Helaas: dag 4 zal al niet meer goed gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:54 schreef Komakie het volgende:
Ik ben er vanaf nu niet meer dus ik voorspel gelijk ff me wedstrijd t/m zondag
Dag 4: Murray
Dag 5: Ferrer
Dag 6: Davydenko
Dag 7: Nadal
Als het mag tenminste
Op het moment dat het niet meer klopt omdat een speler op een andere dag speelt, dan houdt het ff op maar volgens mij heb ik me redelijk ingedekt
Beide denk ikquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:32 schreef APK het volgende:
Ben ik nou scheel of heeft Ambro geen keuze gemaakt voor vandaag?
Kan ik altijd nog lijnrechter worden in Rotterdam.quote:
Ok, handigquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
kleinzusje & Miss_S zitten er nog in, Ambro heeft z'n keuze niet gemaakt.
Ruim 90% in de eerste ronde van 't toernooi eruit.
Afgaande op de eerdere discussie kan je alsnog kiezen voor Nadal/Tursunov/Tipsarevic/Simon.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ok, handig. Ik dacht toch echt voor Mahut te zijn gegaan, schijnbaar vergeten op invoeren te klikken ofzo. Al heeft 'ie toch verloren.
Best.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Afgaande op de eerdere discussie kan je alsnog kiezen voor Nadal/Tursunov/Tipsarevic/Simon.
WTFquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:17 schreef tennisboy het volgende:
Ik denk dat dit alleen voor diegene geldt, voor Ambrosius , die een nieuwe keuze gemaakt had, of ook voor de andere die vandaag zijn uitgeschakeld?
Als je nog een keuze kan maken kies ik voor Tipsarevic.
APK is een cheater en iedereeen ligt eruit van de Hewittenezen..APK krijgt ook nog minpunten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:17 schreef tennisboy het volgende:
Ik denk dat dit alleen voor diegene geldt, voor Ambrosius , die een nieuwe keuze gemaakt had, of ook voor de andere die vandaag zijn uitgeschakeld?
Als je nog een keuze kan maken kies ik voor Tipsarevic.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:10 schreef APK het volgende:
Ik wilde Seppi typen, maar op een of andere manier kwamen de letters H e w i t t uit mijn toetsenbord.
Dag 3: Nadal.
En jij niet?quote:
Kom op zeg, wees een kerel en kies dan niet voor een ander.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, handig. Ik dacht toch echt voor Mahut te zijn gegaan, schijnbaar vergeten op invoeren te klikken ofzo. Al heeft 'ie toch verloren.
Hoeft van mij ook niet, maar het schijnt volgens de regels te zijn. Als niemand wat had gezegd had ik nooit iemand anders gekozen. Maar laat 'm maar gaan, ik verwijder m'n eigen post welquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
En jij niet?
[..]
Kom op zeg, wees een kerel en kies dan niet voor een ander.
Is wel zo eerlijk tochquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Hoeft van mij ook niet, maar het schijnt volgens de regels te zijn. Als niemand wat had gezegd had ik nooit iemand anders gekozen. Maar laat 'm maar gaan, ik verwijder m'n eigen post wel.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:17 schreef Brahimov het volgende:
Ik vind dit spel leuk!
Wel leuk dat we een heel ander lijstje hebben (behalve Nadal dan)quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:31 schreef XL het volgende:
IN
Kleinzusje: Karlovic, Davydenko, Nadal, Haase
Miss_S: Berrer, Llodra, Nadal, Ferrer
quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wel leuk dat we een heel ander lijstje hebben (behalve Nadal dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |