Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Tot nu toe:
1. Nathalie
2. Nikki
3. Charlene
4. Nigel
Ja maar wacht even tot ze zometeen Tina Turner gaat zingen, dan lijkt het weer op Tina Turnerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef J-net het volgende:
Geweldig gezongen, maar wel een beetje Soundmixniveau want die stemmen lijken enorm op elkaar van haar en Bassey dat is wel jammer en niet echt iets heel eigens van gemaakt.
wat? een finale tussen nigel en nathalie ? no wayquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, dit had ik echt niet verwacht! Ik dacht echt dat ze zich zou overschreeuwen.
Wat mij betreft finale Nigel-Nathalie.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
misschien moet je je voet van de kat afhalen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:48 schreef Cee het volgende:
Jaaaaa tijd voor nog een bakkie! 7_) of hoe je die koffie-smiley ook typt.
He, ze stond net nog van het ene op het andere been te wiebelen he, je moet haar niet tekort doen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
Eens kijken of Charlene ook kan bewegen en zingen tegelijk
Neil was een idool, met zo weinig talent nog zo veel stemmen krijgenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
We zoeken een idool
Nigel is geen idool
Charlene nog geen idool
Nathalie kan goed zingen maar geen idool
Nikki vind ik dan het meest in de buurt komen van een idool
Ik zal eens op jouw poes gaan staan, wil wel zien hoe hard jij dan gilt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Ik stond vandaag nog op de katDie gilde nog harder dan Nathalie op d'r meest overdreven momenten
Misschien is ze wel van de SMquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik zal eens op jouw poes gaan staan, wil wel zien hoe hard jij dan gilt.
De echte Idols worden het nooit in nederlandquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Wilskracht het volgende:
We zoeken een idool
Nigel is geen idool
Charlene nog geen idool
Nathalie kan goed zingen maar geen idool
Nikki vind ik dan het meest in de buurt komen van een idool
Nikki was volgens mij het beste en de jury was het daarmee wel eens dacht ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:51 schreef thaleia het volgende:
Mij benieuwen hoe de tweede ronde liedjes gaat....ik zou nu gokken op Nikki eruit, en dat had ik na de uitzendingen van de afgelopen weken totaal niet verwacht
Da's precies ook mijn rijtje voor de eerste rondje liedjes van vanavond jaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
1. Nathalie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2. Nigel![]()
![]()
![]()
![]()
3. Charly![]()
![]()
![]()
4. Nikki![]()
![]()
![]()
Hoe platquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Nikki het beste? Heb je liggen slapen ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nikki was volgens mij het beste en de jury was het daarmee wel eens dacht ik.
Dat wordt dan veel sms-en voor de jury vanavond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nikki was volgens mij het beste en de jury was het daarmee wel eens dacht ik.
Omdat ik niet dezelfde mening heb als jij, heb ik liggen slapen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Nikki het beste? Heb je liggen slapen ofzo?
same here!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vond dit keer zowaar Nikki eens de minste tot nu toe. Snap ook niet waarom de jury lyrisch was.
* _Arual_ sluit zich ook aanquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Da's precies ook mijn rijtje voor de eerste rondje liedjes van vanavond ja
Of Gordon loopt weer kwaad weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wordt dan veel sms-en voor de jury vanavond.
Op zich wel, dat mis ik nuquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:54 schreef Treezz het volgende:
toch wel jammer dat neil eruit ligt he, vond het wel leuk.. ergeren aan dat mannetje
Vond je Nigel ook briljant? Serieus?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond Nikki de minste. De anderen waren gewoon briljant, Nikki goed.
Idem.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eigenlijk vond ik Nigel weer de beroerdste
Hohohoquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
Waarom hebben alleen vrouwen nigel hoog staan?
Ze willen voor hem ook de spagaat doenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
Hier kan ik me wel in vinden! Vond Nathalie voor het eerst NIET irritant en ze schreeuwde ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:47 schreef J-net het volgende:
1. Charlene
2. Nathalie
3. Nikki
4. Nigel.
Je zei net dat je Nigel beter vond dan Charlenequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:46 schreef BVO het volgende:
1. Nathalie.
2. Charene.
3. Nigel.
4. Nikki.
Is BVO vrouw? Ohquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |