Sta je te pissen, hoor je dus in het andere toilet doorgetrokken worden, en loopt die gozer zonder zijn klauwen onder een straal water te houden de plee uit
Ik hoef dus echt geen kopje koffie meer van hem ofzo
En als 'ie jarig is krijgt 'ie een schop onder zijn hol, maar geen hand.
Goorlap.
V.
quote:Hoe weet je dat? Misschien wilde hij gewoon even alleen zijn!
Op vrijdag 01 maart 2002 13:36 schreef Verbal het volgende:
...na het schijten
quote:Some people come here to sit and think
Op vrijdag 01 maart 2002 13:38 schreef kikkerlikker het volgende:[..]
Hoe weet je dat? Misschien wilde hij gewoon even alleen zijn!
Ik wist niet dat alleen zijn naar stront stonk
V.
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat als je je vriendin beft toch ook niet gelijk je tanden poetst?!
Wheehehehe maar je hebt gelijk hoor is gewoon vies!
quote:Geloof Kikkerlikker nou maar : "Being lonely stinks"
Op vrijdag 01 maart 2002 13:41 schreef Verbal het volgende:[..]
Some people come here to sit and think
But I come to shit and stink...Ik wist niet dat alleen zijn naar stront stonk
V.
On topic. Het kan toch zijn dat die lucht van iemand is die daar eerder heeft ziten bouten en dat hij daar gewoon later is gaan zitten om de nieuwe Donald Duck even rustig te lezen? .
quote:Your collegue came to scratch his balls
Op vrijdag 01 maart 2002 13:41 schreef Verbal het volgende:
Some people come here to sit and think
But I come to shit and stink...
quote:Bah
Op vrijdag 01 maart 2002 13:36 schreef Verbal het volgende:
...na het schijtenSta je te pissen, hoor je dus in het andere toilet doorgetrokken worden, en loopt die gozer zonder zijn klauwen onder een straal water te houden de plee uit
Ik hoef dus echt geen kopje koffie meer van hem ofzo
En als 'ie jarig is krijgt 'ie een schop onder zijn hol, maar geen hand.
Goorlap.
V.
quote:Klopt. Daarom moet je je reet altijd met de hele rol afvegen. Daarna wel netjes in het prullenmandje gooien, anders raakt de W.C. verstopt!
Op vrijdag 01 maart 2002 13:49 schreef MUUS het volgende:
Misschien moet je eens nonchalant,waar hij bij zit uiteraard,vertellen,dat onderzoek heeft uitgewezen,dat bacterien door 10 lagen wc-papier gaan...is nog waar ook
quote:Vergeet de verschillende soorten sperma niet
Op vrijdag 01 maart 2002 13:55 schreef erikh het volgende:
Dan moet je hem ok eens uitlegge dat onderzoekers een paar keer pinda's uit een cafe hebben meegenomen, die onderzocht hebben en gemiddeld 15 verschillende urinesporen erop aan troffen.
quote:Dat was toch ook in knoflooksausjes?
Op vrijdag 01 maart 2002 13:56 schreef DarkElf het volgende:[..]
Vergeet de verschillende soorten sperma niet
quote:Dat klopt ja.
Dan moet je hem ok eens uitlegge dat onderzoekers een paar keer pinda's uit een cafe hebben meegenomen, die onderzocht hebben en gemiddeld 15 verschillende urinesporen erop aan troffen.
quote:De pepermuntjes bij de Chinees!
quote:
Na het plassen handen wassen
Na het poepen, (zoekt leuke rijm)
Jakkie!
quote:Na het kakken koffie voor Verbal pakken.
Op vrijdag 01 maart 2002 14:19 schreef Ellen het volgende:
(zoekt leuke rijm)
quote:cup-a-soupen
Spreek hem er op aan!Na het plassen handen wassen
Jakkie!
quote:...je moeder roepen.
Spreek hem er op aan!Na het plassen handen wassen
Jakkie!
Mama , ik ben klaaaaaahaaaaaar
Ook zeer onsmakelijk en aso: een collega die z'n grote boodschap ten toon spreidt en het dus schijnbaar niet nodig vindt om door te trekken
quote:hoe plast ie dan?
Op vrijdag 01 maart 2002 18:53 schreef Guus het volgende:
Zolang hij z'n reet niet afveegt is er verder geen probleem toch ?
quote:Niet over zijn handen, neem ik aan. Anders had ie ze wel gewassen
Op vrijdag 01 maart 2002 19:59 schreef Spanning het volgende:[..]
hoe plast ie dan?
quote:Ik doelde op het feit dat de plasser ook moet worden vastgehouden
Op vrijdag 01 maart 2002 20:26 schreef error het volgende:[..]
Niet over zijn handen, neem ik aan. Anders had ie ze wel gewassen
Postinggirl legt na het lezen van dit topic met allemaal lekkere verhaaltjes over 15 verschillende urinesporen bla bla bla haar zak chips weg. Heeft geen honger meer.
quote:Of je laat em hangen, je raakt je het gaatje waar de urine uitkomt toch niet?!?
Op vrijdag 01 maart 2002 20:43 schreef Spanning het volgende:[..]
Ik doelde op het feit dat de plasser ook moet worden vastgehouden
Maar een beetje 'smet' is juist goed voor je weerstand heb ik ooit in een topic gelezen.
During Autumn of 2000, a team of scientists at the Department of Forensics at University College London removed a row of passenger seats from a Central Line tube carriage for analysis into cleanliness. Despite London Underground's claim that the interior of their trains are cleaned on a regular basis, the scientists made some alarming discoveries.
The analysis was broken down. This is what was found on the surface of the seats:
4 types of hair sample (human, mouse, rat, dog)
7 types of insect (mostly fleas, mostly alive)
vomit originating from at least 9 separate people
human urine originating from at least 4 separate people
human excrement
rodent excrement
human semen
When the seats were taken apart, they found:
the remains of 6 mice
the remains of 2 large rats
1 previously unheard of fungus
It is estimated that by holding one of the armrests, you are transferring, to your body, the natural oils and sweat from as many as 400 different people.
It is estimated that it is generally healthier to smoke five cigarettes a day than to travel for one hour a day on the London Underground.
It is far more hygienic to wipe your hand on the inside of a recently flushed toilet bowl before eating, than to wipe your hand on a London Underground seat before eating.
It is estimated that, within London, more work sick-days are taken because of bugs picked up whilst travelling on the London Underground than for any other reason (including alcohol).
Als je al een half uur in de wijvenWC staat te wachten en je moet zeiken als een geit en je ruikt het al.. de geur van menstruatiebloed.. op een gegeven gaat er eindelijk een deur open en *gruwel* je ziet een wijf naar buiten komen met een rode middelvinger en ze loopt gewoon DOOR zonder haar handen te wassen
Walgend ren je het hokje in, want sja.. als je moet, dan moet je he..
Maar DAN zie je op de wcbril zo'n ranzige bloedvlek en weet je niet meer of je zeikend moet kotsen of kotsend moet zeiken
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 01:08 schreef jerney het volgende:
weet je WAT pas smerig is?Als je al een half uur in de wijvenWC staat te wachten en je moet zeiken als een geit en je ruikt het al.. de geur van menstruatiebloed.. op een gegeven gaat er eindelijk een deur open en *gruwel* je ziet een wijf naar buiten komen met een rode middelvinger en ze loopt gewoon DOOR zonder haar handen te wassen
Maar DAN zie je op de wcbril zo'n ranzige bloedvlek en weet je niet meer of je zeikend moet kotsen of kotsend moet zeiken
buitengewoon goor!!!!!
quote:hehehehe
Op zaterdag 02 maart 2002 10:35 schreef Alkaline het volgende:[..]
![]()
buitengewoon goor!!!!!
Alsof alle vrouwen zo hygienisch zijn...
Das toch heel natuurlijk. In de bush bush veegde mensen zn kont met zn handen af en rook er nog eens aan. Daar had je echt geen kraantje bij het bosje hoor.
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 20:43 schreef Spanning het volgende:[..]
Ik doelde op het feit dat de plasser ook moet worden vastgehouden
quote:Apestaartje rent nu heel erg hard naar de WC om iets te lozen (alleen dan via de bovenuitgang).
weet je WAT pas smerig is?Als je al een half uur in de wijvenWC staat te wachten en je moet zeiken als een geit en je ruikt het al.. de geur van menstruatiebloed.. op een gegeven gaat er eindelijk een deur open en *gruwel* je ziet een wijf naar buiten komen met een rode middelvinger en ze loopt gewoon DOOR zonder haar handen te wassen
quote:
(Ehm, om de manier hoe je het vertelt, niet wat je vertelt, YUK)
quote:*grin*
Op zaterdag 02 maart 2002 14:15 schreef Moonah het volgende:[..]
![]()
(Ehm, om de manier hoe je het vertelt, niet wat je vertelt, YUK)
'T is trouwens niet echt gebeurd hoor
(tenminste niet dat ik weet )
quote:Je moet natuurlijk niet alles geloven wat er in je mailbox valt...
Op zaterdag 02 maart 2002 01:03 schreef Re het volgende:
Altijd nog beter dan de metro:
"The article in question began making its Internet rounds in late January 2002. In a nutshell, it's a crock -- although no public place is ever entirely filth-free, the "study" the e-mail purports to report upon does not exist.
There is a University College London, but it does not have a Department of Forensics, as this list of its departments shows. The name of a real college was used to impart an aura of credibility to this hoax."
paniek om nix dus.
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 15:09 schreef zodiaque het volgende:
Ach je gaat er niet dood aan. Ik bedoel als je anale seks hebt dan zit je toch ook met je leuter in het strontgat?
En ik vond die pinda's nog wel zo lekker..
ik wil niet weten waarom
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 18:53 schreef Guus het volgende:
Zolang hij z'n reet niet afveegt is er verder geen probleem toch ?
quote:Maar de leuter wel
Op vrijdag 01 maart 2002 23:35 schreef L-X het volgende:[..]
Of je laat em hangen, je raakt je het gaatje waar de urine uitkomt toch niet?!?
quote:Nee hoor, je leuter zit in een condoom en die zit in de anus
Op zaterdag 02 maart 2002 15:09 schreef zodiaque het volgende:
Ach je gaat er niet dood aan. Ik bedoel als je anale seks hebt dan zit je toch ook met je leuter in het strontgat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |