Ik heb wel interesse in deze 2quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
# The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
# Hotel Dusk: Room 215
Stuur maar een PM, maken we een deal.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stuur maar een PM, maken we een deal.
Ik ben wel geinteresseerd in deze twee spellen. PM is onderwegquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:15 schreef Strolie75 het volgende:
# Castlevania: Portrait of Ruin
# Trauma Center
PM terugquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:45 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in deze twee spellen. PM is onderweg
Hoi heb zelda, wil wel ruilen tegen Nitendogsquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik ben op zoek naar Zelda; PH
Heb te ruil Nintendogs of geld.
wie.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:15 schreef jefjef het volgende:
[..]
Hoi heb zelda, wil wel ruilen tegen Nitendogs
pm me maar
Heb je de Brain Training nog?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:46 schreef CaLeX het volgende:
TK
NDS Compleet + netjes
Super Mario 64 DS 20,-
On track Train SIM 12,50
Brain Training "hoe oud is jou brein" 11,-
wil je d'r ééntje of alle 2?quote:
Met Grip wil ik um wel hebben. PM mij ff.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Wessiej het volgende:
Iemand interesse in Guitar Hero On Tour?
Weet niet of je nog op zoek bent maar heb er hier een liggen, ziet er nog top uit, hoeveel bied je er voor?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:22 schreef BlackSheep het volgende:
Ik zoek een Ds, liefst oude versie. Maakt niet uit hoe verrot ie er uitziet (als het scherm maar intact is en ie gewoon nog werkt). Iemand?
Bedankt voor de deal. Gisteren compleet uitgespeeld op Medium. Erg leuk (en goed voor kramp in je handen)quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:52 schreef Wessiej het volgende:
Iemand interesse in Guitar Hero On Tour?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedankt voor de deal. Gisteren compleet uitgespeeld op Medium. Erg leuk (en goed voor kramp in je handen)
Diamond heb ik hier wel liggen en wil ik ook wel vanaf, maar wil liever niet ruilen, alleen verkopen... dus doe een leuk bod als je hem wilt?!quote:Op zondag 28 september 2008 11:47 schreef senesta het volgende:
Ik zoek pokemon diamond en/of pearl en we hebben eventueel een paar spelletjes te ruil
Super princess Peach,
Bomberman,
Mario kart DS,
Worms open Warfare.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |