abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57535975
En het gaat door!!! Bij minimaal een gelijkspel is Seolto kampioen! En onze eigen wedstrijd (van het 6e) is afgelast, dus we kunnen gewoon komen kijken
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 maart 2008 @ 17:53:06 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_57542816
En ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 maart 2008 @ 17:53:34 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_57542821
Misschien wel de eerste kampioen van een eerste elftal ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_57542957
Nou, Harkemase Boys en Volendam zijn in 1E en 1A al kampioen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 22 maart 2008 @ 18:07:54 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_57543026
Ok

pi_57543115
DTS is ook al kampioen
pi_57544201
OJC - Baronie 1-1. Van twee kanten niet best, maar OJC kreeg in de tweede helft twee dotten van kansen; allebei de inzetten belandden ver over het doel....
pi_57556189
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 17:53 schreef tong80 het volgende:
En ?

Sorry dat het zo lang duurde, ik was nog aan het feesten

Op wat voor manier kun je een kampioenschap binnen halen! Bij rust hadden we het netje al 5 keer laten bollen! De tweede helft speelden we tegen de wind in wat zoveel nadeel op leverde dat er 'slechts' 3 bij kwamen! Enkele publiekswissels toegepast ook nog.

Maar een 8-0 overwinning op Alliance dus

13 punten voorsprong op nummer 2 Tholense Boys, en een flink feest met een optreden van de Deurzakkers volgde in het clubgebouw en werd in plaatselijke cafétjes voortgezet! De gezelligheid zat er goed in, zelfs de tegenstander bleef meerdere uurtjes hangen.

Het was een mooie dag

Foto's zijn te bewonderen op http://www.seolto.nl/seolto1-alliance1.htm en op www.allesvanmoerdijk.nl
  Trouwste user 2022 zondag 23 maart 2008 @ 17:24:56 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_57561803
Mooi Zjakkie.

Van Harte

pi_57561968
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 21:17 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

The Gunners, kampvolk uit Breda. Niet vreemd dat dat net tegen hun gebeurt...
The Gunners valt nog mee, zat andere clubs in Breda die erger zijn qua volk
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  Trouwste user 2022 zondag 23 maart 2008 @ 17:47:58 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_57562292
Tegen de Gunners ooit gespeeld wist niet dat het kampers waren. PTT-Breda bestaan die nog ?

pi_57562523
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:47 schreef tong80 het volgende:
Tegen de Gunners ooit gespeeld wist niet dat het kampers waren. PTT-Breda bestaan die nog ?

Volgens mij gefuseerd, ik geloof dat ze nu TVC heten. Maar dat weet ik ook niet zeker.
pi_57562530
quote:
Op zondag 23 maart 2008 17:24 schreef tong80 het volgende:
Mooi Zjakkie.

Van Harte

Dank je
pi_57581140
Leuk hoor Zjakkie, een mooi feestje. Al enig idee welke afdeling jullie volgend jaar in zullen komen of zijn er meer mogelijkheden?
www.thuisuiteten.nl
pi_57581325
Gefeli Zjakkie .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_57582199
Dank beiden

Volgend seizoen zullen we waarschijnlijk in 2E komen te spelen, maar ook 2F is een optie. In het recente verleden speelden we in 1996/1997 en 1998/1999 in 2F, in 1999/2000 en van 2001 tot 2004 zaten we in 2E ingedeeld, dus een van deze zal het wel weer worden.
pi_57582242
2E is Zeeuws geörienteerd zie ik. 2F is een leuke met clubs hier in de buurt, o.a. Groote Lindt van Imaginary_Friend.
www.thuisuiteten.nl
pi_57582513
2E is de klasse waar wij uit zijn gepromoveerd vorig jaar, krijg je SSV lekker op bezoek straks .

En Arnemuiden, is goed voor de kantine omzet...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 24 maart 2008 @ 17:49:31 #94
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57582808
Door een 4 – 1 zege op derde klasser Soccer Boys hebben de mannen van trainer Cor Lems de volgende ronde van de districtsbeker bereikt. Dit ging echter niet zonder slag of stoot, want de Bleiswijkers waren beslist niet onder de indruk van RVVH, dat deze middag zonder een vijftal basisspelers aantrad. Ook bij het dappere Soccer Boys ontbraken deze middag o.a. door vakantie, enkele spelers.

