Nu hopen dat je rock/metal mooi vindtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha wauw, it's me
Ik zelf val op ehmm, halflang donker krullend haar (L)
jongens met een goede muzieksmaak,
en het liefst gewoon iemand die 100 % zichzelf isdie zijn al moeilijk genoeg te vinden..
Hahaha oke. ik geef toe, ik vind zelfs de lost prophets leuk..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Nu hopen dat je rock/metal mooi vindt![]()
![]()
Rise against en lost prophets ftw!
(Shit, krullen.. xd)
Krulspelden anyone?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha oke. ik geef toe, ik vind zelfs de lost prophets leuk..
best wel heel leuk![]()
Heb je geen krullen?
Ik heb een brede muzieksmaak, van flogging molly tot panteraquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:41 schreef Quir het volgende:
Hoor ik daar Lostprophets?
Bij de kapper kun je met 50 euro een eind kopen (bruine krullen erin dan maar). ^_^
Jaja ik keek al. maar je hebt ook geen donkerbruin haarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:38 schreef whiteninja het volgende:
[..]
Krulspelden anyone?
Heb een fobo,..
Ennuh, wie vind lost prophets nu niet leuk?
Eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ga elkaar maar aflebberen via PM.
bij hun bouw.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:29 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
In verhouding kloppen? Bijvoorbeeld Niet te grote kont bij een te klein lichaam en niet te kleine tieten bij lang lichaam?
Ik ben zooooooooo verliefd op deze damequote:Op maandag 3 maart 2008 08:46 schreef enter het volgende:
Ik val op een fokker
Hij is lang, sproetjes, knap, lief... eigenlijk heel lief.
Mijn maatje met wie ik alles kan doen![]()
Roken verpest alles, zelfs al heeft ze Cup D en een strakgetraind lichaam....quote:Op maandag 3 maart 2008 00:41 schreef Synthesist het volgende:
- Beetje zelfde muzieksmaak (rock/metal)
- Haarkleur boeit niet, oogkleur ook niet
- Normaal figuur
- Niet roken
- Lief
- Spontaan, gezellig prater
zoiets dus
Kijk.. dat is tenminste duidelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 09:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
bij hun bouw.
Dus kont moet in vergelijking staan met borst.
Dus geen enorm dikke reet en Cuploos of Cup F met een vlakke kont. En niet te mager.
Moet er gewoon gezond uitzien.
vind ik serieus van welquote:Op maandag 3 maart 2008 20:18 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Roken verpest alles, zelfs al heeft ze Cup D en een strakgetraind lichaam....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |