Arme hondenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:55 schreef _Mosquito_ het volgende:
ik val op honden
Wil je er over praten?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:55 schreef _Mosquito_ het volgende:
ik val op honden
Maar veel vrouwen hebben vreetbuien!!quote:Op zondag 24 februari 2008 18:57 schreef Grubbie het volgende:
Ik val op vrouwen die niet te wanhopig zijn, het liefst onduidelijk en misterieus! Niet gaan janken als hun nagel afbreekt! Een beetje uitdagend zijn, maar geen slet. Vrouwen met een mening!
Verder mag ze niet onze voorraad kast leeg eten als ze honger heeft.
Het uiterlijk zolang het geheel maar goed is. Bij voorkeur brunettes (met of zonder krullen).
hehe, ja dat is ook weer zoquote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Maar veel vrouwen hebben vreetbuien!!![]()
Daar gaat je voorraadkast!!
Ik zou er een slot op maken als ik jou was
quote:Op zondag 24 februari 2008 19:12 schreef parselmouth het volgende:
Verzorgde jongens die goed/hip/trendayyyy gekleed gaan, zonder zich daarbij blind te staren op 'merken' of het prijskaartje wat er aanhangt, zonder daarbij tragisch hip over te komen, zonder zichzelf kleding aan te passen die hij niet mooi vindt, maar het maar slikt omdat het mode is. Een tikkie alternatief mag dus wel. Haarkleur doet er niet veel toe, net als oogkleur. Ik val meestal wel op typische west-europese jongens. Ik hou niet van magere of moddervette jongens, alles daar tussenin is okay.
Innerlijk: open-minded is een van de belangrijkste dingen. Ik kan niet samen met bekrompen mensen. Ondernemend, daadkrachtig, optimistisch, vrolijk, intelligent, nieuwsgierig en ambitie vind ik ook een mooi ding. Iemand die het leven wel gewoon serieus neemt, maar niet tot aan zijn 60e zijn leven heeft uitgestippeld. Geen flierefluiter, wel iemand die de dag plukt.
Ook als ze zoo veel traint een een sixpack begint te krijgen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:17 schreef iuvenis het volgende:
Meisjes die naar de sportschool gaan zijn overigens ook wel heel erg nice!
En maar klagen dat ze een dikke reet hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:27 schreef Eemnesdegekste het volgende:
[..]
Maar veel vrouwen hebben vreetbuien!!![]()
Daar gaat je voorraadkast!!
Ik zou er een slot op maken als ik jou was
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En maar klagen dat ze een dikke reet hebben.
Zolang die reet maar strak is, is toch alles prima?
Die meiden met een vlakke kont, doen het om aantrekkelijk te zijn maar geen jongen die zich er op aftrekt, laat staan een stijve krijgen als ze op hun schoot komen zitten.
En zeker 4 keer in de week.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:17 schreef iuvenis het volgende:
Meisjes die naar de sportschool gaan zijn overigens ook wel heel erg nice!
In verhouding kloppen? Bijvoorbeeld Niet te grote kont bij een te klein lichaam en niet te kleine tieten bij lang lichaam?quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:44 schreef PretKroket het volgende:
..op meisjes die in verhouding kloppen en mooie ogen hebben
Als ze maar geen fiks sixpack hebben, dat vind ik zo'n afknapperquote:
Haha wauw, it's mequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:54 schreef whiteninja het volgende:
Kleiner dan 1.70, rode of donkere haarkleur is wel een plus.
En groene ogen vind ik ook mooi! Dikte (:')) maakt niet zoveel uit, maar wel sportief.
En ik moet met haar kunnen lachen! Gewoon gek doen soms!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |