Ben je gek, na de film gaan ze pas echt los, believe you me.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef Liess het volgende:
Mja, zo worden ze zelf ook maar duf, van dat filmloeren
Het kan nog komen....nacht is nog lang...quote:Op zondag 17 februari 2008 00:24 schreef noucky het volgende:
Tjonge jonge wat een plan van Huub en zijn onderdanen. Het is supersaai.
Ze hebben toestemming, ondanks dat brrr er alles aan heeft gedaan om het tegen te houden.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
Dit gaat hem toch niet worden, achter gaat denk ik ingrijpen.
Ze laten Brian echt niet vechten zonder slaap...
Nah t zal wel, ik hoop dat Huub zich inhoudt, en ik morgen met plezier wat leuke filmpjes terug kan kijken.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, na de film gaan ze pas echt los, believe you me.
klopt.... dan ben je morgen echt kapot... (believe me, I know)quote:Op zondag 17 februari 2008 00:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat heeft meer effect als ie al even geslapen heeft. Je bent meer verrot als je steeds uit je slaap wordt gehaald, dan als je gewoon de hele nacht wakker blift.
Helaas niet...ligt te ronken of filmpie te kijken....quote:Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef markisboer het volgende:
waar is zwerver mike gebleven is hij ook naar huis ?
Was het maar zo'n feestquote:Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef markisboer het volgende:
waar is zwerver mike gebleven is hij ook naar huis ?
Ze zouden 'm een touw strak om die nek van 'm moeten draaien. Dat k*nker-jong moet langzaam sterven.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:26 schreef STAP01 het volgende:
hahahaha, die vlechtjes zitten m niet lekker! Lekker strak he Brrrrrrrrrrrrrain!
ze hebben toestemming..... maar de plasma gaat aangeven, tot hoelang ze mogen doorgaanquote:Op zondag 17 februari 2008 00:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben toestemming, ondanks dat brrr er alles aan heeft gedaan om het tegen te houden.
Onkruid vergaat niet helaas....quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zouden 'm een touw strak om die nek van 'm moeten draiaien. Dat k*nker-jong moet langzaam sterven.
Ik lag me denk ik kapot als ik dit morgen nuchter terug leesquote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze zouden 'm een touw strak om die nek van 'm moeten draiaien. Dat k*nker-jong moet langzaam sterven.
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
nacht niet slapen voor een sport event maakt geen reet uitquote:Op zondag 17 februari 2008 00:29 schreef Dementor het volgende:
Brian is ook zwak op zich, hij had gewoon hard moeten zijn.
Geen nachtrust is geen gevecht dus geen promotie voor DGK.
Kans is idd groot..quote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik lag me denk ik kapot als ik dit morgen nuchter terug lees
Ja, morgen ben ik namelijk nuchterquote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
rustig, rustig! Morgen wordt alles beter!
Zou geen klap uit mogen maken.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nacht niet slapen voor een sport event maakt geen reet uit
veel topsporten kunnen van zenuwen vaak niet slapen en leveren toch topprestaties
btw
ik wil niet zeggen dat brian en topsporter is
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:52 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bezwijkt haast aan de spanning, en er is gewoon nog geen klap gebeurt
Dan zal er wel geen reet gebeuren... even een korte indoctrinerende uitspatting van para Brian en iedereen moet elkaar met rust laten. Ze moeten het gewoon subtiel van een afstand blijven doen en en asjeblieft geen huppeltje van Huub naar Brian toe. Het gaat simpel om het wakker houden. Met hier een daar wat leuk acts mag ik hopen.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:31 schreef Desii het volgende:
[..]
ze hebben toestemming..... maar de plasma gaat aangeven, tot hoelang ze mogen doorgaan
quote:Op zondag 17 februari 2008 00:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik lag me denk ik kapot als ik dit morgen nuchter terug lees
Ze hadden Rambo 4 moeten kiezen, daar zitten tenminste nog flinke knallen in.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:35 schreef MissSomebody het volgende:
Sounds like Rocky movie.....waar ze naar kijken...
-edit- Totaal niet grappigquote:Op zondag 17 februari 2008 00:36 schreef noucky het volgende:
Mike is een toffe gozer en laat zich pas zien als er onrecht in zijn omgeving is en dat dan laat merken.
Zo hoort het ook en daar ga ik ook voor.
He! Jij was toch blauw?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:36 schreef noucky het volgende:
Mike is een toffe gozer en laat zich pas zien als er onrecht in zijn omgeving is en dat dan laat merken.
Ach jee, Robin Hoodquote:Op zondag 17 februari 2008 00:36 schreef noucky het volgende:
Is dat zo, waarom dan? Omdat hij een kindje van God is of omdat hij morgen Yuri gaat ontmoeten?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:34 schreef Dementor het volgende:
Zou geen klap uit mogen maken.
Brian is in de positie dat hij een normale nachtrust kan eisen.
Ik weet niet hoeveel honden jij ziet, maar die hond ligt heerlijk op het bed te slapen.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Whehehe, die hond lazert langzaam dat bed uit
Ja, Mike een toffe gozer.....quote:Op zondag 17 februari 2008 00:36 schreef noucky het volgende:
Hij zal heus wel last hebben van die vlechtjes denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 00:39 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel honden jij ziet, maar die hond ligt heerlijk op het bed te slapen.
Je ziet in dat plaatje toch dat ie steeds verder naar de rand glijdtquote:Op zondag 17 februari 2008 00:39 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel honden jij ziet, maar die hond ligt heerlijk op het bed te slapen.
Als hij morgen wint is dat mooie PR voor DGK.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo, waarom dan? Omdat hij een kindje van God is of omdat hij morgen Yuri gaat ontmoeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |