Was een vol blik bier/fris.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
Volgens Driessen wordt er een mondharmonica op het veld geworpen
Ik heb gisteren in de tweede helft gevoeld hoe het is om een PSV-supporter te zijn. Ik heb eigenlijk nog wel medelijden met zequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als jullie zelf zo spelen, dan is het "ach, het gaat om de 3 punten".
Ehm, volgens mij leef jij in je kamertje?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als jullie zelf zo spelen, dan is het "ach, het gaat om de 3 punten".
Bij Roda volgens mij ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef the_undertaker het volgende:
De blessuretijd wordt gesponsord bij Willem II
Zo heb je dat zelf uitgerekend? Waarschijnlijk heb je het niet gezien maar het was hands.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:20 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Een penaltie moet je 'verdienen' psv krijgt z'n pingels 70% van de keren onterecht
Willem II, uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:25 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij leef jij in je kamertje?
zelfs al winnen we 6-2 word het niet eens rustig?
En hebben wij al een wedstrijd gehad die we ontrecht hebben gewonnen dit seizoen? (kan zijnmaar ik kan het me niet herhinneren en heb er 1 gemist)
Feyenoord mag zich net zo hard doodschamen anders.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
schaam je psv
gadverdamme wat een ANTI VOETBAL
jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord mag zich net zo hard doodschamen anders.
Heb je het nu over Roda-Ajax, toen die Roda-speler die bal van Kennedy wegsloeg. Dat was wel hands jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo heb je dat zelf uitgerekend? Waarschijnlijk heb je het niet gezien maar het was hands.
Slecht spelen en toch winnen is een kwaliteit die kenmerkend is voor titelwinnaars. Real en Milan doen het ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Blablablabla, 0-0 is gewoon terecht maar het is alweer de 10000e keer dat psv onterecht wint
ambilight tvquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wat zou zo'n overwinning nou kosten voor die lampjes?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heb je het nu over Roda-Ajax, toen die Roda-speler die bal van Kennedy wegsloeg. Dat was wel hands ja
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo heb je dat zelf uitgerekend? Waarschijnlijk heb je het niet gezien maar het was hands.
Een nieuwe Aurea voor Jolquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
En je krijgt er twee tegen. Wat boeit het of het een pingel is? Moet Aerts dan maar gewoon niets doen? Doet ie niets, dan scoort Afellay alsnog.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Volgens mij scoorden we gewoon 3 doelpunten...hadden geen pingel nodig toch
Ongeveer hetzelfde als wat ajax aan Westerveld betaald had.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |