abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210624
Ik ben toch wel heel erg sterk van mening dat het oorspronkelijke concept van BB (aantal mensen opsluiten in een huis, afsluiten van de buitenwereld en dan kijken wat er gebeurt) nu toch echt definitief overboord is gezet. De timing van Veronica om eerst Mona brieven te laten lezen van haar kroost en vervolgens meteen de mogelijkheid om het huis te verlaten (met tiem mille) te bieden riekt toch veel te veel naar beinvloeding. En alleen om dat ze onverstaanbaar was.
Jammer...
Tuut tuut tuut,
zziigoffedommemeelaanoojm
pi_210625
ja ben dat wel met je eens ja, ik vind het wel goede ontwikkelingen maar de basis is wel weg ja nu...
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 13:23:00 #3
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_210626
Zoals iemand als Signature heeft (ik kan zo snel niet op je naam komen, sorry):
Veronica: We kunnen de regels niet breken, we maken ze.
Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
pi_210627
Op zich heb je volkomen gelijk, het concept is naar de **** .
Maar dat is juist het gevolg van dat concept. De bewoners moeten nog twee maanden. Er zijn er nu vijf over en normaal gesproken volgende week nog maar vier. Ruud zit er zo langzamerhand doorheen (zie de lege blik in z'n ogen), Bart verveelt zich suf. Er moet dus wat gebeuren, want om nou zometeen een maand lang naar Karin en Maurice te kijken is commerciëel natuurlijk dodelijk.
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

pi_210628
Volgens mij is dat niet waar. Afgelopen week was inderdaad wat saai. Maar vergeet niet dat maandag de nominaties weer komen. En die hebben de laatste keer toch voor een behoorlijke hoeveelheid opgewaaid stof weten te zorgen. Dat zou nu ook weer het geval zijn geweest, volgens mij. Ook zonder ingrijpen van Veronica. Nu komt er ineens zo'n krampachtige maatregel, en de introductie van twee nieuwe bewoners (onrechtvaardig wederom) die ook nog eens NIET genomineerd mogen worden. Wat een onzin!
Tuut tuut tuut,
  vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:35:00 #6
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_210629
Volgens mij komen er maandag helemaal geen nominaties.(Dat zei Hummie vanochtend zelf nog op de radio). Met de huidige groep dreigt BB snel dood te bloeden door verveling etc. Voor het hoog houden van de kijkcijfers heb je dus wel nieuwe pipo's nodig.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_210630
Oh, ik kan me wel vergissen. Zal dan wel volgende week zijn. Ik meen dat maandag twee nieuwe dames komen, die dan in de eerstvolgende nominatieronde (ik dach donderdag) niet genomineerd mogen worden.
Tuut tuut tuut,
pi_210631
Er komen wel degelijk nominaties, slaat nergens op.
Volgende week donderdag zijn er van de 9 starters dus nog maar 4 over Weg is het concept zeker als je de verhouding ziet 1/3 van de bewoners is donderdag nog geen week bezig
You can reach your goals, I'm living proof beafcake, BEAFCAKE! - Eric Cartman

vrijdag 29 oktober 1999 @ 15:46:00 #9
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_210632
Mmmm.....something is rotten in the state of Ruudmark
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_210633
Wellicht dat Veronica toch beter in de voorbereidingsfase meer werk had kunnen verrichten. In plaats van het stelletje wimps dat nu in het huis zit en waarvan een enkeling zelfs te dom is om tegelijk te praten en zijn ogen open te houden (Ruud), hadden ze beter lui kunnen selecteren die intelligenter waren, en bovenal meer initiatief zouden tonen. Het verloop is natuurlijk ook wel heel zielig. Maar toch blijf ik erbij dat ook het doodbloeden van zo'n BB-huis prachtige televisie op moet kunnen leveren. Hebben we afgelopen week wel kunnen zien. God, wat verveelden die mensen zich dood zeg!
Tuut tuut tuut,
pi_210634
Intelligentere mensen zouden zoiets al helemaal niet volhouden. In feite zet je je verstand voor een maand of drie op nul en dat lijkt me voor (Tara, Sabien) Mona, Ruud of Bart niet echt een zware klus, maar is voor een normaal mens niet te doen. Daar kom je als zombie uit en dat levert helemaal treurigstemmende soap op. Mazzel
Van vlekken moet jij je niks aantrekken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')