Heel lastig, daarom 'veilig' op Davydenko wat mij betreft. Jammer dan als 'ie SF haalt, kans is aanwezig dat de rest van de deelnemers eruit ligtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat is ook geen zekere keus wat mij betreft. Dit is echt een hele lastige ronde.
Zo heb ik ook geredeneerd, maar Baghdatis lijkt me het aller engst !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel lastig, daarom 'veilig' op Davydenko wat mij betreft. Jammer dan als 'ie SF haalt, kans is aanwezig dat de rest van de deelnemers eruit ligt.
Het is jammer dat de spelregels niet toelaten dat we de Llodra-stemmers schorsen voor Miami! Hoe durven ze. Het is dat Raemon in het Verkerk-tijdperk is geboren, maar anders was hij jarenlang de vaandeldrager van het Nederlandse tennis geweest. Dat stemmen ze nu zomaar even weg tegen een matige Franse tapijtspeler.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
5x Davydenko, 4x Llodra, 4x Robredo, 1x Lopez, 1x Baghdatis en 1x niets (GayMania).
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef RayMania het volgende:
Dag 2: Sluiter!
Wil je iets gedaan krijgen van XL ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:14 schreef RayMania het volgende:
Dag 2: Sluiter!
Simon was mijn pick geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Simon was m'n tweede optie voor vandaag geweest.
wel een dappere keuzequote:
Maar met dappere keuzes win je geen TennisGamequote:
Dat heb ik geleerd van mn eerste blunder !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Maar met dappere keuzes win je geen TennisGame! Ik had echt gedacht dat Lopez tegen Simon een goede kans zou maken, maar helaas zit Simon nog in zijn winning streak van vorige week.
ik vond dat de meest dodgy wedstrijd van vandaag..echt een coin toss eigenlijk..Beide spelers zijn indoor goed. Simon is beter in de rally, Lopez beter aan het net en service. Simon is kut tegen linkshandige spelers, maar zijn vorm is wel weer beter..Beetje tegen elkaar afwegen dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Maar met dappere keuzes win je geen TennisGame! Ik had echt gedacht dat Lopez tegen Simon een goede kans zou maken, maar helaas zit Simon nog in zijn winning streak van vorige week.
Heb de wedstrijd gezien, Simon was eigenlijk nooit in gevaar, Lopez maakte veel fouten en zat niet in de wedstrijd. Over dat punt: Het stond 4-2 30-30, Simon maakt het pun, maar umpire noemt 40-30. Simon maakt daarna opnieuw het punt, umpire zegt deuce. Simon boos, hoofdscheidsrechter erbij, meer dan 10 minuten discussie, uiteindelijk game naar Simon. Geen GP voor Lopez dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:40 schreef Tim86 het volgende:
Lopez stond 4-2 voor met Gamepoints voor 5-2 in de tweede set..dat was zuur..
Murray was het toch de eerste keer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
Dat heb ik geleerd van mn eerste blunder !
Ben dit keer geen dappere strijder, maar een safe playert !
Yep !quote:
Wie had destijds ook gedacht dat Bokito zo goed zou spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Yep !
Dacht toen echt dat hij zou winnen
Dat vond ik ook een safe keuze toen, ik denk dat weinig mensen van te voren hadden gedacht dat Tsonga hem zou verslaan...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Yep !
Dacht toen echt dat hij zou winnen
Klopt !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wie had destijds ook gedacht dat Bokito zo goed zou spelen![]()
Ontopic: wat wordt je next pick KZ ?
Ik ook !quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een safe keuze toen, ik denk dat weinig mensen van te voren hadden gedacht dat Tsonga hem zou verslaan...
Waarschijnlijk dezelfde als ik ga doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:54 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Welke speler kies je de volgende ronde ?
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Waarschijnlijk dezelfde als ik ga doen.
quote:Nieminen (27, FIN) - Verdasco (30, SPA)
Murray (10, GBR) - Haase (94, NED)
Hewitt (19, AUS) - Seppi (42, ITA)
Mahut (40, FRA) - Gabashvili (132, RUS)
Berdych (12, CZE) - Ljubicic (23, CRO)
Nadal (2, ESP) - Tursunov (33, RUS)
Tipsarevic (44, SRB) - Simon (36, FRA)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |