Even voor de duidelijkheid: Expedit en Lack zijn niet ontwikkeld voor in natte ruitmes als een badkamer, ik verwacht na verloop van tijd toch wat problemen met vocht dat ik de kast trekt. De toplaag van Lack en Expedit is gemaakt van folie of fineer (afhankelijk van kleur) wat in basis geen vochtbestendige materialen zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Plukie86 het volgende:
Vraagje aan de IKEA-kenners hier:
Ik wil voor in de badkamer een smalle hoge kast, en ik dacht aan de LACK-kast van 69 euro (dat ding dat ook op z'n zij kan). Het materiaal:
Productomschrijving:
spaanplaat, hardboard, papier, Geprinte en gepreegde acrylverf, Blanke acryllak
Nu wil ik deze kast in de badkamer hebben, waar het dus vochtig is. Kan dat? Of heb ik daar speciale lak nog voor nodig? Help mij! Ik vind het zo'n mooie kast...
En hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar, maar dan voor een Norrebo-kast.
[..]
Als je goed schuurt ben je ook meteen je fineerlaag kwijtquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef sobotta het volgende:
die stotgevoeligheid is toch wel redelijk op te lossen met goed schuren en grondverven lijkt mij?
ik werkte gisteravondquote:Op maandag 3 maart 2008 19:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, het is een schroefje met een vrij brede kop waar je evt. ook een gewone schroevendraaier op zou kunnen zetten.
Noooit gezien. Op de site ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef Mar0988 het volgende:
Dank je, Memento-Mori!
@ Cahir, ja, ze verkopen badjassen.Wist je dat niet?
IKEA family hoekje, bestaan die al lang? Nog nooit gezien in die 10 keren dat ik er geweest ben in de afgelopen maandenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:23 schreef Yoni het volgende:
Die badjassen zijn een IKEA family product, net zoals het doucheschuim, de reistassen, rookmelders en EHBO sets![]()
Ze liggen ook in zo'n speciaal IKEA family hoekje in de winkel.
heb je niet eens een familypas? geen korting, gratis koffie, onbeperkt ruilen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
IKEA family hoekje, bestaan die al lang? Nog nooit gezien in die 10 keren dat ik er geweest ben in de afgelopen maanden
NORREBO is wat makkelijker een ander kleurtje te geven omdat NORREBO massief hout is welke behandeld is met een acryllak. Deze kun je licht opschuren en dan met een goede verf een ander kleurtje geven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Plukie86 het volgende:
Vraagje aan de IKEA-kenners hier:
Ik wil voor in de badkamer een smalle hoge kast, en ik dacht aan de LACK-kast van 69 euro (dat ding dat ook op z'n zij kan). Het materiaal:
Productomschrijving:
spaanplaat, hardboard, papier, Geprinte en gepreegde acrylverf, Blanke acryllak
Nu wil ik deze kast in de badkamer hebben, waar het dus vochtig is. Kan dat? Of heb ik daar speciale lak nog voor nodig? Help mij! Ik vind het zo'n mooie kast...
En hier ben ik zelf ook wel benieuwd naar, maar dan voor een Norrebo-kast.
[..]
Euhm nee volgens mij kan dat inderdaad niet omdat de beugels om dat blad vast te maken zijn, enkel geschikt zijn voor de planken in de dikte van de EXPEDIT kast. LACK heeft dikkere planken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:41 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb een vraagje, ik wil graag een expedit bureau, maar dan niet vast gekoppeld aan een expedit kast, maar meer aan een soort lack boekenkast (dus met echt schappen en niet met vakken) is dat ook mogelijk? want er lag een papiertje bij dat expedit gecombineert kon worden met lack, maar we vroegen het aan iemand en die zei stellig nee, dat het echt een expedit kast moest zijn om bepaalde redenen.
Dat wel. Korting nooit gekregen. Onbeperkt ruilen is dus ook echt onbeperkt ruilen? Dus ook onbeperkt korting cashen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb je niet eens een familypas? geen korting, gratis koffie, onbeperkt ruilen?
Onbeperkt is echt onbeperkt...quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat wel. Korting nooit gekregen. Onbeperkt ruilen is dus ook echt onbeperkt ruilen? Dus ook onbeperkt korting cashen?
Gratis Koffie?
Maar als je hem onbeperkt ken ruilen. Dan ruil je hem toch om als het zelfde product in de aanbieding is?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Onbeperkt is echt onbeperkt...
Maar onbeperkt kortingen? Dat gaat je niet lukken... hoewel er wel zeer regelmatig aanbiedingen zijn speciaal voor IKEA Family leden
Dan moet je dus het product dat je thuis hebt omruilen. Maar die heb je al gebruikt dus dat gaat niet...quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Maar als je hem onbeperkt ken ruilen. Dan ruil je hem toch om als het zelfde product in de aanbieding is?
quote:De Denen zijn boos op Ikea, omdat die goedkope vloerbedekking en deurmatten naar Deense plaatsen vernoemt. Duurdere meubels hebben juist Zweedse namen. De Denen beschuldigen Ikea van Zweeds imperialisme:"Lager dan een deurmat kan bijna niet". Ikea ontkent opzet.
bron nu.nlquote:Kinderstoel en cruesli teruggeroepen
Uitgegeven: 6 maart 2008 07:10
Laatst gewijzigd: 6 maart 2008 08:06
RIJSWIJK - Er is iets mis met de Gulliver kinderstoel van IKEA en met bepaalde zakken Quaker Cruesli Multifruit. De fabrikanten van de producten roepen klanten dan ook op de gekochte spullen terug te brengen.
Dat doen ze donderdag in advertenties in landelijke kranten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |