Euhm... ik kan woensdag op z'n vroegst voor je kijken...quote:Op zondag 17 februari 2008 18:47 schreef dromewaris het volgende:
Bartjebart, in het vorige topic zei je dat die bestekset van 365+ absoluut niet hetzelfde is...
oke, maar is de parad nog ergens te krijgen?
1 setje maar :-)
Eventueel in belgie ofzo?
hij is wel overal van de site af, maar kan jij eens een onderzoekje doen voor me?
alvast bedankt
Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:47 schreef Cyan het volgende:
Terug Vind Ikea! Hoe lang mag je eigenlijk dingen omruilen met kassabon als ze nog in de verpakking zitten?
Neequote:Op zondag 17 februari 2008 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je bij aankoop van die producten je IKEA Family kaart laten scannen?
Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.quote:Op zondag 17 februari 2008 20:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee![]()
Het gaat namelijk om bekleding van de Kramfors bank. Wij hadden extra hoezen besteld (die nog gewoon in de verpakking zitten en nog niet open zijn geweest) en nu wil ik wrs toch een ander kleurtje.
quote:Op zondag 17 februari 2008 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh dan heb je 90 dagen na aankoop in de winkel of vanaf het moment dat het artikel uitgeleverd is.
Bij een afgeleverd artikel zoals de KRAMFORS artikelen is je kassabon niet je betalingsbewijs, maar de vrachtbrief
Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Oh dan ben ik al te laat! Nou ja, misschien kan ik ze omruilen via Marktplaats en op zich is het ook niet de verkeerde kleur ofzo maar ik ben nogal van de afwisseling. Dus misschien nog maar een setje extra erbij
Je moet die bekleding chemisch laten reinigen maar dat kan neem ik aan gewoon bij een stomerij toch?
Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Naja je kunt het gewoon proberen in de winkel natuurlijk... Hoelang ben je over tijd dan?
Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik geloof dat de banken in november zijn geleverd.
quote:Op zondag 17 februari 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wanneer dan in November... anders kun je nog precies op tijd zijn...
ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
Weet iemand wanneer de Mysinge banken precies uit de collectie gaan?
Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:58 schreef Skaai het volgende:
Weet iemand wanneer de Mysinge banken precies uit de collectie gaan?
Volgende maand is de 2-zits 100 euro goedkoper (voor IKEA family leden) en misschien willen we in de toekomst een chaise longue erbij.
Ik had begrepen dat het alleen gold voor de 2zits met de Mollebo hoes. Dat staat in m'n Ikea foldertje en de dame van de afdeling beaamde dat ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wil ook de chaise, is die dan ook 100 eraf? Ook op de overtrekken?
Die chaise is wel gewoon te koppelen aan de persoons he?
Ik ging wat informatie inwinnen bij Ikea Amsterdam en toen kreeg ik te horen dat hij eruit gaat.quote:
Dat is wel tof, dan kan ik best twee 2-zitters kopen in de actie, een 2 zitter ombouwen tot chaise longue is goedkoper dan de chaise longue zelf. Hmmm even aan mijn zus voorleggenquote:Je kunt de tweezits ombouwen tot chaise longue inderdaad...
(en aan andere bank bevestigen
Er zijn een aantal vestigingen met voorraad...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:46 schreef heppifisj het volgende:
Kan iemand mij vertellen of de Malm toilettafel nog in het zwartbruin leverbaar is? Hij staat niet meer op de site?![]()
Oh en kan ik een losse hoes kopen voor mijn MYSINGE bank? Ik weet niet meer of ik die oude nou los gekocht heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |