Ze is ineens weer wonderbaarlijk genezen?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef ericahysterica het volgende:
mike: geef je tegenstander een hand en vooral Hans een hand geven
brian: mike ik ben geen klein kind
amanda: ow schat dat ik vanacht nou zo ziek moest zijn, komt allemaal van de zenuwen
brian: ik heb er heel veel zin in
Same here, wat zijn we toch afhankelijk hè?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef jacq2 het volgende:
och jeetje nou, dan sta ik nog steeds niet op eigen benen, heb namelijk nog nooit iemand een knal gegeven,
Die woonboot is weggesleeptquote:Op zondag 17 februari 2008 14:02 schreef jacq2 het volgende:
mikey is overigens in en in triest met al zijn goede raadgevingen.
als hij er ooit zelf eens eentje had opgevolgd, dan was hij nooit zwerver geworden.
wat zal die een terugval krijgen als hij straks de kooi uitmoet.
die ligt binnen 3 weken weer in zijn illegale woonboot
ja , voelt niet goed.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, wat zijn we toch afhankelijk hè?
En jij dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 13:40 schreef Leandra het volgende:
Even een off-topic vraagje tussendoor... ik ben benieuwd wie het hier echt geweldig zou vinden als Brian vanavond volledig in (Don Diego) poeder wordt geslagen...
Anyone??
worden die kinderen dan ook meteen verrijkt met een blauw oog?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
brian neemt de vlag van bonaire mee en wil dat 2 kinderen hiermee opkomen voor zijn wedstrijd
Mooie tv momentjes toch? Je moet er toch niet aan denken dat je je kind daarvoor leent.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:04 schreef ericahysterica het volgende:
brian neemt de vlag van bonaire mee en wil dat 2 kinderen hiermee opkomen voor zijn wedstrijd
Hans zei al tegen hem dat hij niet moest overdrijvenquote:Op zondag 17 februari 2008 14:05 schreef Marrije het volgende:
Brian wil 2 kleine kinderen vragen met de vlag van Bonaire op te komen.
Kleine kinderen? Mag iedere kleuter daar naar binnen?
Ik hoop dat ie gewoon een leuke wedstrijd heeft, occupational hazard vind ik geen probleem, als hij half doodgeramd zou worden dan zou ik daar zeker niet om staan juichen, niet omdat ik zo dol op Brian ben, maar gewoon omdat ik niet zou weten waarom dat wel leuk zou zijn.quote:
Het valt niet mee facts and fiction te onderscheiden, stumpers.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:09 schreef Borga het volgende:
Een diepzinnige discussie over een Rocky / Rambo film. Heerlijk, op de zondagmiddag.
Neuh.. das altijd lastig...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het valt niet mee facts and fiction te onderscheiden, stumpers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |