Toen ie iets soortgelijks bij Neil deed vond je het wel grappig?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef BVO het volgende:
Het is gewoon flauw om ex ante al Nigel zijn eventuele doorgaan te bagataliseren en een smoesje aan te schuiven. Ik vind dat gewoon respectloos.
Das de 2e X dat ik om je moet lachen vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij een latijns woordenboek gegeten van de spanning
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Verdomme ik wil de uitslag nu weten over een uur stappen en ga nog even slapen voordat het zover is. Heb amper kunnen slapen vandaag.
Dat is precies wat ik dacht, volgens mij wordt Idols dan saai. Het ene "degelijke kwaliteitsoptreden" na het andere.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
ze zegt dat als NatteLie er uit is, ze niet meer kijkt. Oh noes!!!!!!!!!!!!!!!
Ehm, wat eed hij en waar zei ik dat ik het grappig vond?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ie iets soortgelijks bij Neil deed vond je het wel grappig?
respect jeweetzquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, wat eed hij en waar zei ik dat ik het grappig vond?
Dit is gewoon respectloos, klaar.
Doe even normaal zegquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Van mij die zwarte meid er wel uit. Ik kijk normaal geen Idols, maar in de afwachting op de voetbalsamenvatting staat mn oordeel al vast. "Deze stijl" blabla, taalachterstand, oprotten met die allochtoon en die belachelijke familie.
Ja bij wat ik gestudeerd heb was Latijn ook heel gebruikelijk. Expecto patronum en zo.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Ex ante is gewoon een hele normale uitdrukking hoor.
In ieder geval binnen economie, wat ik studeer.
Heb je de nederlandse taal van kamper Neil zeker ook gemistquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:50 schreef DrDentz het volgende:
Van mij die zwarte meid er wel uit. Ik kijk normaal geen Idols, maar in de afwachting op de voetbalsamenvatting staat mn oordeel al vast. "Deze stijl" blabla, taalachterstand, oprotten met die allochtoon en die belachelijke familie.
die is brabo, da's net zo ergquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef CJ het volgende:
Ach, Nigel is ook zwart en Charlene is een halfbloedje. Zou pas racistisch zijn als hij zei dat die blanke er uit moest.
Zeiken over sympathiestemmen van Neil, en dat je het grappig vond zei ik niet, dat vroeg ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ehm, wat eed hij en waar zei ik dat ik het grappig vond?
it is gewoon respectloos, klaar.
Ik heb nooit over sympathiestemmen gezeken hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeiken over sympathiestemmen van Neil, en dat je het grappig vond zei ik niet, dat vroeg ik.
Oke, dus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
Die gast zit daar met een zonnebril op in het publiek.
Jij hebt Harry Potter gestudeerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja bij wat ik gestudeerd heb was Latijn ook heel gebruikelijk. Expecto patronum en zo.
Ik denk dat je 'lumos' wel eens op BVO kan uitproberen dan!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:54 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja bij wat ik gestudeerd heb was Latijn ook heel gebruikelijk. Expecto patronum en zo.
Hij heeft last van die podiumlichtenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heb je die familie gezien dan? Die gast zit daar met een zonnebril op in het publiek.
Je vraagt wat Gordon deed, ik geef antwoord, jij betrekt het op jezelfquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb nooit over sympathiestemmen gezeken hoor. Je verwart me met die zuurpruim van een T.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |