Héé die smeerlappen van artsen bewaren ze in de vriezer volgens mijquote:Op zondag 17 februari 2008 05:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En meer!
De laatste keer dat ik er 1 zag leek die toch meer hier op
[ afbeelding ]
Zo'n ding zie je ook niet in actie he?quote:Op zondag 17 februari 2008 05:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe het je zelf abortus ofzoIn de aanbieding
PFFFF idd dat lijkt er niet opquote:Op zondag 17 februari 2008 05:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En meer!
De laatste keer dat ik er 1 zag leek die toch meer hier op
[ afbeelding ]
Ja, hoe heet ze de kraan ook zetten, het blijft maar koudquote:Op zondag 17 februari 2008 05:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé die smeerlappen van artsen bewaren ze in de vriezer volgens mij
Met je sokken nog aanquote:Op zondag 17 februari 2008 05:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n ding zie je ook niet in actie he?
Je ziet hem uit de kast komen, onder de kraan gaan, maar dan zie je alleen nog maar een plafond
quote:
Uhh die moet ook meestal wel uitquote:Op zondag 17 februari 2008 05:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL!
en je onderbroek verstopt onder je spijkerbroek
Ja, die ligt dan op een stoel natuurlijkquote:
soa-club united!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die ligt dan op een stoel natuurlijk
Ja ja, lul er maar overheen.quote:Op zondag 17 februari 2008 05:42 schreef willem-jozef het volgende:
morwen, toetsenbord nog heel?
[ afbeelding ]
Nee joh die werp ik in een sexy slinger om zijn hoofd ... En dan ga ik pas met me benen wijdquote:Op zondag 17 februari 2008 05:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die ligt dan op een stoel natuurlijk
Dat gebruiken ze toch niet bij SOA's?quote:
Gewaagd!!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh die werp ik in een sexy slinger om zijn hoofd ... En dan ga ik pas met me benen wijd![]()
Schroef hem nog maar wat verder open ook!quote:Op zondag 17 februari 2008 05:46 schreef Soury het volgende:
Kom maar op met die eendebek van -10 graden .. Yep genieten
waar woon jij dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 05:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gebruiken ze toch niet bij SOA's?
Mannen!
quote:Op zondag 17 februari 2008 05:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schroef hem nog maar wat verder open ook!
No problems, ik lig lekker zo
quote:Op zondag 17 februari 2008 05:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh die werp ik in een sexy slinger om zijn hoofd ... En dan ga ik pas met me benen wijd![]()
ohquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 05:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Schraap maar raak hoor ik hou d'r van
Oh je weer niet wat vrouwen soms moeten doorstaan.. Nou een kijkje in de keuken hierquote:
zeker een verplicht onderzoek voor vrouwen boven de 50 (in zo'n omgebouwde srv-wagen) en hier claimen dat je 21 bentquote:Op zondag 17 februari 2008 05:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
oh
Ik ken zo'n ding alleen van zo'n landelijk onderzoek.
Maar dat is dan in ieder geval wel een gezond teken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |