19 gespeeld, 4 gewonnen pasquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pff, 10 keer gelijk.... Dat is altijd zo frustrerend. Op zich nooit gek, maar je schiet er vaak zo weinig mee op. In zondag B ook nog spannend zat, zowel boven als onderin.
Heeft dit wel met beleid te maken denk eerder trainer ?? want volgens mij zijn de premie's bij ojc redelijk te noemen, maar van rijn naar RKJVV ?? denk dat er binnenkort nog wel een speler bekend wordt die daar naar toe gaat ik hou je op de hoogte.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
19 gespeeld, 4 gewonnen pas. Maar ook pas 5 verloren
.
Volgend jaar wordt gevreesd voor een grote leegloop bij OJC, zo heb ik inmiddels vernomen... Henriquez gaat naar JVC Cuijk (was al even bekend) en Van Rijn naar RKJVV. In den Eng vertrekt ook naar een nog nader te bepalen club. Hij mag niet mee opkomen van de trainer en is het daar als oud-Ajacied uiteraard niet mee eens.
Volgend jaar dus allerlei bankzitters van Schijndel en andere kutclubs hier op ons hoofdveld te bewonderen. KUTBELEID.
Kan je zeggen dat de wedstrijdpremies een HEEL stuk hoger liggen dan bij nivoquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef Yeahinho het volgende:
De premies bij OJC zullen echt niet veel hoger zijn dan bij NIVO. En In den Eng vertrekt inderdaad vanwege de trainer, maar ik weet niet hoe het bij de rest zit. Een paar hebben (ondanks interesse van JVC) eerder aangegeven dat ze blijven, maar als ik dit zo hoor kunnen ze daar nog wel eens op terug gaan komen...
Bij RKJVV regeert het (zwarte) geld trouwens, dus vandaar dat Michael (van Rijn) daar z'n zakken gaat vullen.
Gaat er iemand van OJC of NIVO naar RKJVV? Of wat bedoel je precies..?
dan doen we t hier iets beter bij Rijnsburgse Boys: 9 gewonnen, 10 gelijk en slechts 1 verloren.... toch raar, met 10 gelijke spelen een gedeeld 2e plaats met maar 1 punt achterstand op de koploper!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
.
Bijna kampioenenquote:Datum Thuis Uit Uitslag
29-03-2008 Nootdorp - BVCB 3 - 0
29-03-2008 Smitshoek - VVOR 7 - 1
29-03-2008 Zwaluwen - Heinenoord 1 - 2
29-03-2008 NSVV - HVO 0 - 1
29-03-2008 Alexandria'66 - NBSVV -
29-03-2008 Victoria'04 - RVVH 1 - 2
quote:Na afloop bleek dus dat Zwaluwen had verloren (1-2) van de nieuwe nummer twee Heinenoord. Zij staan nu op vijf punten afstand van RVVH, gevolgd door Zwaluwen met weer een punt minder. Gevolg van dit alles is dus dat RVVH over twee weken (12 april) in Nootdorp bij winst de titel kan pakken. Dit kan dan gebeuren onder de rook van het nieuwe ADO Den Haag-stadion, de club waarmee trainer Cor Lems zo verweven is. Passender zou het haast niet kunnen……
Dus volgend jaar komen we jullie niet tegen... Nou dan maar over 2 jaarquote:Op maandag 31 maart 2008 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Achilles Veen - GPC Vlissingen 0-1.
Officieel veilig, zelfs nog kans op een periode. GPC schijnt een goede pot te hebben gespeeld tegen een kampioenskandidaat.
Tweede wint ook weer eens, is nu ook definitief veilig.
tis niet snel goed hequote:Op donderdag 3 april 2008 15:33 schreef Yeahinho het volgende:
Dat stond ook al in het NIVO-topic.
Vier posts nu al, voor eigenlijk maar 1 bericht...
Hoorde dat dj in de eng waarschijnlijk een jaar stopt en gaat rond reizen !quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
.
Volgend jaar wordt gevreesd voor een grote leegloop bij OJC, zo heb ik inmiddels vernomen... Henriquez gaat naar JVC Cuijk (was al even bekend) en Van Rijn naar RKJVV. In den Eng vertrekt ook naar een nog nader te bepalen club. Hij mag niet mee opkomen van de trainer en is het daar als oud-Ajacied uiteraard niet mee eens.
Volgend jaar dus allerlei bankzitters van Schijndel en andere kutclubs hier op ons hoofdveld te bewonderen. KUTBELEID.
Hij liep daar zelfs in hoek trainingspakquote:Op donderdag 3 april 2008 20:11 schreef methodmich het volgende:
Dat Preto-verhaal, daar wordt Unitas ook een beetje genaaid. Terneuzen dacht eerst te laat te zijn, daarna gaan ze via Margriet alsnog een protest indienen. Die waren wel op tijd.
Overigens denk ik niet dat Unitas fout zit. Ik vind de speler niet echt lijken:
[ afbeelding ]
Voor wie niet weet waar het over gaat: Unitas heeft een speler Preto, een Braziliaan van 21. Nu dacht Terneuzen dat dit dezelfde was als de Portugees Preto die de voorbereiding begon bij Hoek, een 18-jarige speler. Daarom hebben ze na de bekeruitschakeling een klacht ingediend bij de KNVB, want Preto zou ongeldig voor Unitas spelen.
Zie ook het bericht van Knijn hierboven.
We hadden dj ook nog benaderd om naar ons toe te komen, maar toen twijfelde hij nog wat ie ging doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 17:34 schreef Yeahinho het volgende:
Groot gelijk heeft ie. Tis een aanvallende back, maar hij mag de middenlijn niet over.
En het is niet snel goed nee. Je bent nieuw hier op het forum, gedraag je dan ook aub een beetje naar de 'regels'.
Ach, is toch een andere speler, zal de KNVB ook spoedig achter zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:31 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Hij liep daar zelfs in hoek trainingspak
Ze hebben geen redacteur op 1C, dus zijn afhankelijk van de info die ze krijgen van mensen die de wedstrijd hebben gezien. Volgens mij is Frank de Bruin trouwens een spits van Nieuw-Lekkerland.quote:Op zondag 6 april 2008 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het was best onverdiend hoor. Maar zo als VOZ het wil doen laten geloven was het dan ook weer niet. Je kan wel zien dat het een site van "bij jullie" is. Hij heet trouwens Erik de Ruyter, de doelpuntenmaker, dus niet Erik de Bruijn en al helemaal niet Frank de Bruijn.
Nog steeds een minimale kans op de periode.
Voor de 12e keer gelijk, nu 1-1 bij Dijkse Boysquote:
Je kunt er op inzettenquote:Op zondag 6 april 2008 22:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Voor de 12e keer gelijk, nu 1-1 bij Dijkse Boys.
Welke club ?quote:Op maandag 7 april 2008 01:30 schreef jorienvdherik het volgende:
volgend weekend, kampioneswedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |