Liverpool presteert in de CL beter dan alle andere opgenoemde ploegen hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:22 schreef RayMania het volgende:
Tsja, in deze fase is iedereen wel sterk, misschien Fenerbahçe en Schalke 04 als uitzondering. Je kan liever Liverpool treffen dan Manchester United, Barcelona, Chelsea en AS Roma.
Heeft niet zoveel met Arsenal te maken, meer met de afgelopen 3 jaarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:23 schreef Gunner het volgende:
Volgens micjodog speelt cfc de halve al tegen liverpool![]()
Dan wil ik z'n glazen bol wel eens lenen, dan wordt ik rijk
Ik bedoel qua teamquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liverpool presteert in de CL beter dan alle andere opgenoemde ploegen hoor
Waarom reageer je dan zo zelfingenomen? dat slaat toch nergens op?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met Arsenal te maken, meer met de afgelopen 3 jaar![]()
Ik hoop dat jullie winnen. Sommige CFC-fans willen weer revanche, maar ik heb die rooien nou wel genoeg gezien.
ga weg man Barca mag niet eens aan de titel ruikenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik bedoel qua team. Liverpool is niet de sterkte van allemaal, vind ik. Wat wel ongustig is, is dat Liverpool als één van de weinigen de CL nog als enige te winnen prijs hebben. Barcelona bijvoorbeeld kan nog de titel winnen, net zoals Chelsea, Manchester United, AS Roma, Fenerbahçe. Dan zal Liverpool wel super gemotiveerd zijn, de andere clubs hebben meerdere prijzen om voor te vechten.
Ja sorry hoor. Als je ze in 3 jaar al 2x gehad hebt in de halve finale en er is uitzicht op een 3e in 4, ga je daar al snel over nadenken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo zelfingenomen? dat slaat toch nergens op?
Gunner heeft gelijk maar stel dat je morgen je al je membership zou hebben maak je nog geen kans aangezien deze wedstrijd nooit een Red Member sale zal worden, de Silver Members zullen alles al wegkopen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:16 schreef TomComCo het volgende:
Ik wil met een paar vrienden naar Arsenal - Liverpool (CL) gaan. Daarvoor heb je Red-membership van 20 pond nodig, maar hoe groot is de kans dat er nog kaartjes over zijn voor de Red members (laatste groep om kaartjes te kopen)?
En wij willen revanche voor 2004quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:25 schreef mcyodogg het volgende:
Ik hoop dat jullie winnen. Sommige CFC-fans willen weer revanche, maar ik heb die rooien nou wel genoeg gezien.
Bedankt voor de info! Weet je misschien ook iets over de terugwedstrijd? Is het bijvoorbeeld met een Liverpool Fan Card mogelijk om aan kaartjes te komen? We hebben ook nog geen Fan Cards van Liverpool, maar op de site is nog geen verkoopinformatie beschikbaar over Liverpool - Arsenal. Hoe zal het daar gaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gunner heeft gelijk maar stel dat je morgen je al je membership zou hebben maak je nog geen kans aangezien deze wedstrijd nooit een Red Member sale zal worden, de Silver Members zullen alles al wegkopen.
Vorige keer dat zoiets speelde liep het goed voor jullie af ... (FAC en LC in een paar dagen)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:42 schreef Cyberia18 het volgende:
3 keer tegen Liverpool in een week tijd. Lekker dan..
Dat zal ook in no-time verkocht zijn door de seizoenskaart houders en andere priority houders. Bij LFC hebben ze een systeem waarbij bijgehouden wordt hoeveel Europese wedstrijden je eerder gezien hebt. Als je ook wedstrijden in de eerdere rondes gezien hebt tegen de "lagere" teams, heb je ook eerder recht kaarten te kopen voor latere wedstrijden. De kans dat het je gaat lukken via de reaguliere kanalen acht ik zodoende zeer klein.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:30 schreef TomComCo het volgende:
[..]
Bedankt voor de info! Weet je misschien ook iets over de terugwedstrijd? Is het bijvoorbeeld met een Liverpool Fan Card mogelijk om aan kaartjes te komen? We hebben ook nog geen Fan Cards van Liverpool, maar op de site is nog geen verkoopinformatie beschikbaar over Liverpool - Arsenal. Hoe zal het daar gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |