Had je naar de winkel gemoeten. Had je daarna enkele prullaria gezien en gezegd goh das best leukquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:07 schreef suuske343 het volgende:
ben ik weer....met een nieuwe vraag..
Ik heb ergens gehoord dat de faktum stat een ral kleur is...kan iemand mij vertellen welke?
Alvast weer bedankt....als ik jullie niet had
En je kwam vanuit Bergen op Zoom?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:29 schreef Spookje81 het volgende:
Ik ben vandaag ook nog in delft en barendrecht geweest.
Ik had een tijdje terug al bambu gezien voor bij ons in de slaapkamer voor het raam.
Gingen we vandaag naar delft (dichst bij) is het uit het assortiment.
Zijn we maar naar barendrecht gereden daar was nog een restant.
Dat valt wel mee in het echt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:38 schreef sobotta het volgende:
bovendien nog lelijk ook.
Zou het nog mogelijk zijn om nu die korting nog te kunnen krijgen?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:36 schreef Cahir het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/actie_sultanhedfors.html
Boh, opeens duiken er overal Hedfors acties opHad de mijnes op 3 januari gekocht, en nu scheelt ie ruim 50 euro.
Gewoon niet gebruiken. Niet dat mijn PC's erin passen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:37 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ding mankeert aan alle kanten. Volgens het boekje moeten de schroeven derin kunnen. Ze steken hier 4 cm uit, op de foto ook zo te zien.
En stabiel is het ook niet, en tis ook vrij scheef.
Tja, heb het al gekocht. En had het ook nodig. Heb een Galant hoekbureau. Mijn stoelpoten knalden er steeds aan. En dit is ook makkelijker met stofzuigen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef Marc H het volgende:
[..]
Gewoon niet gebruiken. Niet dat mijn PC's erin passen.
ja hoor, bij ons kan dat binnen 90 dagen (zelfde termijn als ruiltermijn dus)quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zou het nog mogelijk zijn om nu die korting nog te kunnen krijgen?
Bij elke Ikea vestiging dus?quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoor, bij ons kan dat binnen 90 dagen (zelfde termijn als ruiltermijn dus)
Ja sorrie, maar het was echt zo. Ik had wel dood kunnen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
bij ons kwam iemand aan de balie van wie dr knubbig was geknapt/ontploft, ze was wel n beetje dramaqueen want"ze had wel een slagaderlijke bloeding kunnen oplopen"![]()
*schop*quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij elke Ikea vestiging dus?Cool ff die 50 euro scoren
![]()
Bedankt![]()
Moet ik wel die coupon uitprinten?
haha nee ik heb mn profiel blijkbaar niet veranderd. Ik woon tegenwoordig in Voorburg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:42 schreef kalinho het volgende:
[..]
En je kwam vanuit Bergen op Zoom?![]()
check mijn bank die net nieuw is(KLIPPAN)quote:Op woensdag 27 februari 2008 08:52 schreef Chanty27 het volgende:
heeft iemand hier een Ikea bank? Zoja hoe is de kwaliteit ervan?
Wij willen nog een bank hebben voor in de aanbouw voor niet al te duur, want zo vaak zitten wij er ook weer niet. En aangezien dat sommige banken bij Ikea nog best mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |