Met een lekker ontbijt en de Telegraaf de dag beginnen is heerlijk ontspannen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het de grootste krant van Nederland is.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik kan 's ochtends echt geen telegraaf lezen hoor. Zo verschrikkelijk chaotisch. En de "prive" koppen vallen je bijna aan.
Heerlijk ontspannen voor alle mensen die diepgang en niveau niet aankunnen ja. Wat een pauper'krant'quote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met een lekker ontbijt en de Telegraaf de dag beginnen is heerlijk ontspannen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het de grootste krant van Nederland is.
Serieus man.. kijk naar de voorpagina: http://telegraaf-i.telegr(...)0080217_1/pagina.phpquote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit de telegraaf goed gelezen.
Ik wordt helemaal gek van alles wat er op je af komt. Een goede krant hoort goed geordend te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met een lekker ontbijt en de Telegraaf de dag beginnen is heerlijk ontspannen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het de grootste krant van Nederland is.
In de telegraaf is genoeg diepgang te vinden. Zeker die artikelen op pagina 5. (en al die diepgaande artikelen in de zaterdagkrant)quote:Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannen voor alle mensen die diepgang en niveau niet aankunnen ja. Wat een pauper'krant'.
Zeur liever over de linkse media die stelselmatig Darfur negeren.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:08 schreef xman het volgende:
Waar is het echte nieuws?? Nederland is in oorlog in Afghanistan. Er vindt een oorlog plaats in Irak. Er is nieuws en er worden beslissingen gemaakt hier in Nederland die belangrijker zijn dan Ajax en PSV nieuws.
ik ben spontaan overstagquote:Op zondag 17 februari 2008 20:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In de telegraaf is genoeg diepgang te vinden. Zeker die artikelen op pagina 5. (en al die diepgaande artikelen in de zaterdagkrant)
Overigens lees ik ook heel vaak het woordje 'saillant detail' in de telegraaf en dan vertellen ze dingen die je nergens anders hoort of leest.
Ik vind het jammer dat men zo denigrerend doet over Hart van Nederland. Want men kan ook eens een keertje positief zijn en zeggen dat de (gezellige en leuke) Vrouwen die uitzending domineren, het toppunt van emancipatie zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het is bijna Hart van Nederland/Shownnieuws in papiervorm.
Dat je daar waarde aan hecht zegt wel genoeg hè.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat men zo denigrerend doet over Hart van Nederland. Want men kan ook eens positief zijn en zeggen dat de (gezellige en leuke) Vrouwen die uitzending domineren, het toppunt van emancipatie zijn.
Je kan zeggen wat jij wilt, maar die dames zijn veel leuker en gezelliger dan die pseudo intellectuele Sacha de Boer.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat je daar waarde aan hecht zegt wel genoeg hè.
John Dope de feministquote:Op zondag 17 februari 2008 20:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat men zo denigrerend doet over Hart van Nederland. Want men kan ook eens een keertje positief zijn en zeggen dat de (gezellige en leuke) Vrouwen die uitzending domineren, het toppunt van emancipatie zijn.
Nee hoor, dat doen mensen zoals de Minister van Emancipatie en Paul Rosenmuller (commissie PaVEM) juist.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Op deze manier wek je juist de indruk dat ze iets raars zijn wat geaccepteerd moet worden
Ja. lekker! Zeg, je hebt 't niet van mij, maar wist je dat Leni van hiertegenover roddelroddel..quote:Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef xman het volgende:
[..]
Nou nou! Niet doen alsof je geen inbreng hebt.
Je laatste kapsel bijvoorbeeld heb je helemaal zelf gekozen. Stekeltjes en gedruft abrikoos paars gekleurd. En je gaat ook nog naar de huishoudbeurs om jezelf up-to-date te houden met de laatste snufjes in huisvrouwenland.
Kopje koffie bij de buurvrouw is toch wel gezellie hoor.. zo op z'n tijd. Koekje erbij?
jij kan beter solliciteren bij de telegraaf...quote:Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doen mensen zoals de Minister van Emancipatie en Paul Rosenmuller (commissie PaVEM) juist.
saillant detail is overigens dat Paul Rosenmuller werd uitgekotst door die allochtone vrouwen, omdat hij super arrogant tegen ze was en hij ze dus minderwaardig vond.![]()
Ik ben zeer tolerant.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:39 schreef rednajt het volgende:
Hahahahah het nivo van de telegraaf wordt gewoon lachwekkend...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |