Wat zou die tegenwoordig doen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:39 schreef Bos81 het volgende:
Harris Huizingh
Die had een of ander administratief baantje in Ter Apel als ik het goed heb. Buiten dat vist 'ie graag.quote:
Ok 198 mag ookquote:Op zondag 17 februari 2008 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom 258 namen, dat is toch bizar veel?
Was hij geen politieagent schiet me nu te binnen? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:36 schreef dvs- het volgende:
[..]
Die had een of ander administratief baantje in Ter Apel als ik het goed heb. Buiten dat vist 'ie graag.
Dick van Egmond?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was hij geen politieagent schiet me nu te binnen? Of ben ik in de war met iemand anders?
quote:
Het zou kunnen zijn dat ie op het bureau werkt en daar die administratieve dingen doet. Ik zie hem niet aan voor een blauwe. Te weinig gezagquote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was hij geen politieagent schiet me nu te binnen? Of ben ik in de war met iemand anders?
Nee, dat was inderdaad Harris. Hij is tegenwoordig verdienstelijk aan het vissen, WK ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad. En Tong gaat het bij houden...quote:Op zondag 17 februari 2008 19:53 schreef Blawh het volgende:
Op hoeveel zitten we nu? Dat toernooi zal en moet er komen.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. En Tong gaat het bij houden...
Al deed ie et 10 keer, Tong gaat dit toernooi organiseren.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Mustafe Ahmed had toch een omaatje verkracht op een schiereiland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |