abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56796702
Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
1 setje maar :-)

Eventueel in belgie ofzo?
hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?

alvast bedankt
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_56796775
quote:
Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef dromewaris het volgende:
Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
1 setje maar :-)

Eventueel in belgie ofzo?
hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?

alvast bedankt
Euhm... ik kan woensdag op z'n vroegst voor je kijken...
Maar in de voorraad van Belgie kan ik sowieso niet kijken
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56799483
Oke dan geen belgie :-)
maar als je wilt, super graag.
we hebben deze set, en bevalt heel goed. Mooi zwaar bestek en stevig...
maar 6 stuks messen etc.. is toch wat weinig, dus wilden we nog een setje bijkopen eigenlijk maarja...
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_56799832
Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_56799976
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Cyan het volgende:
Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_56800091
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
Nee

Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
pi_56800119
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee

Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.

Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief
pi_56800170
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.

Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief

Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij

Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
pi_56800419
quote:
Op zondag 17 februari 2008 20:59 schreef Cyan het volgende:

[..]

Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij

Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?

Qua ruilen dan he..
pi_56800509
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?
Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
pi_56800559
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...
pi_56800609
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...

Ik zal morgen eens even op de vrachtbrief kijken welke datum het precies was en mocht ik nog op tijd zijn dan heb ik een goede reden om naar Ikea te gaan! En zo niet, dan komen er vast nog 2 hoezen bij voor nog meer afwisseling!

Thnx voor je hulp!
  † In Memoriam † zondag 17 februari 2008 @ 23:58:19 #38
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56805404
Weet iemand wanneer de Mysinge banken precies uit de collectie gaan?
Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 18 februari 2008 @ 00:00:41 #39
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56805450
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?

Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_56805978
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
Hoe weet je dat?

Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
(en aan andere bank bevestigen
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 10:00:53 #41
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_56809340
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?

Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
Ik had begrepen dat het alleen gold voor de 2zits met de Mollebo hoes. Dat staat in m'n Ikea foldertje en de dame van de afdeling beaamde dat ook.
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Ik ging wat informatie inwinnen bij Ikea Amsterdam en toen kreeg ik te horen dat hij eruit gaat.
quote:
Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
(en aan andere bank bevestigen
Dat is wel tof, dan kan ik best twee 2-zitters kopen in de actie, een 2 zitter ombouwen tot chaise longue is goedkoper dan de chaise longue zelf. Hmmm even aan mijn zus voorleggen .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_56811334
Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?

Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb
~*~Common sense is not so common~*~
pi_56811499
quote:
Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef heppifisj het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?

Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb
Er zijn een aantal vestigingen met voorraad...

als je hier de vestiging naar keuze invult krijg je te zien of het artikel daar wel of niet voorradig is.

Hoezen van banken worden altijd los verkocht. Je koopt meestal een onderstel en een losse hoes namelijk
pi_56811655
Dankjewel! Ik hoopte dat ie nog beschikbaar zou komen in Delft maar misschien moet ik er toch maar ff een stukkie voor rijden, ik wacht al lang genoeg en ik wil nou de boel wel eens opruimen
~*~Common sense is not so common~*~
  maandag 18 februari 2008 @ 12:48:36 #45
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_56812509
Ik heb de MYSINGE 2-zits met de brede chaise longues met Mollebo hoezen van Amsterdam en heb me daar ook laten vertellen dat ie ergens dit jaar uit de collectie gaat. Voor de zekerheid ook twee keer bij verschillende bezoeken gevraagd.

Het volgende valt me na ruim een week slapen op mijn 140x200 Sultan SKIEN op: er lijkt aan een helft wel alsof er een kuil in het midden zit...
De andere kant is veel vlakker en harder.
En ik kan de middenbalk een beetje voelen als ik van een kant naar de andere rol. Dat had ik natuurlijk niet in de winkel, waar de 1-persoons showmodellen ter proefliggen staan.

Heb het bed begin januari gekocht en wacht nog even af of het erger wordt, maar als ik de SKIEN om wil ruilen, moet ik het vervoer heen (en eenmaal geruild terug) uit mijn eigen zak betalen?
The Internets, I needs it..
  maandag 18 februari 2008 @ 13:59:05 #46
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_56813983
ik heb best zin om weer te gaan, maar dan weet ik zeker dat ik meer uitgeef dan ik nodig heb.

Tevens een tvp
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  maandag 18 februari 2008 @ 14:08:55 #47
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_56814216
Ikea is okay...

3 weken terug met 2 karren vol de winkel verlaten. Mooie bonde wandkast, mooie bureaustoel! Yeah!!!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_56814483
zo..vanmorgen vast het aanrechtblad besteld, voor de keuken die we over 4 weken gaan plaatsen...
Ik heb er al helemaal zin in....
pi_56831524
De tuinmeubels staan nog niet op de site, weet iemand wanneer ze in de winkel komen?
pi_56832522
Iemand een idee wanneer de Liatorp salon tafel in de aanbieding komt
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')