Ja dat krijg je van die rare muziekquote:Op zondag 17 februari 2008 03:00 schreef FuTilE het volgende:
[..]
*rillll*![]()
**Mental image: Een kettingrokende, roodharige vrouw in een Catwoman-pak, die de hele dag obsessief servetten strijkt**
Dit is zeer apart.. Ik hoor er Ennio Morricone in op het eind Ik mag het welquote:Op zondag 17 februari 2008 02:49 schreef Yavido het volgende:
[..]
Klassiekertje
http://nl.youtube.com/watch?v=GBCos2MlQ1Y
Dat vind ik wel een beetje engquote:Op zondag 17 februari 2008 03:04 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon haar fotoboek bekijken.
Je strijkt de hele dag servetten met washandjes?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja bijna goed, alleen heb ik dat strijken alleen met washandjes
Zo kan je het ook lezenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je strijkt de hele dag servetten met washandjes?
Geyl hoor
WTFquote:
ff een vraag:quote:Op zondag 17 februari 2008 03:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Je strijkt de hele dag servetten met washandjes?
Geyl hoor
Niet als de TV daar niets van weet !quote:Op zondag 17 februari 2008 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
WTF![]()
Mag ik niet eens meer een tv opgeilen?
Hou je van Morricone? Dan moet je zeker es ' The Big Gundown' van John Zorn downloaden (als je hem nog niet kent)... Pure bliss...quote:Op zondag 17 februari 2008 03:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is zeer apart.. Ik hoor er Ennio Morricone in op het eind Ik mag het wel
Daar moet die tv als lustobject dan maar mee leren leven.quote:
Ze is slapie doenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:06 schreef Py het volgende:
[..]
Zou je ze niet eens netjes voorstellen?
Mijn cache zit inmiddels vol met moddervette huisvrouwen.quote:
wat vind ik ook?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:12 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat vind Lobasca ook, dus die heeft er ook geen een![]()
fotoboeken![]()
Om in paniek naar op zoek te zijn, als andere zaken in het leven niet meer tellen.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een vraag:
Waar heeft men in godesnaam een washandje voor nodig ???
Echt wel met een lach en een traan btw.. Ik ben gek op spagettie westerns ... En dat gaat samenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hou je van Morricone? Dan moet je zeker es ' The Big Gundown' van John Zorn downloaden (als je hem nog niet kent)... Pure bliss...
quote:Op zondag 17 februari 2008 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ff een vraag:
Waar heeft men in godesnaam een washandje voor nodig ???
Zitten er op Fok! alleen maar moddervette huisvrouwen dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn cache zit inmiddels vol met moddervette huisvrouwen.
je vergeet ietsquote:Op zondag 17 februari 2008 03:13 schreef PeZu het volgende:
Lo is lief en leuk !
alt-f4quote:Op zondag 17 februari 2008 03:15 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zitten er op Fok! alleen maar moddervette huisvrouwen dan?Damn
erg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |