Niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
Iemand een idee wanneer de Liatorp salon tafel in de aanbieding komt
als je tot juni kunt wachten en nog meer nodig hebt:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
Iemand een idee wanneer de Liatorp salon tafel in de aanbieding komt
quote:
Die komen pas wat later. We hebben nu eerst een voorjaarscollectie, en pas over een maand of zo denk ik komt de zomercollectiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:50 schreef poemojn het volgende:
De tuinmeubels staan nog niet op de site, weet iemand wanneer ze in de winkel komen?
Denk het bijna wel, maar voor 15 euro heb je een hele dag een boedelbak o.i.d tot je beschikkingquote:Op maandag 18 februari 2008 12:48 schreef Dr_Crouton het volgende:
Heb het bed begin januari gekocht en wacht nog even af of het erger wordt, maar als ik de SKIEN om wil ruilen, moet ik het vervoer heen (en eenmaal geruild terug) uit mijn eigen zak betalen?
Dank je. Over een maand zou onze achtertuin -in theorie- ook af moeten zijn, dus dat komt wel goed uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die komen pas wat later. We hebben nu eerst een voorjaarscollectie, en pas over een maand of zo denk ik komt de zomercollectie
welke kap is het geworden? die mooi rvs schuin aflopende?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
De afzuigkap is net gebracht!
Nu nog een paar weekjes wachten en dan komt het keukenblad. Heb er zin in!
In Amsterdam konden we 'm ook al niet vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:54 schreef Yoni het volgende:
Iemand enig idee wanneer Delft weer witte Knubbig lampjes heeft?
Ze zijn er nergens volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
In Amsterdam konden we 'm ook al niet vinden.
Nee, we hebben alleen maar ruimte voor onderbouw hier. Dus de 1 motorige (zeg je dat zo?) rvs.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke kap is het geworden? die mooi rvs schuin aflopende?
da's altijd leuk als je zoiets voor elkaar krijgt.......quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:03 schreef floopzz het volgende:
Laat maar, al gelukt!! (voor de Ikea-service!!)
Ik zal morgen even kijken wanneer ze verwacht worden. Om welke maat gaat het?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:12 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ze zijn er nergens volgens mij![]()
Heb ik eindelijk lampjes bedacht voor de slaapkamer, zijn ze niet te koop
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken wanneer ze verwacht worden. Om welke maat gaat het?
Het gaat om deze toch:
[ afbeelding ]
Geniaal!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:23 schreef kalinho het volgende:
Vandaag kwam ik in ons kantoor 3 a4tjes tegen met 1 handgeschreven regel:
"Ik mag niet meer dan 1 potlood bij de ikea meenemen"
120x handuitgeschreven![]()
![]()
Daarnaast stond een plastic tas, vol met potloodjes![]()
![]()
Een moeder kwam thuis met haar kind en uit alle zaken kwamen toen potloodjes tevoorschijn. Dat menneke heeft strafregels moeten schrijven van haar en de potloodjes terugbrengen
Die kleintjes zijn hier van de week ook niet geleverd. Is nieuw product dus dan gaat het in het begin nog wel eens mis. Ze worden beter verkocht dan ze hadden verwacht.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
![]()
Dat zijn ze!
Ik twijfel nog een beetje over de maat, maar ik denk dat het de kleintjes worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |