Ik ook, met Nigel erbij dan, hequote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu nog een CD met John Legend repertoire en ik koop hem. Die CD dan, he.
Ik geniet vast.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat ze dan ook zo lekker Tina Turner-achtig met die benen gaat huppelen
Mooi, wordt hij je nieuwe tuinman? Dan zijn wij er ook meteen van af.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ook, met Nigel erbij dan, heO+.
damn kippenvel hoor! Erg goed! Hij is wel CUTEquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij deed aan American Idol 4 of 5 mee, was m'n favoriet vooral na zijn briljante Bohemian Rhapsody maar daarna ging het 'downhill'. Volgens mij is hij 6e geworden en nu treedt hij wel eens op op bingo-avonden en op lingerie-afdelingen van warenhuizen in middle America. Ik zou willen dat ik loog, maar 't is echt zo.
mjaa, charlene is een milde floortje... ze lacht niet zoals floortje... floortje lachte raar en.., blrg..quote:
Ik kende hem niet, maar nu ben ik vliefdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij deed aan American Idol 4 of 5 mee, was m'n favoriet vooral na zijn briljante Bohemian Rhapsody maar daarna ging het 'downhill'. Volgens mij is hij 6e geworden en nu treedt hij wel eens op op bingo-avonden en op lingerie-afdelingen van warenhuizen in middle America. Ik zou willen dat ik loog, maar 't is echt zo.
Da's het nadeel als je zo goed bent... dan is Tina Turner voorspelbaar, Shirley Bassey voorspelbaar... enz. enz.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:22 schreef Promiss het volgende:
Ben benieuwd wat Nath. er van maakt. Tina is wel erg voorspelbaar maar verwacht dat t goed gaat worden!!
Ik heb geen tuin.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, wordt hij je nieuwe tuinman? Dan zijn wij er ook meteen van af.
volgens mij is het gewoon standaard dat ze gaan staan,, ook als het slecht isquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:23 schreef Mirri het volgende:
Ik vond het een beetje overdreven dat de jury bij Valerie ging staanHadden ze beter bij Charlene's Respect kunnen doen.
Dan harkt hij toch wat anders aan.quote:
Mooi, laat hem er 1 aanleggen, maakt niet uit waar. Koraaltuin bij Aruba of zo.quote:
Het gebeurt niet vaak dat ik een NL versie beter vind, maar Nikki kan zich echt wel meten met de beste AI deelnemersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:10 schreef Cee het volgende:
Jordin Sparks (AI6 winnares) versie van het nummer. Was ook mooi.
Beter doe je Nathalies rokje even aan, die lolbroek werkt niet echt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, laat hem er 1 aanleggen, maakt niet uit waar. Koraaltuin bij Aruba of zo.
Michael Johns versie vind ik ook echt subliemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij deed aan American Idol 4 of 5 mee, was m'n favoriet vooral na zijn briljante Bohemian Rhapsody maar daarna ging het 'downhill'. Volgens mij is hij 6e geworden en nu treedt hij wel eens op op bingo-avonden en op lingerie-afdelingen van warenhuizen in middle America. Ik zou willen dat ik loog, maar 't is echt zo. [afbeelding]
Die zit me te strak, dan kan ik skippyballenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Beter doe je Nathalies rokje even aan, die lolbroek werkt niet echt.
Dat wilde ik ook al typen, maar vond het iets téquote:
In de huidige American Idol zit weer een rocker, die deed ook Bohemian Rhapsody en is een Australiër en veeeeuuuul meerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kende hem niet, maar nu ben ik vliefd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |