abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 00:09:24 #1
92409 Twinky
Little star.
pi_56783001
Voor al je Pilvragen
  Vis een optie? zondag 17 februari 2008 @ 00:14:06 #2
70532 loveli
N
pi_56783085
Mijn eerste tvp
crap in = crap out
pi_56783196
Beetje stomme vraag hoor maar komt er dus op neer dat een 19 jarige "vrouw" tegen een vriend zei dat ze de pil nam en dat ze daarom er vaak niet was op school en nu concludeerd die vriend dat ze dan automatisch "regelmatig" seks heeft .... Nou lijkt mij dat een beetje een voorbarige conclusie ....
Ze kan toch ook gewoon de pil nemen voor het geval dat of?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_56783351
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef MouzurX het volgende:
Beetje stomme vraag hoor maar komt er dus op neer dat een 19 jarige "vrouw" tegen een vriend zei dat ze de pil nam en dat ze daarom er vaak niet was op school en nu concludeerd die vriend dat ze dan automatisch "regelmatig" seks heeft .... Nou lijkt mij dat een beetje een voorbarige conclusie ....
Waarom zou je niet op school komen als je de pil slikt?
Maar ik ben op m'n 16e met de pil begonnen omdat ik ruim 12 dagen non stop ongesteld was, en dan ook erg last had van migraine. Ik had toen geen vriendje, laat staan seks. Ik gebruik(te) de pil dus om m'n ongesteldheid te kunnen plannen en om te zorgen dat het dan wat korter duurde.
Beetje vreemde aanname van die vriend van je.
pi_56783431
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef lienelien het volgende:

[..]

Waarom zou je niet op school komen als je de pil slikt?
Maar ik ben op m'n 16e met de pil begonnen omdat ik ruim 12 dagen non stop ongesteld was, en dan ook erg last had van migraine. Ik had toen geen vriendje, laat staan seks. Ik gebruik(te) de pil dus om m'n ongesteldheid te kunnen plannen en om te zorgen dat het dan wat korter duurde.
Beetje vreemde aanname van die vriend van je.
Nou sommige vrouwen krijgen toch erge last (allemaal klachten enz) van de pil?
Maarja ik vond het ook nogal raar ja die aanname.
pi_56783503
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:32 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nou sommige vrouwen krijgen toch erge last (allemaal klachten enz) van de pil?
Maarja ik vond het ook nogal raar ja die aanname.
hm. Nou, als je zó erg last van de pil zou hebben dat je niet naar school zou kunnen, dan neem ik aan dat je er dan zo snel mogelijk mee stopt. Maar tuurlijk kan je er last van krijgen, die hormonen zijn niet altijd even leuk voor je lichaam..
pi_56787669
Ik ben ook dood ziek geweest van de pil, barstende hoofdpijn, buikpijn etc. Maar zonder pil was ik doorlopend ongesteld, met gevolg bloedarmoede, vermoeidheid en elk half uur naar de wc. Spiraaltje 2x geprobeerd, werkte ook niet. Dus weer andere pil geprobeerd...echt verschrikkelijk. Zonder pil was geen optie, maar met eigenlijk ook niet.

Maar conclusie: ziek zijn kan echt wel.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_56787963
ja, snap ik. Maar dan stop je er toch mee.. zoals jij dus een spiraaltje probeerde ed
Maar wat gebruik je nu dan?
pi_56788980
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:20 schreef MouzurX het volgende:
Heeft die vriend dus erg weinig vertrouwen in die vrouw, ligt er ook maar net aan welke pil je slikt,
bij de een kun je veel klachten krijgen, bij de ander helemaal niks of stukken minder
pi_56816694
Hallo allemaal!

Ik gebruik Yasmin. Ik denk dat ik er mee ga stoppen (heb alleen net voor een half jaar pillen gehaald ) en over ga op de Nuvaring. Heb een verdomd laag libido door de pil. En ik ben ook wel eens vergeetachtig....
pi_56818455
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:57 schreef lienelien het volgende:
ja, snap ik. Maar dan stop je er toch mee.. zoals jij dus een spiraaltje probeerde ed
Maar wat gebruik je nu dan?
Ik ben uiteindelijk helemaal gestopt met alles, kindje gekregen en nu weer aan de pil. Het lijkt nu iets beter te gaan dan voorheen, maar helemaal optimaal is het niet. Maar ik heb de hormonen nodig.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_56965224
Mijn vriendin gebruikt de combinatiepil. Stel je neemt m normaal om 22 uur, vergeet hem 1x in de eerste week en 2x in de derde week. Alle drie de keren neem je hem ongeveer 10 uur te laat. Ben je dan nog beschermd?
  maandag 25 februari 2008 @ 16:12:18 #13
92409 Twinky
Little star.
pi_56966350
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef DIR het volgende:
Mijn vriendin gebruikt de combinatiepil. Stel je neemt m normaal om 22 uur, vergeet hem 1x in de eerste week en 2x in de derde week. Alle drie de keren neem je hem ongeveer 10 uur te laat. Ben je dan nog beschermd?
ja. Zolang je hem maar binnen 12 uur slikt
pi_56966892
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef Twinky het volgende:

[..]

ja. Zolang je hem maar binnen 12 uur slikt
Hoe (zeker) weet je dat? In de bijsluiter staat namelijk volgens mij wat anders
We hebben geen in een kindje namelijk
  maandag 25 februari 2008 @ 16:42:06 #15
92409 Twinky
Little star.
pi_56966994
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef DIR het volgende:

[..]

dan moet je de bijsluiter maar eens goed lezen en ik weet het gewoon 100% zeker.
  Vis een optie? maandag 25 februari 2008 @ 17:21:20 #16
70532 loveli
N
pi_56967715
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:37 schreef DIR het volgende:

[..]

De pil beschermt omdat de hormoonspiegel boven een bepaalde waarde blijft. Daardoor is er geen eisprong. Een deel van de hormonen van een pil komt in het bloed terecht, de rest gaat via het spijsverteringskanaal weer naar buiten.
De opname van hormonen in het bloed gebeurt niet direct, maar geleidelijk. Na ongeveer 4 uur (volgens mij was het 4 uur, als je het zeker wilt weten zoek je het op) is de concentratie hormonen in het bloed op het hoogste niveau, daarna wordt het geleidelijk minder. Na 36 uur is het niveau nog steeds voldoende om een eisprong te voorkomen. Als je dan een pil slikt stijgt de hormoonspiegel weer en blijft het veilig.
De minimale concentratie hormonen is niet elke dag vlak voor het slikken gelijk, omdat de hormonen een beetje ophopen. Na 10 dagen slikken is er een soort evenwicht bereikt, vanaf dat punt stijgt het gemiddelde niveau niet meer. Dat is een van de redenen (niet de voornaamste) dat een pil vergeten in de eerste week gevaarlijker is.
crap in = crap out
pi_57122742
Ik slik de pil nu een maand of 4 door, maar ik merk dat mijn lichaam dat niet meer zo tof vindt (doorbraakbloedingen, veel hoofdpijn), dus ik wilde graag een stopweek inlassen. Ik ben nu halverwege m'n huidige strip, kan ik nu een weekje stoppen, of moet ik deze strip gewoon afmaken? Ik dacht (en hoop) zelf het eerste, maar ik wil uiteraard geen risico's lopen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 3 maart 2008 @ 11:43:17 #18
92409 Twinky
Little star.
pi_57123158
quote:
Op maandag 3 maart 2008 11:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik slik de pil nu een maand of 4 door, maar ik merk dat mijn lichaam dat niet meer zo tof vindt (doorbraakbloedingen, veel hoofdpijn), dus ik wilde graag een stopweek inlassen. Ik ben nu halverwege m'n huidige strip, kan ik nu een weekje stoppen, of moet ik deze strip gewoon afmaken? Ik dacht (en hoop) zelf het eerste, maar ik wil uiteraard geen risico's lopen.
kan geen probleem. Zo lang je maar meer dan 14 pillen van een strip geslikt hebt en dat heb je zeker! Let er wel op dat als je weer begint niet alleen maar de halve strip van nu slikt. Suces!
pi_57173614
Hoe zorgen jullie ervoor dt je hem niet vergeet, Ik heb een onregelmatige baan, slaap regelmatig op het werk, bij mijn vriend. Dus ik heb er geen vaste plek voor. Vaste tijd is ook lastig. Soms werk ik tot 23.00 uur, soms lig ik om 9 uur al in bed omdat ik om 7 uur al begin.

Ik vergeet hem regelmatig. Slik hem ook door omdat het dan minder een ramp is als ik hem vergeet. Ik heb overal ook reerve strips slingeren.
Ik wordt er gek van. Prik pil wil ik niet ik ben panisch voor naalden en ben bang dat t niet werkt....

*even een toevoeging, ik slik de pil al jaren (op mijn 12e begonnen omdat ik heftig menstrueerde) tussendoor een poos gestopt omdat mijn relatie destijds uit was. nu weer een nieuwe relatie en weer begonnen met de pil*

[ Bericht 17% gewijzigd door kaatjejannie op 05-03-2008 14:37:44 ]
*poef* nu is het weg
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:47:26 #20
92409 Twinky
Little star.
pi_57175731
nuvaring?
pi_57342016
Hey Twinky (en anderen),

Ik had even een vraagje...

Mn vriendin wilde gedurende 1 cyclus de pil niet slikken. Ze wilde kijken wat voor effect bepaalde huidbehandelingen hadden, zonder een pil die acne ed verminderde. Dus is ze gestopt na haar laatste stopweek, 1e week van februari was dit. Ongeveer 2.5 week later heeft ze 1 dagje kort gebloed. Ze dacht zelf dat ze ongesteld was, maar later zei ze dat ze dat toch niet was. Soort van doorbraakbloeding zonder pil dus. Maar goed, inmiddels is ze nog altijd niet normaal ongesteld geworden. Ze wil namelijk gewoon weer met de pil beginnen, want we worden de condooms wel een beetje zat En dat kan natuurlijk het veiligst op de dag van ongesteldheid...

Maar goed, die laat op zich wachten. Ik weet dat het na het slikken van de pil enige tijd kan duren voordat je weer normaal menstrueert, maar ze heeft 'slechts' 7/8 maanden de pil geslikt. We zijn niet bang dat ze zwanger is, maar het is wel vervelend dat ze zo niet kan beginnen aan de pil.

Enig idee hoe lang dat grofweg duurt? Want ook al zou ze nu gewoon spontaan beginnen met het slikken van de pil, ik heb zelf niet het idee dat je dan na 7 dagen zou zijn beschermd. Voordat ze begon met de pil had ze overigens een regelmatige cyclus (28)
  donderdag 13 maart 2008 @ 07:25:30 #22
92409 Twinky
Little star.
pi_57344521
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 00:03 schreef Shelloz het volgende:
Hey Twinky (en anderen),

Ik had even een vraagje...

Mn vriendin wilde gedurende 1 cyclus de pil niet slikken. Ze wilde kijken wat voor effect bepaalde huidbehandelingen hadden, zonder een pil die acne ed verminderde. Dus is ze gestopt na haar laatste stopweek, 1e week van februari was dit. Ongeveer 2.5 week later heeft ze 1 dagje kort gebloed. Ze dacht zelf dat ze ongesteld was, maar later zei ze dat ze dat toch niet was. Soort van doorbraakbloeding zonder pil dus. Maar goed, inmiddels is ze nog altijd niet normaal ongesteld geworden. Ze wil namelijk gewoon weer met de pil beginnen, want we worden de condooms wel een beetje zat En dat kan natuurlijk het veiligst op de dag van ongesteldheid...

Maar goed, die laat op zich wachten. Ik weet dat het na het slikken van de pil enige tijd kan duren voordat je weer normaal menstrueert, maar ze heeft 'slechts' 7/8 maanden de pil geslikt. We zijn niet bang dat ze zwanger is, maar het is wel vervelend dat ze zo niet kan beginnen aan de pil.

Enig idee hoe lang dat grofweg duurt? Want ook al zou ze nu gewoon spontaan beginnen met het slikken van de pil, ik heb zelf niet het idee dat je dan na 7 dagen zou zijn beschermd. Voordat ze begon met de pil had ze overigens een regelmatige cyclus (28)
Ja toch, je bent na zeven dagen veilig Ik vind die zeven dagen aanhouden ook altijd slimmer dan beginnen op de eerste dag van de menstruatie, is toch een extra buffer. Na zeven dagen pilgebruik heb je altijd genoeg hormonen in je lijf
pi_57344879
Ja, maar is die 7 dagen regel niet alleen in de eerste 5 dagen na je menstruatie ofzo? Want anders zou je bij wijze van, tijdens een normale cyclus halverwege kunnen beginnen, en wordt je niet meer ongesteld, pas na 3 weken? Is in zulke gevallen een maand niet van toepassing? Korter is natuurlijk altijd beter, ga haar dnek ik de huisarts laten bellen, maar die verkondigt ook weleens onzin...dus goed.
  donderdag 13 maart 2008 @ 15:15:55 #24
92409 Twinky
Little star.
pi_57352476
je moet even het verschil zien tussen ongesteld en de onttrekkingsbloedingen van de pil. En ook de werking van de pil zal je helpen het te begrijpen.

werking:
De pil heeft als werking het eitje tegenhouden (1), zorgen dat het sperma niet bij de baarmoeder kan komen (2) en zorgen dat er in de baarmoeder niks kan innestelen mocht het toch gebeuren (3). Misschien wel de belangrijkste manier dat dit gebeurt is het lichaam voorhouden dat het zwanger is, zodat het niet nog een keer zwanger kan worden. Het duurt een week voordat je genoeg hormonen hebt om deze werking te garanderen.

Ongesteld zijn: er komt een eitje los, dat wil graag een zaadje. De baarmoeder maakt vast een bedje zodat het eitje samen met het zaadje daar een baby kunnen worden. Er is geen zaadje dus kan er geen baby komen, dus moet het bedje weer opgeruimd.
Onttrekkingsbloeding (pil): In de baarmoeder is een bedje want het lichaam denkt dat het zwanger is (en dat er dus een baby inligt). De hormonen blijven de schijn ophouden dat het zwanger is. In de stopweek vallen die hormonen weg en komt het lichaam erachter dat het niet zwanger is. Dus hup, het bedje kan weg want er lígt helemaal geen baby in!

Nu moet ik rennen naar de huisarts, straks verder!
pi_57356183
Vraagje: Hoe zit dat als je voor de eerste keer, de eerste dag (en op de eerste menstruatiedag) de pil neemt? Hoe snel 'stopt' het ongesteld zijn dan? En ben je 100% zeker vanaf het eerste moment beschermd?

En nog wat: Valt er iets (wat?) te nemen tegen de misselijkheid? Of is dit geen goed idee?
  Vis een optie? zondag 16 maart 2008 @ 02:05:24 #26
70532 loveli
N
pi_57407132
Als je niet aan de pil bent, is je baarmoederslijmvlies dikker dan als je de pil slikt. De eerste bloeding zal waarschijnlijk net zo lang duren als normaal, omdat er net zoveel slijmvlies als normaal wordt afgebroken. Het bloedingspatroon kan voor iedereen anders zijn, dus raak niet in paniek als het eerder of later stopt dan normaal.
Op de eerste dag van de menstruatie is er geen sprake van zwangerschap en er is ook nog geen eitje aan het rijpen. Als je dan begint met slikken, zal er ook geen eitje gaan rijpen en daarom ben je "100%" beschermd. Tussen " ", want geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% betrouwbaar.

En ben je misselijk van de pil? Ik weet dat zwangere vrouwen gember eten tegen de misselijkheid, misschien helpt dat jou .
crap in = crap out
pi_57455797
Bedankt loveli!

Ik ben sinds ik begonnen ben elke dag misselijk geweest, heel vervelend. Gember, dat heb ik nog nooit gehoord, maar het valt te proberen!
pi_57608352
Ik hoop graag een beetje antwoord op mijn vraag te krijgen, omdat ik de hele tijd denk dat er iets is met mijn lichaam.

is het normaal dat je de pil slikt dat je maar 2-3 dagen menstrueert? De eerste dag verlies ik dan veel bloed en de 2e dag is het normaal en de 3e dag valt er niks meer te bloeden. Of ligt dat bij iedereen weer anders? ik gebruik zelf de microgynon 30.
  dinsdag 25 maart 2008 @ 21:23:38 #29
92409 Twinky
Little star.
pi_57608940
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 21:03 schreef mandietjuh het volgende:
Ik hoop graag een beetje antwoord op mijn vraag te krijgen, omdat ik de hele tijd denk dat er iets is met mijn lichaam.

is het normaal dat je de pil slikt dat je maar 2-3 dagen menstrueert? De eerste dag verlies ik dan veel bloed en de 2e dag is het normaal en de 3e dag valt er niks meer te bloeden. Of ligt dat bij iedereen weer anders? ik gebruik zelf de microgynon 30.
dat is bij iedereen verschillend, maar wees er blij om! Er is niks mis hoor
  Vis een optie? dinsdag 25 maart 2008 @ 23:57:47 #30
70532 loveli
N
pi_57612784
Mandietjuh, waarom lees je niet even wat 2 posts boven je staat? Als je aan de pil bent, is er minder slijmvlies wat afgebroken moet worden, dus minder bloed dan zonder pil.
crap in = crap out
pi_57634306
Ik ben nu bijna twee weken ongesteld geweest (1e keer pil), is dat ook normaal te noemen op een of andere manier?
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:17:03 #32
92409 Twinky
Little star.
pi_57634412
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 22:13 schreef Nora.. het volgende:
Ik ben nu bijna twee weken ongesteld geweest (1e keer pil), is dat ook normaal te noemen op een of andere manier?
Is lang, al gebeurt het wel vaker als je op de eerste dag van je ongesteldheid begint... Is het ook je eerste pilstrip enzo?
  woensdag 26 maart 2008 @ 22:17:52 #33
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_57634453
Ben je begonnen op de eerste dag van de menstruatie? Verlies je veel bloed?
Je kunt het eventueel nog een paar weken aanzien. Als je net voor het eerst begonnen bent moet de situatie nog even stabiliseren. Maar, als je er niet gerust op bent of je vindt dat je wel erg veel bloed verliest, kan je ook even langs de ha gaan.
pi_57691764
Oke.. al vaak voorbij gekomen waarschijnlijk, maar toch even vragen.

Gisteren / woensdag / maandag sex met mijn vriendin gehad welke aan de pil is.
Vanmorgen is ze de pil vergeten. Gisteren nam ze hem om 07.00 in. Ze kan hem nu pas op zijn vroegst om 13.30 innemen. Verder slikt ze hem altijd netjes.

Vandaag begint haar 2de week.

Uit de FAQ
quote:
# Tussen twee pillen mag nooit meer dan 36 uur zitten.
# De pil is nog betrouwbaar als je hem binnen 12 uur slikt na het vaste moment dat je hem normaal gesproken inneemt.
Bij beide zit ze dus nog goed.

Ook uit de FAQ
quote:
#

Pil vergeten in de eerste week
# Neem de vergeten pil alsnog in en ga door met de pilstrip. De eerste 7 dagen zijn onveilig. Er kan een eisprong optreden, dus gebruik condooms! Heb je geneukt in de 2 dagen voor of 7 dagen na het vergeten van de pil ? Ga dan naar je huisarts voor eventueel de Morning-After-Pil.

Pil vergeten in de tweede week
Neem de vergeten pil alsnog in en ga door met de pilstrip. Een Morning-After-Pil is niet nodig, de pil blijft veilig.
Dit is de eerste pil uit de 2de week. Hebben de "regels" van de 1ste week totaal geen invloed nu..?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:10:42 #35
92409 Twinky
Little star.
pi_57692492
ze slikt hem binnen 36 uur na de vorige, dus je bent helemaal veilig
pi_57692806
Ik dank u.
pi_58054646
weet iemand of dit normaal is?

Ik slik de pil (microgynon 30) nu al ongeveer vier jaar. Alleen ik ben niet zo'n fan van de stopweken dus die hou ik de laatste paar jaren zo min mogelijk . Ik denk dat de laatste stopweek makkelijk 6 tot 8 maanden geleden kan zijn.
Aangezien ik nu toch even niks te doen heb leek het me wel weer eens zinvol om " ongesteld" te worden. Echter, morgen moet ik alweer aan een nieuwe strip beginnen en er is nog niks gebeurd ( zelfs geen buikpijn). Is dit normaal aangezien ik zo lang geen stopweek heb gehad?

(overigens, ik had vorige week een paar dagen heel erge buikpijn en heb toen een zwangerschapstest gedaan, die gelukkig zei dat ik niet zwanger was, dus dat kan het niet zijn )

danku
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 april 2008 @ 22:36:24 #38
92409 Twinky
Little star.
pi_58055123
Hmm.. Even afwachten is hier de key denk ik. Misschien krijg je deze maand nog een bloeding en anders zou ik het volgende maand nog een keer proberen en als je dan weer geen onttrekkingsbloeding krijgt even langs de huisarts.

Ik heb zelf ook geen ervaring met zo lang doorslikken, ik deed het meestal drie maanden achter elkaar. Laat maar weten hoe het afloopt!
pi_58055164
ik slik de pil ook al tijden lang door, meestal 1x in de 4 maanden een stopweek, maar soms nog langer er tussen. Heb wel eens 2 weken moeten wachten, alles is gewoon een beetje ontregeld.. Dus vrij normaal neem ik aan
pi_58055342
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:36 schreef Twinky het volgende:
Hmm.. Even afwachten is hier de key denk ik. Misschien krijg je deze maand nog een bloeding en anders zou ik het volgende maand nog een keer proberen en als je dan weer geen onttrekkingsbloeding krijgt even langs de huisarts.

Ik heb zelf ook geen ervaring met zo lang doorslikken, ik deed het meestal drie maanden achter elkaar. Laat maar weten hoe het afloopt!
en dan wel beginnen met de nieuwe strip, of daar ook mee wachten?
  maandag 14 april 2008 @ 23:00:40 #41
92409 Twinky
Little star.
pi_58056019
Gewoon nieuwe strip beginnen En dan volgende maand nog een keertje stopweek houden!
pi_58062322
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:00 schreef Twinky het volgende:
Gewoon nieuwe strip beginnen En dan volgende maand nog een keertje stopweek houden!
leek mij ook het beste plan doe ik dat

en thnx voor de adviezen, als het hier op aankomt ben ik toch altijd een beetje huiverig
pi_58122803
toen ik weer 2 dagen geslikt had werd ik alsnog ongesteld

ik kan het dus nog reden genoeg om over een half jaartje weer te proberen
  donderdag 17 april 2008 @ 22:36:47 #44
92409 Twinky
Little star.
pi_58124092
quote:
Op donderdag 17 april 2008 21:49 schreef littledrummergirl het volgende:
toen ik weer 2 dagen geslikt had werd ik alsnog ongesteld

ik kan het dus nog reden genoeg om over een half jaartje weer te proberen
Gelukkig maar
  zondag 20 april 2008 @ 16:34:18 #45
210747 Scave
Play hard music loud!
pi_58181480
Binnenkort ga ik op vakantie en dan wil ik liever niet ongesteld zijn.. Kan ik dan beter de pil doorslikken, dus de tweede strip er achteraan, of een week eerder stoppen, zodat de stopweek ook een week eerder valt?
  zondag 20 april 2008 @ 16:51:55 #46
92409 Twinky
Little star.
pi_58181997
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef Scave het volgende:
Binnenkort ga ik op vakantie en dan wil ik liever niet ongesteld zijn.. Kan ik dan beter de pil doorslikken, dus de tweede strip er achteraan, of een week eerder stoppen, zodat de stopweek ook een week eerder valt?
Doorslikken! Al heb je dan wel kans op doorbraakbloedingen. Doorslikken kan theorethisch gezien probleemloos al hebben sommigen dan dus last van doorbraakbloedingen of spotting.
Na 14 of 15 dagen achter elkaar de pil te hebben geslikt kun je ook stopweek houden, maar ik zeg doorslikken.
  zondag 20 april 2008 @ 17:13:31 #47
210747 Scave
Play hard music loud!
pi_58182499
Is de kans op een doorbraakbloeding dan groot?
Ik heb de pil namelijk nog nooit doorgeslikt, dus ik ben hier niet bekend mee..
  zondag 20 april 2008 @ 17:19:45 #48
92409 Twinky
Little star.
pi_58182626
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:13 schreef Scave het volgende:
Is de kans op een doorbraakbloeding dan groot?
Ik heb de pil namelijk nog nooit doorgeslikt, dus ik ben hier niet bekend mee..
kan ik echt niet zeggen, is bij iedereen verschillend. Als je nog genoeg tijd hebt voor de vakantie kun je het uitproberen. Je kunt ook gewoon doorslikken en dan kijken hoe het loopt, mocht je dan doorbraakbloedingen krijgen is het niet zoveel en met een inlegkruisje/minitampon makkelijk op te lossen.
  zondag 20 april 2008 @ 17:22:50 #49
181126 MouzurX
Misschien?
pi_58182687
Wat ben ik blij dat ik geen vrouw ben zeg
  zondag 20 april 2008 @ 18:20:34 #50
210747 Scave
Play hard music loud!
pi_58183929
Oke, thanks! Ik ga het proberen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')