Britten? Bij Arsenal?quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Senderos kan het zeker wel aan hoor..is nog jong en stiekem toch erg ervaren. Geef hem wat langer de tijd en het komt helemaal goed
Zou het niet iets zijn om een Anton Ferdinand of Micah Richards te halen? Die kunnen prima centraal en zijn jonge Britten
Hoiquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Oprotten met die Mancunians graag.
Ik zei ook "langere termijn"quote:Op donderdag 6 maart 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik weet niet welke wedstrijden jij hem in actie hebt gezien, maar A. Ferdinand is nogal een verdediger die op zeer knullige wijze vaak de mist is in gegaan. Dan is Senderos echt een veel betere alternatief.
Buiten het feit dat ik van mening ben dat die 2 niet zouden voldoen zouden ze naar alles waarschijnlijkheid toch iets van 20 miljoen moeten kosten, achterlijke Engelsen met hun prijzen altijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Senderos kan het zeker wel aan hoor..is nog jong en stiekem toch erg ervaren. Geef hem wat langer de tijd en het komt helemaal goed
Zou het niet iets zijn om een Anton Ferdinand of Micah Richards te halen? Die kunnen prima centraal en zijn jonge Britten
Ik vond hem geweldig vanavond.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Halen die Ibi Wenger. Prima stand-in voor Rosicky.![]()
Of misschien wel een betere keuze...
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Wenger dat vóór vanavond al lang gezien heeft.
Benzema vind ik een fantastische speler. Zou ik graag bij Arsenal zien.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Wat zijn trouwens jullie wensen wat de eventuele versterkingen betreft voor volgend seizoen? Ja ja het is allemaal wat vroeg maar de laatste tijd zitten we op bepaalde linies behoorlijk krap.
Benzema is ook mijn grootste wens ja. 2 goede backs (links en rechts) zou ook zeker geen kwaad kunnen. Zowel de afwezigheid van Sagna als van Clichy is overduidelijk zichtbaar. Zeker bij Sagna.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
Benzema vind ik een fantastische speler. Zou ik graag bij Arsenal zien.
Verder moet het niveau in de breedte omhoog. De eerste 15-16 spelers zijn prima, daarna wordt het snel minder. Daar leggen we het af tegenover manure en chelski. Hun selecties zijn sterker.
Mijn droomelftalquote:Almunia
Sagna-Touré-Gallas-Clichy
-----Cesc-----Flamini
Ibi----------------------Van Persie
----Benzema-Adebayor
Als Man Utd Richards zou kunnen krijgen voor 20 mogen ze het van mij meteen doen. Euros of Ponden, dat wordt een geweldige verdediger. Maar het is idd wel zo dat Engelsen standaard meer kosten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Buiten het feit dat ik van mening ben dat die 2 niet zouden voldoen zouden ze naar alles waarschijnlijkheid toch iets van 20 miljoen moeten kosten, achterlijke Engelsen met hun prijzen altijd
De enige Engelse verdediger die ik graag bij Arsenal zou willen zien is Jagielka maar daar we hebben we nu een geweldige BUITENLANDSE speler staan die als ie Engelsman was geweest het dubbele had moeten kosten.
Laten ze de hele wedstrijd zien?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Om het nog één keer af te leren, de highlights van Milan-Arsenal nu op Eurosport![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan iemand een duidelijke foto van Gallas en zijn nieuwe kapsel postenkan het nergens vinden,en wil dat kapsel ook
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een klerewedstrijd aan de kant van Arsenal. Mijn god zo slecht was het vergeleken met afgelopen dinsdag. En Hleb was duidelijk de slechtste speler aan de kant van ons. Pff die raakte geen pepernoot fatsoenlijk...
Als je kampioen wilt worden moet je natuurlijk wel van deze kleine tyfusploegen winnen. En het veld was natuurlijk om van te janken. Zal me niet veel verbazen dat Wenger dit als excuus gaat gebruiken. Sorry maar ik zou dan eerder naar de instelling van het elftal gaan kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |