abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61127881
sterkte en tot snel!
dag
pi_61130423
Thx, maar ik ben niet meteen echt weg hoor, ik ben alleen wat minder actief.
pi_61186035
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 23:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Is dit de eerste keer dat je Resonancer tegenkomt dan? Dat doettie altijd, de andere persoon weet volgens hem van niks en heeft dus eigenlijk geen recht van spreken, en als je al wel iets weet is het per definitie onzin. Zie hier de discussieer-kunst van Resonancer
Moet ik hierop in dit topic gaan reageren ?
Indien nee, mag dit topic dan opgeschoond worden ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61196875
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 10:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Moet ik hierop in dit topic gaan reageren ?
Indien nee, mag dit topic dan opgeschoond worden ?
Als je gewoon met je argumenten komt, hoeft er niks opgeschoond te worden...
pi_61205189
Goh..
pi_61206071
....wat tevens hoogstwaarschijnlijk mijn laatste daad als moderator was.

Ik vind het vervelend om jullie te moeten mededelen dat ik er mee stop wegens ernstige omstandigheden in de familie, sorry....
Dit speelt al een poosje en ik merk dat ik amper meer serieus aan moderaten toekom, wat duidelijk niet goed voor het forum is.
Ik hoop dat er snel een goed team van moderators komt die de boel hier in de gaten kan houden en ik hoop dat het "verzameltopic" van 9/11 met de vragen in de OP goed gaat lopen.

Nogmaals sorry voor mijn vertrek, maar ik merk dat het gewoon echt niet anders kan.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:33:29 #148
104871 remlof
Europees federalist
pi_61208551
Omg ToT, dat klinkt ernstig! Ik wens je veel sterkte toe.
Jammer dat je nu al stopt, maar natuurlijk gaat het echte leven voor.
  † In Memoriam † vrijdag 29 augustus 2008 @ 00:36:34 #149
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61208618
*Aansluit bij Remlof

Sterkte ToT!
pi_61208786
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:54 schreef ToT het volgende:
....wat tevens hoogstwaarschijnlijk mijn laatste daad als moderator was.

Ik vind het vervelend om jullie te moeten mededelen dat ik er mee stop wegens ernstige omstandigheden in de familie, sorry....
Dit speelt al een poosje en ik merk dat ik amper meer serieus aan moderaten toekom, wat duidelijk niet goed voor het forum is.
Ik hoop dat er snel een goed team van moderators komt die de boel hier in de gaten kan houden en ik hoop dat het "verzameltopic" van 9/11 met de vragen in de OP goed gaat lopen.

Nogmaals sorry voor mijn vertrek, maar ik merk dat het gewoon echt niet anders kan.
Ow, shit. Sterkte.
Je was een toffe mod
pi_61209078
Jammer TOT, sluit me bij de anderen aan.
Sterkte ermee.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61209299
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 00:33 schreef remlof het volgende:
Omg ToT, dat klinkt ernstig! Ik wens je veel sterkte toe.
Jammer dat je nu al stopt, maar natuurlijk gaat het echte leven voor.
^Dat ook dus. Sterkte en neem je tijd.
dag
pi_61211042
Thanks folks.

Degenen die meer willen weten wil ik uiteraard wel kort via een PM vertellen wat er aan de hand is, maar ik wil het gewoon niet voor heel Nederland openbaar neerzetten hier.
pi_61366829
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_61367065
Er is een voorstel gekomen aangezien ik heb aangegeven dat ik nog wel een klein beetje op de achtergrond kan doen: Bastard en misschien Paddy houden hier voorlopig de boel in de gaten, en ikzelf kijk ook nog wel rond, mits de omstandigheden het toelaten.

Mijn aangekondigd vertrek gaat vooralsnog niet door.
  donderdag 4 september 2008 @ 07:32:41 #156
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_61367301
Goed gewerkt tot nu toe ToT
quote:
Op donderdag 4 september 2008 04:05 schreef Vedanta_veri het volgende:
Ik zeg; maak lambiekje admin van Bnw.
Ik houd het er ook maar bij dat zulks de bedoeling van dit platform geweest zou zijn om een voor de wereld alternatief maar in realiteit intelligent persoon als drijfkracht te hebben, zodat BNW kan dienen als corrigee van NWS.
Asjeblieft niet zeg... Liefst iemand die nog een beetje objectief tegen de zaak aankijkt.
pi_61368012
objectiviteit is ook maar relatief.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_61382934
Thx Erasmo. Fijn om te lezen!

En objectief....tja ik laat mijn mening hier vaak ook best meespelen, maar die zit 9 van de 10 keer behoorlijk in het midden: ik denk vaak wel dat er meer achter dingen zit dan wat de meesten denken, maar wil ook niet zo ver gaan als sommige BNW'ers.
pi_61384746
Hoi Paddy
dag
  zaterdag 6 september 2008 @ 15:16:32 #160
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_61427126
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')