Hoeft niet hoorquote:Op zondag 17 februari 2008 16:14 schreef coldstar het volgende:
Gelukkig, ik begon me al zorgen te maken.
Ze zijn saxay en dom meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:15 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar stelletje! Wat 'zijn' ze nou eigenlijk??Ik snap er geen fuck van
Ik dacht dat het juist de bedoeling was om agressief te zijn......quote:Op zondag 17 februari 2008 16:13 schreef Jajong het volgende:
Als kickboxer zijnde moet ik zeggen dat ik Brian wel veel kans geef, tis een harde werker en hij heeft veel meer trainingsuren kunnen maken als zijn tegenstander. Zolang hij zijn aggressie maar een beetje in toom kan houden.
Caramba, dat meisje is heel lelijk vergiftigd door haar vriendjuh de stinkrat. Ooit viel er nog wel wat te genieten van Amanda, da's wel helemaal over.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Eric vanmorgen gedaan maar zij zijn niet oprecht dus dan gaat ze het niet vertellen.
Hij gaat het morgen nog eens proberen.
Ja, zullen wij wedden.....quote:Op zondag 17 februari 2008 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij neemt dus vast een voorschotje op de toekomst
Saxy !quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef avonne het volgende:
ik neem aan dat vandaag ook de USB-STICK wordt overhandigd aan handlanger Kenneth K.
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:18 schreef avonne het volgende:
ik neem aan dat vandaag ook de USB-STICK wordt overhandigd aan handlanger Kenneth K.
Daar is wel een filmpje van, hij ging alles over Cora blootleggen?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.
Wat een logica ook weer. Je kopieert iets van een ander en dan zijn de kopietjes haske legal.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
Had Brian de bestanden niet al gekopiëerd of zo? Volgens Brian zijn die kopieën dan nu zijn eigen persoonlijk bezit geworden.
Ik weet niet of hij het al gedaan heeft maar dat was wel het plan. Er is zelfs een filmpje van dat hij dat tegen Amanda zegt.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm... gekopieerd naar wat? Naar nog een andere USB-STICK?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Excuse me? Die hele usb-hype is wat langs me heengegaan maar Brian heeft dus allerlei gegevens over Cora die hij gaat gebruiken?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar is wel een filmpje van, hij ging alles over Cora blootleggen?
Alles was gekopieerd dus nu is het zijn bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |