Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:32 schreef coldstar het volgende:
Eric vraagt of Claire mee gaat kaarten. Nee zegt Huub eerst ff knuffelen, Claire gaat op haar knieen en slaat haar langen armen weer om Huub heen. Goed zo zegt Huub, en wrijft haar over haar rug, zo hoort het goed zo... Als of hij het tegen zijn hondje heeft.....hahahaha Claire blijft lachen. Fijn he Claire zo'n pooier.![]()
Ruud..... dit werd lachenderwijs gezegd... en helemaal niet zo serieus als coldstar het weergaf.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....![]()
Ben je gek, die ligt gewoon te pitten nu het nog kan. Hij wilde samen met Amanda de Chill in, vervolgens zie je hem in de Private en nu is hij nergens te bekennen. 1=1 is nog altijd 2.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:43 schreef Marieke_B het volgende:
Brian zit te computeren in de chill...vast een dekmantel voor en sneaky afluisteractie.
Del: Het blijft bloeien!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:46 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Kan iemand 112 bellen voor Dellie, been ligt eraf! tatutatuu
Oh.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Ruud..... dit werd lachenderwijs gezegd... en helemaal niet zo serieus als coldstar het weergaf.
Ruudemans, het ligt wel iets genuanceerder dan weergegeven door........quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap echt niet wat dat mens bezielt. Wordt voor het oog van alle kijkers vernederd en laat zich weer naaien door een kutverslaafde die het geen reet interesseert dat er nog een mens aan die kut vastzit. Tja, het is haar eigen keuze. Maar kom niet aan met "ze is oud en wijs genoeg". Oud genoeg, o.k., maar wijs genoeg....![]()
Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest Ruud en heb vanmiddag aalees een beetje terug gelezen. Ondanks dat ik in mijn achterhoofd had dat ze misschien toch weer naar hem toe zou trekken, had ik echt nooit verwacht dat ze weer met hem het bed in gegaan is. Ze heeft ook nu uitdrukkelijk gezegd, dat dit nooit , met de nadruk op nooit, meer zal gebeuren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ieder heeft toch zijn persoonlijke kleurtje in een post BQquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruudemans, het ligt wel iets genuanceerder dan weer gegeven door........
Weg zowiezo, 100%, maar voorgoed....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Selene is boos op Nadia, Nadia heeft haar koffer mee naar huis genomen en nu heeft zij de koffer van Eric gebruikt.
Ik haak net in, betekent dit dat ze echt weg is, voorgoed?
Ik mag niet meer reagerenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Check het gastenboek van de B&A site. Wie is toch Suzanne van FOK!?
http://www.brianamanda.nl/
Leuk bericht van Suzanne:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
zal wel goed betaald wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik ben er een paar dagen tussen uit geweest Ruud en heb vanmiddag aalees een beetje terug gelezen. Ondanks dat ik in mijn achterhoofd had dat ze misschien toch weer naar hem toe zou trekken, had ik echt nooit verwacht dat ze weer met hem het bed in gegaan is. Ze heeft ook nu uitdrukkelijk gezegd, dat dit nooit , met de nadruk op nooit, meer zal gebeuren.
Ik viel haast van mijn stoel van verbazing toen ik alles terug las. Zo'n stomme trut heb ik echt nog nooit mee gemaakt.....
Ok, maar met weg ben ik voorlopig ook even tevredenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weg zowiezo, 100%, maar voorgoed....
Wat is dat voor een enge sitequote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef beequeen het volgende:
Ik denk het ook. ik kan me er anders niets bij voorstelllen. Voor het spel hoeft ze het niet te doen, voor haar valt toch niets te winnen....Dus ik denk dat je misschien wel gelijk zal hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal wel goed betaald worden
neuken met huub 2000 euro
Rat schijt bagger voor Yuri.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:
Rat gaat bellen, hij wil niet gepest worden
Waar is hij bang voor ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Scandalous het volgende:
Aggos Brian gaat doorbellen dat de afstand regel echt wordt gehandhaafd
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Leuk bericht van Suzanne:
Suzanne
Ojee Amanda het onderwereld meisje is weer terug.
Natuurlijk wil haar moeder niet op tv, want ze heeft een relatie met siegfriet een bekende in de onderwereld.
Mama van Amanda heeft diverse hoerententen in nederland en België en ook is zij zelf jaren de hoer geweest.
Maar manny is nu weer veilig onder de handen van Brian kan ze nog meer rammel van die vrouwen mepper krijgen hij heeft vaak genoeg laten zien dat ie vrouwen slaat.
Hij lijkt op zijn pa want ferrie Kubatz heeft ook altijd zijn moeder geslagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bron: brianamanda.nl
Inderdaad kleine kans dat er voor Claire iets te winnen valt, dus had ze sowieso het huis niet in moeten gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk het ook. ik kan me er anders niets bij voorstelllen. Voor het spel hoeft ze het niet te doen, voor haar valt toch niets te winnen....Dus ik denk dat je misschien wel gelijk zal hebben.
Terrorrrrrrquote:
nee slimquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:00 schreef Scandalous het volgende:
Aggos Brian gaat doorbellen dat de afstand regel echt wordt gehandhaafd
En ik zal je vertellen dat Suzanne heel dicht bij de waarheid zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef STAP01 het volgende:
Leuk bericht van Suzanne:
Bron: brianamanda.nl
je bent slim..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:02 schreef beequeen het volgende:
Brian is terug. Hij wil bellen of de afstandregel nog van kracht is omdat ze Amanda willen gaan triggeren.
Brian weet dat hij dan boos wordt omdat Amanda haar mond niet kan houden dus cool it.
Brian heeft in de Private dus het een en ander proberen af te dealen maar dat is niet helemaal gelukt.
Hij mag wel in de fitness slapen.
nou, het waren gewoon leuke streams... ik lag helemaal in een deuk... en Eric ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef coldstar het volgende:
Ze liggen oop de bank. Huub ligt boven op Claire en neemt gewoon de boel in de zeik. Claire vind het prachtig. En blijft schaapachtig lachen. hehehehe, hihihihih, hahahaha Die Claire, wat zijn we blij dat jij erin gekomen bent.
Ze zijn maar aan het zoenen onder de ogen van Eric, Eric weet niet goed welke kant hij op moet kijken. Huub en Claire maakt het niets uit. Eric heeft er kennelijk toch wat moeite mee en zegt, ga nou die kaarten maar halen. Nee, dat doet Claire niet die vind al die aandacht wel lekker...... heheheh hahahha hihihih hahaha...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet mokken, lekker stoeien.
De ridder op het witte paard, ze bestaan nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef Lobasca het volgende:
Hij besluit nu zelf maar de hele nacht wakker te blijven, en over dellie te waken
Mag ik ff weten waar je het over hebt?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Ruud..... dit werd lachenderwijs gezegd... en helemaal niet zo serieus als coldstar het weergaf.
vertel!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ik zal je vertellen dat Suzanne heel dicht bij de waarheid zit.
Suzanne komt toch uit een goed nest. (Fokquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, het waren gewoon leuke streams... ik lag helemaal in een deuk... en Eric ook
Hoiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd voor de TERROR!!!
lees terug dan zie het vanzelfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef coldstar het volgende:
[..]
Mag ik ff weten waar je het over hebt?
Schreef ik dan dat het geenn leuke streams waren.... ik probeer het lachen van haar nog na te schrijven....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef Desii het volgende:
[..]
nou, het waren gewoon leuke streams... ik lag helemaal in een deuk... en Eric ook
oke, ik ervaarde het negatief....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Schreef ik dan dat het geenn leuke streams waren.... ik probeer het lachen van haar nog na te schrijven....
Verder waren ze zo aan het zoenen dat Eric echt niet meer wist welke kant hij op moest kijken.
Wat daar staat is gewoon de waarheid. Na wat speurwerk zijn verschillende FOKkers er achtergekomen dat Mamanda een dame van lichte zeden is die werkt of gewerkt heeft bij Jan Bik, een bordeel. Waarom denk je dat Mamanda zelfs niet op haar rug gefilmd wilde worden? Een mooie uitspraak vam Cc: Ze herkennen je eerder aan je kut dan aan je kop.quote:
wat ???quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pas 2 dagenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Terrorrrrrr
Brian maakt zich aardig druk
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat daar staat is gewoon de waarheid. Na wat speurwerk zijn verschillende FOKkers er achtergekomen dat Mamanda een dame van lichte zeden is die werkt of gewerkt heeft bij Jan Bik, een bordeel. Waarom denk je dat Mamanda zelfs niet op haar rug gefilmd wilde worden? Een mooie uitspraak vam Cc: Ze herkennen je eerder aan je kut dan aan je kop.
was wel de bedoelingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja goed, What's new? Gaat de terror zo beginnen?
kan niet wachten!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent op tijd voor de TERROR!!!
Kijk maar rustig af hoor. Ze gaan ook nog een film kijken. Het begint pas na 2en.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:16 schreef tipsch het volgende:
Kan ik Wallander nog afkijken of gaat de show al beginnen?
okidokiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kijk maar rustig af hoor. Ze gaan ook nog een film kijken. Het begint pas na 2en.
Kutrus moet Jaap wegkrijgen want rat wil achter de computer
Het zal toch niet gaan overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Brian schakelt zijn hulptroepen en in en zegt dat hij alles van CORA kan blootleggen. Waar is die RAT nu weer mee bezig met goedvinden van de FEBO?Hij heeft dus de USB stick van Jaap.
De klootzak heeft gewoon de USB stick van Jaap.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Brian heeft alles gekopieerd, dus niets origineels, en de kopieen zijn van hem, dus hij heeft niets persoonlijks.
Wat is dat nu weer voor redeneringquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Brian heeft alles gekopieerd, dus niets origineels, en de kopieen zijn van hem, dus hij heeft niets persoonlijks.
is dat zo......... beetje vage bedoelingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef petraa het volgende:
Jaap kopieert alleen de post die aan hem en Huub zijn gericht. Brian heeft persoonlijke brieven van Jaap gekopieerd, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Brian heeft hetzelfde gedaan als Jaap doet zegt hij..Jaap kopieert ook post.
tijdje geleden stond er hier op fok nog een topic waar na gedegen onderzoek beweert werd dat aman de dochter zou zijn van die vrouwlijke topcrimineel(ff de naam kwijt)quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat daar staat is gewoon de waarheid. Na wat speurwerk zijn verschillende FOKkers er achtergekomen dat Mamanda een dame van lichte zeden is die werkt of gewerkt heeft bij Jan Bik, een bordeel. Waarom denk je dat Mamanda zelfs niet op haar rug gefilmd wilde worden? Een mooie uitspraak vam Cc: Ze herkennen je eerder aan je kut dan aan je kop.
En straks heeft ze het tegen Eric weer over 'dooie moeders'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:22 schreef Lobasca het volgende:
En dellie wil niet naast een vieze verkrachter met AIDS liggen...nivootje weer
Hallootjes, Brian is de reden dat ze geen Internet meer hebben, niet Jaap. Brian had contact met Kenneth via via op het net en kreeg allerlei info en hacken is zijn favo hobby.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Brian heeft hetzelfde gedaan als Jaap doet zegt hij..Jaap kopieert ook post.
Jij stoeit nooit met je vrouw ? Saai leven hebbie dan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikklijk kinderachtig en kinderlijk gestoei van Huub en Claire zeg.
Er is in vergelijking met het begin echt totaal geen enkel nivo meer in DGK , erg jammer
bordeel deel 357673-2346 DGKquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |