Neem je er een voor mij mee als souvenir?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Stroekie het volgende:
en er lopen hier best leuke (blonde) meneren rond![]()
straks moet ik nog als een konijntje gaan wiebele wiebele
een konijntje?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Neem je er een voor mij mee als souvenir?
Neeee, dat begrijp jij niet maar ik vind blonde meneren veeeeeeeeeeeeeeeeee etc l leuker als konijntjesquote:
in het konijn?????quote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ow trouwens stroekie, kun je er bij mij een gloeispiraal erin stoppen?
daar snap ik nou helemaal nix van... knijntjes zijn veel lieverquote:Op zondag 17 februari 2008 16:30 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Neeee, dat begrijp jij niet maar ik vind blonde meneren veeeeeeeeeeeeeeeeee etc l leuker als konijntjes
zal eens kijken hoeveel ruimte er over isquote:Op zondag 17 februari 2008 16:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Neem je er een voor mij mee als souvenir?
Ok jammer hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal eens kijken hoeveel ruimte er over is
bovendien mist er 1 stoel van de achterbank omdat er op de heeweg een matras mee moest
daar heb ik mij zwager voorquote:Op zondag 17 februari 2008 16:28 schreef hierissieweer het volgende:
Ow trouwens stroekie, kun je er bij mij een gloeispiraal erin stoppen?
waar ben je dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:25 schreef Stroekie het volgende:
en er lopen hier best leuke (blonde) meneren rond![]()
straks moet ik nog als een konijntje gaan wiebele wiebele
Hummz ik bedenk mij nu net dat dit wel heel raar klinkt!?quote:
Jouw oom werkte voor de RDW ?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hummz ik bedenk mij nu net dat dit wel heel raar klinkt!?
Maar jouw zwager stopt zijn gloeispiraal in je!? Ik had mijn oom daarvoor maar die is helaas overleden, requiescit et animam creatori reddidit
nee, maar was wel handig met gloei spiralen en aanverwantenquote:
denemarkenquote:
op lange verjaardagsvisite bij een vriend van me in Aarhus te Denemarkenquote:
mondelinge examens was ik altijd goed in, alleen mijn mond vol zaad vond ik dan weer wat minder...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef MrBrightside het volgende:
Wauw, daar ben ik langs gereden. Veel plezier nog.
Ik verveeeeel me. >< Maar goed, eigenlijk moet ik mijn mondeling voor Letterkunde voorbereiden.
quote:Op zondag 17 februari 2008 17:02 schreef hierissieweer het volgende:
mondelinge examens was ik altijd goed in, alleen mijn mond vol zaad vond ik dan weer wat minder...
En dan zei de leraar altijd, als je een 10 wilt slik je , zo heb ik leren slikken
Jap zo heb ik de mavo gedaan, wat dacht jij dan, dat ik kon leren?quote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 10:10 schreef Cybart het volgende:
zou ie al terug zijn van zn date????
Was het maar waar!quote:Op zondag 17 februari 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zulke verrassingen vind ik nu nooit in de portiek
zow dan heb jij weer wat te doenquote:Op zondag 17 februari 2008 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
Woei, iemand heeft vier seizoenen van I Am Weasel op usenet gegooid!
Was i am weasel?quote:
aaah jij komt vast as zaterdag naar EHVquote:Op zondag 17 februari 2008 18:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Was het leuk?
Leuker dan dat ik naar Ehv had gekomen om te stappen?
Het stond eigenlijk niet in de planning. Maareh, als Steph komend weekend wel tijd heeft, en zin, en weet ik veel, dan kan het bestquote:Op zondag 17 februari 2008 18:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
aaah jij komt vast as zaterdag naar EHV
dan heb ik een excuus ook weer eens
a) naar eindhoven op stap te gaan
b) een keer homo op stap te gaan
Weet ik niet. Zouden we samen na 3 flessen wijn in slaap zijn gevallen, wakker zijn geworden midden in de nacht, besloten hebben om toch maar niet meer te gaan stappen, naar bed zijn gegaan en 's ochtends in elkaars armen wakker zijn geworden, waarna jij een ontbijtje voor me had gemaakt?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Was het leuk?
Leuker dan dat ik naar Ehv had gekomen om te stappen?
De vrijdag is het friso feest.quote:Op zondag 17 februari 2008 18:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het stond eigenlijk niet in de planning. Maareh, als Steph komend weekend wel tijd heeft, en zin, en weet ik veel, dan kan het best
tekenfilmquote:
zuipschuitenquote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zouden we samen na 3 flessen wijn in slaap zijn gevallen, wakker zijn geworden midden in de nacht, besloten hebben om toch maar niet meer te gaan stappen, naar bed zijn gegaan en 's ochtends in elkaars armen wakker zijn geworden, waarna jij een ontbijtje voor me had gemaakt?
Als je dat graag had gewild ...quote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zouden we samen na 3 flessen wijn in slaap zijn gevallen, wakker zijn geworden midden in de nacht, besloten hebben om toch maar niet meer te gaan stappen, naar bed zijn gegaan en 's ochtends in elkaars armen wakker zijn geworden, waarna jij een ontbijtje voor me had gemaakt?
Echt. We waren ZO zat! Ik heb zijn ontbijt er dna net ook (gelukkig thuis) weer uitgegooidquote:
I don't kiss & tellquote:en alleen maar in slaap vallen in elkaars armen???
wat hoort daar tussen?????
Bij mij is aanstaande zaterdag 23 februari..quote:Op zondag 17 februari 2008 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De vrijdag is het friso feest.
De zaterdag... is 1 Maart he? Volgens mij heb ik nog niks!
Haha, o ja kut. Ik zat vanochtend ook al een week verkeerd!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bij mij is aanstaande zaterdag 23 februari..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |