abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56797642
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:18 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Ik kan 's ochtends echt geen telegraaf lezen hoor. Zo verschrikkelijk chaotisch. En de "prive" koppen vallen je bijna aan.
Met een lekker ontbijt en de Telegraaf de dag beginnen is heerlijk ontspannen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het de grootste krant van Nederland is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56798393
de telegraaf had altijd al dit soort baggernieuws...
  zondag 17 februari 2008 @ 20:06:51 #55
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_56798564
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met een lekker ontbijt en de Telegraaf de dag beginnen is heerlijk ontspannen, dat is waarschijnlijk ook de reden dat het de grootste krant van Nederland is.
Heerlijk ontspannen voor alle mensen die diepgang en niveau niet aankunnen ja. Wat een pauper'krant' .
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_56798585
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk nog nooit de telegraaf goed gelezen.
Serieus man.. kijk naar de voorpagina: http://telegraaf-i.telegr(...)0080217_1/pagina.php
Koppen:

Idols in slotfase damesonderonsje
Ajax; Fontijn weigert vertrek
Prins verkoopt Haags pand
Gomes redt PSV
Vuil ophalen of uitkering wordt gekort.

En verder:
http://telegraaf-i.telegr(...)0080217_2/pagina.php
http://telegraaf-i.telegr(...)0080217_3/pagina.php

Waar is het echte nieuws?? Nederland is in oorlog in Afghanistan. Er vindt een oorlog plaats in Irak. Er is nieuws en er worden beslissingen gemaakt hier in Nederland die belangrijker zijn dan Ajax en PSV nieuws.
pi_56798664
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik wordt helemaal gek van alles wat er op je af komt. Een goede krant hoort goed geordend te zijn.
NRC next
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_56799016
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:06 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Heerlijk ontspannen voor alle mensen die diepgang en niveau niet aankunnen ja. Wat een pauper'krant' .
In de telegraaf is genoeg diepgang te vinden. Zeker die artikelen op pagina 5. (en al die diepgaande artikelen in de zaterdagkrant)
Overigens lees ik ook heel vaak het woordje 'saillant detail' in de telegraaf en dan vertellen ze dingen die je nergens anders hoort of leest.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56799046
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:08 schreef xman het volgende:

Waar is het echte nieuws?? Nederland is in oorlog in Afghanistan. Er vindt een oorlog plaats in Irak. Er is nieuws en er worden beslissingen gemaakt hier in Nederland die belangrijker zijn dan Ajax en PSV nieuws.
Zeur liever over de linkse media die stelselmatig Darfur negeren.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:25:01 #60
138448 PeZu
Suspended animation
pi_56799129
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In de telegraaf is genoeg diepgang te vinden. Zeker die artikelen op pagina 5. (en al die diepgaande artikelen in de zaterdagkrant)
Overigens lees ik ook heel vaak het woordje 'saillant detail' in de telegraaf en dan vertellen ze dingen die je nergens anders hoort of leest.
ik ben spontaan overstag

_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_56799139
Nouja de helft van de telegraaf staat vol met tokkies, volkszangers, zonnebankkoppen en ander vermaak voor uitkeringestrekkers, dus dat is voor mij al een reden om het niet te lezen.
Het is bijna Hart van Nederland/Shownnieuws in papiervorm .
pi_56799243
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:25 schreef Sapstengel het volgende:
Het is bijna Hart van Nederland/Shownnieuws in papiervorm .
Ik vind het jammer dat men zo denigrerend doet over Hart van Nederland. Want men kan ook eens een keertje positief zijn en zeggen dat de (gezellige en leuke) Vrouwen die uitzending domineren, het toppunt van emancipatie zijn.
  zondag 17 februari 2008 @ 20:29:33 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56799270
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat men zo denigrerend doet over Hart van Nederland. Want men kan ook eens positief zijn en zeggen dat de (gezellige en leuke) Vrouwen die uitzending domineren, het toppunt van emancipatie zijn.
Dat je daar waarde aan hecht zegt wel genoeg hè.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_56799303
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:29 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dat je daar waarde aan hecht zegt wel genoeg hè.
Je kan zeggen wat jij wilt, maar die dames zijn veel leuker en gezelliger dan die pseudo intellectuele Sacha de Boer.
pi_56799394
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat men zo denigrerend doet over Hart van Nederland. Want men kan ook eens een keertje positief zijn en zeggen dat de (gezellige en leuke) Vrouwen die uitzending domineren, het toppunt van emancipatie zijn.
John Dope de feminist
Op deze manier wek je juist de indruk dat ze iets raars zijn wat geaccepteerd moet worden
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_56799472
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:33 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Op deze manier wek je juist de indruk dat ze iets raars zijn wat geaccepteerd moet worden
Nee hoor, dat doen mensen zoals de Minister van Emancipatie en Paul Rosenmuller (commissie PaVEM) juist.

saillant detail is overigens dat Paul Rosenmuller werd uitgekotst door die allochtone vrouwen, omdat hij super arrogant tegen ze was en hij ze dus minderwaardig vond.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 17-02-2008 20:51:29 ]
pi_56800083
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:12 schreef xman het volgende:

[..]

Nou nou! Niet doen alsof je geen inbreng hebt.
Je laatste kapsel bijvoorbeeld heb je helemaal zelf gekozen. Stekeltjes en gedruft abrikoos paars gekleurd. En je gaat ook nog naar de huishoudbeurs om jezelf up-to-date te houden met de laatste snufjes in huisvrouwenland.

Kopje koffie bij de buurvrouw is toch wel gezellie hoor.. zo op z'n tijd. Koekje erbij?
Ja. lekker! Zeg, je hebt 't niet van mij, maar wist je dat Leni van hiertegenover roddelroddel..

pi_56923869
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee hoor, dat doen mensen zoals de Minister van Emancipatie en Paul Rosenmuller (commissie PaVEM) juist.

saillant detail is overigens dat Paul Rosenmuller werd uitgekotst door die allochtone vrouwen, omdat hij super arrogant tegen ze was en hij ze dus minderwaardig vond.
jij kan beter solliciteren bij de telegraaf...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:24:12 #69
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_56924379
Gelukkig krikt JohnDope het imago van de telegraaf en de lezers enorm op.
Zyggie.
pi_56924978
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:39 schreef rednajt het volgende:
Hahahahah het nivo van de telegraaf wordt gewoon lachwekkend...
Ik ben zeer tolerant.

Maar voor mensen die niet weten hoe je niveau schrijft en het toch gebruiken, begin ik te overwegen om voor abortus met terugwerkende kracht te pleiten.
Ja, dat is een pseudoniem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')