abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:09:21 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_57190857
Is Gulliver die hoge kinderstoel waarbij je de voorbeugel eruit kan halen zodat het een 'gewone' hoge stoel is? houtkleurig? (die niet meer op de site staat?)

Als dat zo is, heb ik er ook eentje en ben ik benieuwd naar wat te doen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:31:46 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_57191211
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:36:43 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_57191291
Ingvar doet het trouwens nog prima volgens Forbes

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:00:53 #229
3011 E.T.
pi_57191695
Het is idd de kinderstoel die ik ook heb, ik heb 'm alleen al een tijdje langer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 08:54:56 #230
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_57215169
Gisteren een keuken en kast besteld. Ik werd bij de keukenafdeling geholpen door Joost.
Jezus wat een bizar goede service. Hij heeft echt alles uitgelegd, nam overal de tijd voor en kwam met goede suggesties.

We hebben dus nu de keuken besteld met verdikt werkblad ( ) en een gaderobekast. We zijn blij!
Alleen volgende week nog de bank bestellen en we zijn helemaal klaar voor ons nieuwe huisje !!!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:52:18 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57220820
Gisteren in Barendrecht geweest. Wat een verademing tov de verbouwingschaos in Delft zeg!

Helaas hadden ze daar op de klantenservice waar ik ook maar even heen gelopen ben niet een Alsvik kraan liggen dus geen schroefje nog.

Maar wat ik daar dus wel zag... Een superhandig wasrek dat mbv katrollen aan het plafond gehangen kan worden en dus omhoog en omlaag gehesen kan worden.
En dat is dus echt precies wat ik nog zoek.

Maar nu kijk op de site bij wassen/drogen maar daar zie ik hem niet tussen staan!
Weet een van de medewerkers hier of die nog wel in het assortiment zit?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:47:52 #232
3011 E.T.
pi_57223036
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren in Barendrecht geweest. Wat een verademing tov de verbouwingschaos in Delft zeg!

Helaas hadden ze daar op de klantenservice waar ik ook maar even heen gelopen ben niet een Alsvik kraan liggen dus geen schroefje nog.

Maar wat ik daar dus wel zag... Een superhandig wasrek dat mbv katrollen aan het plafond gehangen kan worden en dus omhoog en omlaag gehesen kan worden.
En dat is dus echt precies wat ik nog zoek.

Maar nu kijk op de site bij wassen/drogen maar daar zie ik hem niet tussen staan!
Weet een van de medewerkers hier of die nog wel in het assortiment zit?
Dat wasrek had ik in een duitse (?) folder zien staan Stond ook een 'staand' wasrek bij.. Allebei leken ze me wel handig
Maar die zijn dus in Barendrecht verkrijgbaar.... binnenkort even heen (zeker voor die met katrollen idd... Even kijken of we dat zo kunnen fabriceren dat we die het trapgat verder in kunnen trekken)

edit: hij is dus heel erg nieuw en hij is van de serie Antonius
  vrijdag 7 maart 2008 @ 15:57:27 #233
3011 E.T.
pi_57223280
Hier kun je de 'neuheiten' brochure bekijken en dan op pagina 44
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:04:01 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57224791
Je bent geweldig!
Dat staande rek wat er ook bij stond is ook super, maar echt wel heel groot.

Maar dat hangende ding zie ik idd ook helemaal voor me voor boven het trapgat. Haakje aan de zijkant en gaan!
pi_57230214
Wat nu in de op=op zit, is dat het enige dat uit het assortiment gaat de komende tijd?
Mijn zus heeft namelijk de MARKÖR zien staan daar.. En die heeft mijn vader op het oog voor zijn nieuwe meubels in die hij in mei gaat kopen.
Nu kunnen we het dressoir wel vast kopen zodat we zeker zijn dat we die hebben, maar we willen niet het risico lopen dat er dadelijk geen bijpassende andere meubels te koop zijn.

We hebben nu verder voornamelijk dingen van LEKSVIK. Blijven de meubels daarvan nog wel minimaal tot eind mei in het assortiment? Als jullie dat weten dan natuurlijk!

En weten jullie misschien ook of er een vervanger komt voor de MARKÖR als hij er uit gaat?

Alvast bedankt in ieder geval!!
E.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:10:12 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57230358
Morgen naar Barendrecht, rekje halen!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:17:36 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_57230526
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat nu in de op=op zit, is dat het enige dat uit het assortiment gaat de komende tijd?
Mijn zus heeft namelijk de MARKÖR zien staan daar.. En die heeft mijn vader op het oog voor zijn nieuwe meubels in die hij in mei gaat kopen.
Nu kunnen we het dressoir wel vast kopen zodat we zeker zijn dat we die hebben, maar we willen niet het risico lopen dat er dadelijk geen bijpassende andere meubels te koop zijn.

We hebben nu verder voornamelijk dingen van LEKSVIK. Blijven de meubels daarvan nog wel minimaal tot eind mei in het assortiment? Als jullie dat weten dan natuurlijk!

En weten jullie misschien ook of er een vervanger komt voor de MARKÖR als hij er uit gaat?

vraag het aan een medewerker in de winkel, als er geen end-of-sale-date in het systeem staat, betekent dat dat het artikel in elk geval niet op korte termijn verdwijnt
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:18:05 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_57230546
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Morgen naar Barendrecht, rekje halen!
op zaterdag?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:28:04 #239
3185 Adelante
To let it go now
pi_57230797

eindelijk is de HEMNES garderobekast praktischer gemaakt, geen heel lang hanggedeelte meer, maar meer legruimte
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:36:05 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57230961
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

op zaterdag?
Geen goed idee? Ik vond het er gisteren zo lekker rustig.
Mss beter wachten tot maandag maar.

Weet jij dat? Zou dat wasrekje ook in de andere filialen te krijgen moeten zijn?
Antonius nogwat (zie ET's post)
  vrijdag 7 maart 2008 @ 21:45:23 #241
3011 E.T.
pi_57231199
Ik vind de 'oude' Hemnes ook best praktisch door zijn 6 plankjes achter de smalle deur en een grote plank

Sterker nog.. ik heb het idee dat ik die 6 plankjes handiger vind dan 2 lades
  vrijdag 7 maart 2008 @ 22:47:07 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_57232690
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Weet jij dat? Zou dat wasrekje ook in de andere filialen te krijgen moeten zijn?
het is een nieuw artikel, dus kan zijn dat nog niet alle vestigingen het artikelnummer hebben opgestart.
pi_57233317
Hallo medewerkers,

Wat is een SCH boekje?

Groetjes,

veldmuis
pi_57233318
In onze brochure staat ie ook! (en nog goedkoper dan in Duitsland ook!)

http://ikeaeu.ecbook.eu/08/N2nl/
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57233422
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 21:01 schreef .Sparkling. het volgende:

Er gaan nog wel meer artikelen uit.

Wat betreft MARKOR gaat het om deze toch?

Die gaat er wel uit, maar wordt vervangen voor een vernieuwde versie. Echter als je em nu in de OP=OP kunt halen heb je em dus wellicht een stukje goedkoper.

Verder bestaat de LEKSVIK serie uit zoveel artikelnummers dat ik zo niet weet wat er wel en niet uitgaat. Er veranderd altijd wel een deel van het assortiment.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Hallo medewerkers,

Wat is een SCH boekje?

Groetjes,

veldmuis
Waar haal je die term vandaan dan? Zegt mij zo niks op zich...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57238598
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Waar haal je die term vandaan dan? Zegt mij zo niks op zich...
Er werd zoiets omgeroepen toen ik in IKEA liep, en ik was benieuwd wat het was.
Alle medewerkers moesten hun SCH boekje naar ...kweetnietmeerwat brengen.
Maar het kan ook dat ik niet meer weet wat voor boekje het was en ze het naar SCH moeten brengen. .
pi_57238983
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er gaan nog wel meer artikelen uit.

Wat betreft MARKOR gaat het om deze toch?
[ afbeelding ]
Die gaat er wel uit, maar wordt vervangen voor een vernieuwde versie. Echter als je em nu in de OP=OP kunt halen heb je em dus wellicht een stukje goedkoper.

Verder bestaat de LEKSVIK serie uit zoveel artikelnummers dat ik zo niet weet wat er wel en niet uitgaat. Er veranderd altijd wel een deel van het assortiment.
Het gaat om die ja. We wachten dan wel gewoon af tot de nieuwe. Dan weten we tenminste zeker dat we allemaal bijpassende meubels kunnen vinden.
Bedankt!
E.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:10:15 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57239565
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
In onze brochure staat ie ook! (en nog goedkoper dan in Duitsland ook!)

http://ikeaeu.ecbook.eu/08/N2nl/
[..]

Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...
pi_57240461
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 09:47 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Er werd zoiets omgeroepen toen ik in IKEA liep, en ik was benieuwd wat het was.
Alle medewerkers moesten hun SCH boekje naar ...kweetnietmeerwat brengen.
Maar het kan ook dat ik niet meer weet wat voor boekje het was en ze het naar SCH moeten brengen. .
Ow, een SC&A mapje
Dat is het mapje met de voorraadlijsten die elke afdeling heeft. De afdeling SC&A (Stock Control & Administration) verwerkt ze dan in het systeem zodat eventueel geconstateerde voorraadverschillen worden gecorrigeerd.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_57240763
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ow, een SC&A mapje
Dat is het mapje met de voorraadlijsten die elke afdeling heeft. De afdeling SC&A (Stock Control & Administration) verwerkt ze dan in het systeem zodat eventueel geconstateerde voorraadverschillen worden gecorrigeerd.
Oow, verkeerd verstaan dus!
Tnx, was benieuwd waar het over ging .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')