Oeh ik ben vet jaloers nuquote:Op zondag 17 februari 2008 11:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik al 2 keer... was beswel gaaf
soms met mn ogen dicht zitten zodat je iets beter de texten kan begrijpen....
Had bijna n half jaar in zuid afrika gezeten voor mn werk.. ging op t laatste moment jammer genoeg niet door.....
Toevallig wilde ik net zeggen dat ik 't een leuk foto vind (ik las je post in US)quote:Op zondag 17 februari 2008 11:45 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er best wel leuk ui, vind ik zelf....of klinkt dat arrogant?
Ik ga trouwens naar Wende, die het ook in het Afrikaans doet dit tournee...
Dank u Dank u!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toevallig wilde ik net zeggen dat ik 't een leuk foto vind (ik las je post in US)
Wat heb je er aan geshopt dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:49 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dank u Dank u!
was ik zonder die photoshop ook zo mooi maar....
Je kunt beter vragen wat niet?quote:
Nee, heb je gelijk inquote:Op zondag 17 februari 2008 11:45 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er best wel leuk ui, vind ik zelf....of klinkt dat arrogant?
ik ben het volledig met je eensch, al ben ik dan weer geen lesbeauquote:Op zondag 17 februari 2008 12:24 schreef Noodly het volgende:
[..]
Nee, heb je gelijk in(en dat zegt een lesbeau he
)
dan zou ik nu toch meer op Montezuma of Shaka Zulu of Kunta Kinte moeten lijkenquote:Op zondag 17 februari 2008 12:39 schreef hierissieweer het volgende:
Valt me alleen wel op dat ik dikkere lippen heb dan dat ik dacht... Worden ze groter naarmate je ouder word?
Gewoon doorposten he. En foto's van een lekkere jongen plaatsen helpt ook. In een lesbo topic... dit klinkt dan weer vreemdquote:Op zondag 17 februari 2008 12:44 schreef DR34M3R het volgende:
Wat hebben jullie hier uitgespookt terwijl ik in het bos was! Zo druk is het hier normaal nooit op zondagochtend?
Heul nie errug! Goed van je, dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op zondag 17 februari 2008 11:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat niet?
Nee niks is geshopt, mijn shop skills zijn überhaupt nog niet ontwikkeld laat staan dat ik het kan. maar ik vind mijzelf wel een leuk hoofd hebben! Soms kijk ik in de spiegel en dan denk ik echt Goh, eigenlijk ziet ik er best wel aantrekkelijk uiterg he?
Ach, er is hooguit een derde lesbeau hier. De rest ofwel hetero, ofwel bi, ofwel mannelijke homo's... dus wat dat betreft zit je nog niet zo fout met je foto hierquote:Op zondag 17 februari 2008 12:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Gewoon doorposten he. En foto's van een lekkere jongen plaatsen helpt ook. In een lesbo topic... dit klinkt dan weer vreemd![]()
morgen en overmorgen ook nogquote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
dat je in de spiegel echt zoiets hebt van "Hm, vandaag mag ik er zijn".
Hoe krijg jij het voorelkaar om altijd de perfecte belichting op je te hebben???quote:Op zondag 17 februari 2008 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Heel soms denk ik zoiets ok. Soms valt de belichting gewoon precies goed dat je in de spiegel echt zoiets hebt van "Hm, vandaag mag ik er zijn
".
Dat lukt niet altijd. Vaak genoeg niet zelfsquote:Op zondag 17 februari 2008 12:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het voorelkaar om altijd de perfecte belichting op je te hebben???
Je bent gewoon een leuke jongen! Accepteer dat nou eens!quote:Op zondag 17 februari 2008 12:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat lukt niet altijd. Vaak genoeg niet zelfs.
Ik werk eraan. Vraag maar aan dromer.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je bent gewoon een leuke jongen! Accepteer dat nou eens!
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werk eraan. Vraag maar aan dromer.
DR34M3R!?quote:Op zondag 17 februari 2008 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werk eraan. Vraag maar aan dromer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |