quote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, beetje bronchitis-bitch of zo, bang dat ik stik in m'n slaap, blijf maar ff wakker... knokken laat ik ook ff zitten morgen..
zie net dat onze lieve lea hooligans heeft geopend
Niet geopend, ik heb alleen maar geschopt... maar dat mag in Hooligansquote:Op zondag 17 februari 2008 04:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, nee, beetje bronchitis-bitch of zo, bang dat ik stik in m'n slaap, blijf maar ff wakker... knokken laat ik ook ff zitten morgen..
zie net dat onze lieve lea hooligans heeft geopend
Idd.. dat maakt de SC wel heel gezelligquote:Op zondag 17 februari 2008 04:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi darling, leuk zo ff met die muis en die eend in de nacht van zater- op zondag
Rel del !!! ga gelijk ff lezenquote:Op zondag 17 februari 2008 04:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet geopend, ik heb alleen maar geschopt... maar dat mag in Hooligans
Wie zei dat ik het over jou hadquote:Op zondag 17 februari 2008 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgende week ga ik weer ja .. Ik had het niet over mezelf
Oh, echt nietquote:
Wie beweerde dat ? dan ik sprak in het algemeen dacht ikquote:
Het is te laat voor dit soort shit denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 04:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie beweerde dat ? dan ik sprak in het algemeen dacht ik
ja, idd. kreeg geen medewerking van 1 BIJprodukt en vriend...dus afgeblazen tot m'n spijt.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hadden wij daar niet eens een afspraak![]()
heb je choco-pindakoeken gegeten in het bos?quote:Op zondag 17 februari 2008 04:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, echt niet![]()
Ik ben onschuldig, ik wilde alleen andere mensen een mogelijkheid tot rellen geven... daar waar het mag![]()
Zit waarschijnlijk met Uefa cup finale weer in het stadionquote:
Truste Leandra ....quote:Op zondag 17 februari 2008 05:06 schreef Leandra het volgende:
Anyway... het is al 5 over 5 en ik moet nog uitslapen, en als ik daar nu niet mee begin dan gaat dat vandaag niet meer lukken... ofzo
Truste dus![]()
![]()
Misschien beter, mijn pot vasseline is inmiddels helemaal verdamptquote:Op zondag 17 februari 2008 05:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, idd. kreeg geen medewerking van 1 BIJprodukt en vriend...dus afgeblazen tot m'n spijt.
Wat het op zich weer ideaal voor dit tijdstip zou moeten makenquote:
ach, we komen er wel uit, zoonquote:Op zondag 17 februari 2008 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien beter, mijn pot vasseline is helemaal verdampt
Eendquote:Op zondag 17 februari 2008 05:12 schreef PC eend het volgende:
Nou lea bye dan
En manu ook maar een hi dan.....
Mijn god wat ben ik weer sociaal
Eendje!!!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:12 schreef PC eend het volgende:
Nou lea bye dan
En manu ook maar een hi dan.....
Mijn god wat ben ik weer sociaal
| Forum Opties | |
|---|---|