RVVH – Soccer Boys 4 – 1

11. Pim Louer 1 – 0

59. Jean Pierre Braafhart 2 – 0

64. Jean Pierre Braafhart e.d. 2 – 1

73. Yurtcan Kayis 3 – 1

90+2 Furghill Zeldenrust 4 – 1
pi_57584783
Ik hou het gewoon bij een zelfgetypt stuk. Allemaal van horen zeggen, dus don't shoot me als het niet helemaal blijkt te kloppen .
quote:
Het tiende (!!) gelijkspel voor OJC 1
Geldrop - OJC Rosmalen 1-1
Geldrop, 24 Maart 2008

De uiterst belangrijke uitwedstrijd bij Geldrop mocht door OJC in geen geval verloren worden. Het kostte bloed, zweet en tranen, maar deze opdracht slaagde. Na een Geldrops doelpunt kwamen de Rosmalenaren nog voor rust op gelijke hoogte door Jorick van der Miessen, maar de doelpuntenmaker moest het wel bekopen met een schoenafdruk in het gezicht.

Na rust leek het alsnog slecht te gaan aflopen toen eerst aanvoerder Nick Scheepens moest vertrekken (twee keer geel) en daarna ook Dirk-Jan in den Eng een veldverwijdering ontving. OJC slaagde er desondanks wonderwel in om de puntendeling over de streep te trekken. Het tiende gelijkspel alweer dit seizoen, maar kijkend naar de ranglijst wel een uiterst belangrijk punt!
pi_57589601
quote:
Op maandag 24 maart 2008 17:21 schreef methodmich het volgende:2F is een leuke met clubs hier in de buurt, o.a. Groote Lindt van Imaginary_Friend.
Nog wel, ja... Ben benieuwd of dat volgend jaar nog zo is.
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_57595585
In een koud en winderig Schelluinen won Nivo-Sparta op Paaszaterdag met 2-3 van Schelluinen. Alle doelpunten vielen na rust.

Op aangeven van Randy van Heijnsbergen opende Ricardo Papilaya de score voor thuisploeg. Een lage voorzet vanaf links kwam via Van Heijnsbergen voor de voeten van Papilaya die van dichtbij niet kon missen (1-0). Nivo zette daarna aan en maakt via Wesley Paijmans gelijk maar de scheidsrechter keurde het doelpunt af omdat aanvoerder Björn Jongste de keeper gehinderd zou hebben.

Niet veel later was het toch raak toen Theo van Geffen werd weggestuurd door Björn Cevat. De bal van Cevat was precies op maat en dus ook net niet te toucheren door de Schelluiner verdediging. Van Geffen was los en klaarde het kunstje bekwaam (1-1).

De sluwe vos had de smaak te pakken want ook de tweede goal van Nivo kwam van zijn voet. Een fraaie bal van Van Heijnsbergen bracht Van Geffen wederom vrij voor de keeper. De goalgetter omspeelde de keeper waarna hij de bal in het lege doel schoof (1-2).

De mooiste treffer van de middag kwam van de voet van Cevat. Op links kreeg hij de bal aangespeeld van Bas van den Berk waarna Cevat de keeper met een sublieme Cruijffiaanse boogbal kansloos liet (1-3).

Vanaf elf meter bracht Jeffrey van der Meijden de eindstand op het scorebord (2-3). Een foutje van invaller Rick van de Pas noodzaakte Koen van Kessel tot een onreglementaire herstelactie waar de scheidsrechter terecht een penalty voor gaf.

En Gefeliciteerd zjakkie met het kampioenschap!!!!, bij Seolto heb ik ooit mijn eerste en laatste rode kaart uit mijn carriere gehad, die overigens later om werd gezet naar een gele kaart omdat de scheids het verkeerd beoordeeld had !!
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_57599517
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 10:54 schreef Elftalleider het volgende:

En Gefeliciteerd zjakkie met het kampioenschap!!!!, bij Seolto heb ik ooit mijn eerste en laatste rode kaart uit mijn carriere gehad, die overigens later om werd gezet naar een gele kaart omdat de scheids het verkeerd beoordeeld had !!
Dank je Leuk ook om te horen dat Seolto nog zo'n unieke herinnering voor je heeft
pi_57601049
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 14:28 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Dank je Leuk ook om te horen dat Seolto nog zo'n unieke herinnering voor je heeft
Dat was dan ook het enigste , nee wij speelden altijd best leuke wedstrijden tegen hun, wat ik me herinner werden ze in dat jaar kampioen bij ons in de competitie
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_57606822
quote:
Op maandag 24 maart 2008 19:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hou het gewoon bij een zelfgetypt stuk. Allemaal van horen zeggen, dus don't shoot me als het niet helemaal blijkt te kloppen .
[..]
Pff, 10 keer gelijk.... Dat is altijd zo frustrerend. Op zich nooit gek, maar je schiet er vaak zo weinig mee op. In zondag B ook nog spannend zat, zowel boven als onderin.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')