Maar wel zo goed als veilig.quote:Op zondag 27 april 2008 21:57 schreef Yeahinho het volgende:
Zoals MM en TR al aangaven, heeft OJC ook vandaag uiteraard weer gelijkgespeeld.
0-0 bij Meerssen. De balans is nu als volgt: 24 gespeeld, 4 gewonnen, 5 verloren en 15x gelijkgespeeld...
Wel erg treurig inderdaad.... Nijssen hoopte maar dat er niet teveel weggaan las ik in de krant.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Imaginary_Friend het volgende:
1e van Groote Lindt ook gedegradeerd. Zat er al een tijdje aan te komen, maar ook de laatste strohalmen zijn nu verdwenen. Volgend jaar derde klasse, het tweede in de eerste klasse en het derde opgeheven... Een treurig jaar, chronisch spelerstekort. Om de situatie te schetsen: er liepen vorige week bij het tweede (reserve hoofdklasse) twee keepers als veldspelers in de basis tegen Hoek...
2e klasse zondag nacompetitie voor naar 1e klasse...quote:Op maandag 28 april 2008 17:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ken de naam Nemelaer uit de krant en dan zag ik ze in de laagste amateurklase
Zaterdag standaard 1 3e klasse B, aldus de knvb site.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:35 schreef methodmich het volgende:
Welke dag en welk niveau Daggla? Als het zaterdagvoetbal is, dan kan je via www.voetbalopzaterdag.com vast wel de uitslag vinden.
@Juk: Succes tegen Berkel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |