Nee dat gaat niet werken geloof ik.Want die Sweex USB stick die jij naartoe linkt is om VERBINDING te maken met een bestaan WiFi netwerk, die van Nintendo maak je een WiFi netwerk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:19 schreef merino het volgende:
weet iemand hier of er goede alternatieven zijn voor de Ninteno Wifi USB dongle?
adviseren om een router te kopen heeft geen zin want dat kan niet ivm netwerk situatie. Wil daarom ook geen 40 euro uitgeven voor de officiele nintendo dongle en zag op amazon een Sweex staan voor 10pond. Gaat dit werken?
http://www.amazon.co.uk/Sweex-LW053-WiFi-LAN-Adapter/dp/B000K2NQ18/ref=pd_bbs_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1204143369&sr=8-2
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan iemand even in dummy taal uitleggen waar bovenstaande over gaat?
Aha, ik heb nog nooit ge-internet met mijn DSquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef __Saviour__ het volgende:
die prik je in de pc en dan kan de DS ermee verbinding maken om op internet te gaan
ik ook niet maar sinds ik Advance Wars addict geworden ben wil ik toch graag online kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aha, ik heb nog nooit ge-internet met mijn DS
Advance Wars Dark Conflictquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef Misanthropist het volgende:
nog nieuwe, leuke spelletjes die aan te raden zijn om aan te schaffen?
als je op die manier op internet wil wel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Moet je dat wifi-usb-achtige ding apart kopen?
Ja, of een draadloze router.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:06 schreef Rumille het volgende:
Moet je dat wifi-usb-achtige ding apart kopen?
Als het niet beveiligd is is het niet stelen. DUs als je op je DS al een onbeveiligd draadloos netwerk ziet gebruik je die gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:09 schreef disjfa het volgende:
Of stelen. Maar dat lijkt me minder sociaal naar de winkel waar je dat zou doen.
http://www.nintendowifi.com/ vor al uw online vragen
handig zeg, dan kun je direct met dat ding op internet, als je die in je laptop prikt? of moet je dan nog van alles instellen?quote:
¤40, en je moet dan drivers installeren, met een cdtje dat erbij zit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
handig zeg, dan kun je direct met dat ding op internet, als je die in je laptop prikt? of moet je dan nog van alles instellen?
wat kost zoiets ongeveer?
echt, dat allerlaatste stukje... ik sla hem één keer, word zelf tien keer gemept. schiet gewoon niet opquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:51 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb m gisteren met mn neefje van 8 uitgespeeld![]()
Mocht hem helpen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
echt, dat allerlaatste stukje... ik sla hem één keer, word zelf tien keer gemept. schiet gewoon niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]Ja ik snap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |