fout is allang daar voor gemaakt, die stoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En je krijgt er twee tegen. Wat boeit het of het een pingel is? Moet Aerts dan maar gewoon niets doen? Doet ie niets, dan scoort Afellay alsnog.
Kampioen worden is één ding, de manier waarop een tweede. Die laatste keer dat we kampioen werden met Koeman was leuk en aardig. Maar natuurlijk gewoon een baggerseizoen, met slecht voetbal. Een titel met een zwart randje.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb ik het over dat clubje dat niet kampioen wilt worden?
Heb je er altijd nog 1 meer gescoord dus wat lul je danquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En je krijgt er twee tegen. Wat boeit het of het een pingel is? Moet Aerts dan maar gewoon niets doen? Doet ie niets, dan scoort Afellay alsnog.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Een penaltie moet je 'verdienen' psv krijgt z'n pingels 70% van de keren onterecht
Westerveld was gewoon slecht maar Polak was gewoon slechterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:29 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat ajax aan Westerveld betaald had.
Willem II was die wedstrijd beter en Ajax had de mazzel dat Aerts er twee keer naast zat. Daarom zei ik dat die wedstrijd onterecht werd gewonnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Heb je er altijd nog 1 meer gescoord dus wat lul je dan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:33 schreef BOYS1985 het volgende:
Lekker huilen hier als PSV weer eens wint...
Zo triest altijd anti voetbal...
Mooi voetbal word er in engeland gespeeld en mischien soms in Brazilie...
In maart: BIER EN STRATUMSEIND!
Omdat Aerts er zelf naast zat is er onterecht gewonnen. Wow gisteren ook zeker omdat Westerveld er 6x naast zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Willem II was die wedstrijd beter en Ajax had de mazzel dat Aerts er twee keer naast zat. Daarom zei ik dat die wedstrijd onterecht werd gewonnen.
Hij heeft wel gelijk anders. Ik ben maar wat jaloers op die organisatie die ze daar neer hebben gezet. Met mooi voetbal win je meestal niets, met effectief voetbal wel.quote:
zeker knap, 4x achter elkaar kampioen worden, ongeacht hoe je speeltquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk anders. Ik ben maar wat jaloers op die organisatie die ze daar neer hebben gezet. Met mooi voetbal win je meestal niets, met effectief voetbal wel.
Omdat vandaag Aerts en v/d Struijk in de fout gaan wint PSV dan inene weer wel onterecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:34 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Omdat Aerts er zelf naast zat is er onterecht gewonnen. Wow gisteren ook zeker omdat Westerveld er 6x naast zat.
Wat zijn we lucky man, tering...eigenlijk mogen we niet klagen dit seizoen
Daarom. 4 jaar lang geluk kan niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zeker knap, 4x achter elkaar kampioen worden, ongeacht hoe je speelt
Laat die gasten lekker lullen joh. Volgens hun moet Ajax iedereen seizoen kampioen worden en de CL pakken omdat ze de beste zijn, en alles wat geen Ajax is speelt kut en heeft geluk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat vandaag Aerts en v/d Struijk in de fout gaan wint PSV dan inene weer wel onterecht.En gister was Ajax toch duidelijk beter dan Sparta. Lul niet zo slap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |