequote:Op maandag 18 februari 2008 00:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwww wat heb je allemaal gedaan? vertel vertel .. maar niet te snel... we schrijven mee.... desnoods leggen we geld bij..
yukquote:
Werkelijk? Wat liefquote:Op maandag 18 februari 2008 00:16 schreef hierissieweer het volgende:
Ow Zakje, maar heb je wel gemist!
ja i dont know what you do on a regular weekend with the girls... duhquote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Zakje het volgende:
[..]
Shoppen&uitgaan natuurlijk, what else?
Tuurlijk, zelfs als je zo tegen mij uitvalt, ben ik liefquote:Op maandag 18 februari 2008 00:20 schreef Zakje het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat lief! Wat een heerlijk weer is het trouwens geweest! Als het van de zomer nog beter is weet ik wel waar ik mijn heil ga zoeken
.
Is goed!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:51 schreef Wexy het volgende:
oke oke ik maak screenshots van mn tv carriere
Ik dacht dat we in een ander topic zaten...quote:Op maandag 18 februari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
We staan ook al centraal!
Schat! Mijn buurjongen belde gister nog.... weet je wie er afgelopen zaterdag op stap was in de Pallaz? ............................quote:
ik zeg.... belachelijk inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2008 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat! Mijn buurjongen belde gister nog.... weet je wie er afgelopen zaterdag op stap was in de Pallaz? ............................
BELLE PEREZ!!!
Had ze nou niet ff 1 weekje kenne wachte?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |