De pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.
en daarnaast gaat het topic te snel vol, en het leest heel irritant
Heb je even?quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
post jij eens gewoon dingen binnen 15 minuten in 1 post. en niet telkens om de minuut een nieuw berichtje., gaat alleen maar voor de stats bij je.
Weinig nieuws aan aangezien dit inmiddels wel normaal is hier op FOK.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:32 schreef Deviant1nl het volgende:
Mja, het zijn wel telkens aparte nieuwsberichten natuurlijk.
groot gelijkquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Weinig nieuws aan aangezien dit inmiddels wel normaal is hier op FOK.
Bovendien loopt meneertje ook te janken dat wanneer ik een nieuwspost die zowel PS3 als Xbox 360 gerelateerd is in beide topics plaats, hij me begint te beschuldigen van dubbel postsAlsof het logisch is dat alle mensen uit het PS3 topic nu naar het 360 topic komen om daar het nieuws van hun eigen platform eruit te pakken
Sorry hoor maar jij bent wel de laatste die over irritant lezen mag beginnen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan weet ik genoegquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij bent wel de laatste die over irritant lezen mag beginnen.
Jij post ook eindeloze verhalen over jouw online Fifa overwinningen die NIEMAND wat interesseert, laat Cyberia lekker posten als hij wilt.
Hij post tenminste nog ECHTE nieuws berichten, en geen nieuws bericht in de vorm van een fifa overwinning.
Donequote:Op dinsdag 22 april 2008 20:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[Xbox 360 #328] Waar GTA IV is uitgesteld!
Kan wat aan dat modchip gezeur gedaan worden? Thanks.
Mbt dat hè.quote:
Hardware matige aanpassingen mogen gewoon niet besproken worden op FOK!. Op dit moment laten we enkel gepraat over die flashcards toe. Een DS flashcard is niet illigaal op dit moment, dus mag besproken worden, een modchip wel, en mag dus niet besproken worden. Als we dat ook nog toe gaan laten dan word het het totaal niet gezelliger op in GAM. Vandaar dat we ook het DS flashcard gebrabbel enkel binnen dat topic houden, zodat users die wel gewoon voor hun games betalen er geen last van hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mbt dat hè.
Waarom wel praten over flashkaartjes voor de Nintendo DS, en er zelfs een apart topic voor maken, maar dan niet over het flashen/modden van de 360 en Wii?
Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7quote:Op woensdag 23 april 2008 19:22 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wil een review plaatsen op fokgames maar het lukt niet,
de link waar "Als je een userreview over deze game wilt schrijven kun je dat hier doen." staat resulteert in een lege pagina, bijvoorbeeld:
http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=XXXX
waar XXXX het gamenummer is. Doe ik iets fout of werkt het gewoon niet? Ik heb nog geen gamescore gegeven.
Gedaanquote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef Gamer_V het volgende:
[Multi] GTA IV #29 Getalife!
Dubbel, slotje bitte.
[PC]Crysis Deel IIquote:Op zondag 27 april 2008 21:11 schreef Ireth het volgende:
Voor ik een topic open, is er ergens een recent Crysis (PC) topic waar ik een vraag kwijt kan over een punt in de singleplayer waar ik vast zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |