zegt degene die vannacht op zoek was naar allemaal vrouwensexplaatjes!!quote:
BAH, BAH ik heb nu nog trauma's!quote:Op maandag 18 februari 2008 21:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
zegt degene die vannacht op zoek was naar allemaal vrouwensexplaatjes!!
T-Mobile netwerk, en dat is prima.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:36 schreef Wexy het volgende:
hoe is de kwaliteit van Ben eigenlijk?
Heb ik hier in die noorderlijke k*tgehuchten ook bereik?
Iedereen weet toch dat Orange zuigt?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb Orange; NIET DOEN. Echt, kutbereik
en laat nu net Orange Nederland dus verkocht zijn aan T Mobilequote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef Coastertommm het volgende:
Dus T-Mobile laat sommige masten staan, de rest halen ze neer en de apparatuur gooien ze op marktplaatsquote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en laat nu net Orange Nederland dus verkocht zijn aan T Mobile
Plus duurquote:Op maandag 18 februari 2008 22:28 schreef Coastertommm het volgende:
en samen met het niet hoeven subsidieren van nieuwe toestellen kunnen de kosten van een abo bij Ben dus flink lager zijn dan die van T Mobilequote:Op maandag 18 februari 2008 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus T-Mobile laat sommige masten staan, de rest halen ze neer en de apparatuur gooien ze op marktplaats
hai!quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef hierissieweer het volgende:
zit ik heel geil voor de cam een banaan te eten, krijg niet eens reactie....
we zijn er gewoon stil vanquote:Op maandag 18 februari 2008 22:40 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Een KPN Mobiel abonnement is zeker niet hip.
Hehe, kon je dat niet eens eerder doen!? Echt pijn in mijn kaken weer....quote:
ik ben nog ondersteboven van je eerdere fotos :$quote:Op maandag 18 februari 2008 22:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hehe, kon je dat niet eens eerder doen!? Echt pijn in mijn kaken weer....
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef Yonah het volgende:
[..]
ik ben nog ondersteboven van je eerdere fotos :$
ik denk dat yonah tegen het plafond omhoog gevlogen is ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |