Je ben alleen naar 7 minuten al bekaf... (als je een tommy bent dan hequote:Op maandag 18 februari 2008 08:24 schreef Coastertommm het volgende:
Haha, dat waterbasketbal lijkt me nog best gaaf ook.
Ben er ook weer!
Ik gedraag mij!quote:Op maandag 18 februari 2008 10:02 schreef Wexy het volgende:
issie gedraag je.... ik heb je al gezegd dat ik je uitnodig.. o nee uitdaag om zelf mee te doen en dat durf je niet eens
mogge CDP
Hay, we (ik dan) hebben je gemist! Hoest met school?quote:Op maandag 18 februari 2008 08:24 schreef Coastertommm het volgende:
Haha, dat waterbasketbal lijkt me nog best gaaf ook.
Ben er ook weer!
Goeie morgen!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
gelukkig de schuld van de tegenpartijquote:Op maandag 18 februari 2008 10:41 schreef Wexy het volgende:
autch!!!!! dat was bijna je heule belastinggeld....
Kan jij gewoon geen hobby zoeken?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
Heel bullshit verhaal
ik denk gewoon met de oogjes dicht ?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:55 schreef MrBrightside het volgende:
Dus nu blijf ik slapen bij een (vrouwelijke) internetkennis, ben benieuwd hoe dat gaat.
Als jullie allebei zeker weten dat je 100% op mannen valt, dan moet dat niet zo'n probleem vormen.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:55 schreef MrBrightside het volgende:
Middag!Straks lekker 3,5 uur in de trein naar Maastricht, morgen meelopen maar dan moet ik er om 8.15 zijn, en dat wil niet. Dus nu blijf ik slapen bij een (vrouwelijke) internetkennis, ben benieuwd hoe dat gaat.
Nou, meneer Helderekant is nog altijd van het mannelijk geslacht, dus hij zou zo maar ten prooi kunnen vallen aan die meedogenloze vrouwwezens.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Als jullie allebei zeker weten dat je 100% op mannen valt, dan moet dat niet zo'n probleem vormen..
dit is mijn hobbyquote:Op maandag 18 februari 2008 11:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij gewoon geen hobby zoeken?
Boer zoekt TMM?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik geloof dat ik anschluss heb, met een 23 jarige boer uit Nuenen
Ik zie hem geregeld in de sportschool, in de sauna, maar pas gisteren viel me op dat ie volgens mij voorzichtig toenadering zoekt...
De volkskrant zocht toch iemand om in hun magazine inderdaad aandacht te schenken aan Boer zoekt manquote:
tja ik durf het zelf ook bijna nog niet te gelovenquote:
Jaaa ik heb ook nog een BEN simkaart...quote:Op maandag 18 februari 2008 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Ben![]()
*naar BEN simkaart kijk*
Ik ben BEN altijd trouw gebleven
als het goedkopere simkaartenmerk van T Mobilequote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom is Ben terug?
slimme actiequote:Op maandag 18 februari 2008 20:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het goedkopere simkaartenmerk van T Mobile
ja ze hopen op die manier een groter deel van de zakelijke bellers aan zich te kunnen binnenquote:
ben zonder toestelquote:Op maandag 18 februari 2008 20:49 schreef hierissieweer het volgende:
is ie zo goedkoop dan? volgens mij niet
Euh 250 belminuten/250 smsjes voor 9.95quote:Op maandag 18 februari 2008 20:49 schreef hierissieweer het volgende:
is ie zo goedkoop dan? volgens mij niet
Vrouwen hebben rare bobbels en missen een penis. Wat moet je daar nou mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, meneer Helderekant is nog altijd van het mannelijk geslacht, dus hij zou zo maar ten prooi kunnen vallen aan die meedogenloze vrouwwezens.
je hebt er alleen maar ellende van, het zijn net schapen!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vrouwen hebben rare bobbels en missen een penis. Wat moet je daar nou mee..
iddquote:Op maandag 18 februari 2008 21:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vrouwen hebben rare bobbels en missen een penis. Wat moet je daar nou mee..
valt niet op dat je frustie bent hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 21:34 schreef Yonah het volgende:
[..]
je hebt er alleen maar ellende van, het zijn net schapen!
als het ene kutje naar paling stinkt stinkt de ander nog een graadje erger, tis altijd wat, allemaal af schieten!
(ja.. ik ben een beetje gefrustreert door mijn 6 collega's die altijd maar vrij willen hebben, en als ik dan eens wil dan kan dat natuurlijk niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |