Dat wasrek had ik in een duitse (?) folder zien staanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Gisteren in Barendrecht geweest. Wat een verademing tov de verbouwingschaos in Delft zeg!
Helaas hadden ze daar op de klantenservice waar ik ook maar even heen gelopen ben niet een Alsvik kraan liggen dus geen schroefje nog.
Maar wat ik daar dus wel zag... Een superhandig wasrek dat mbv katrollen aan het plafond gehangen kan worden en dus omhoog en omlaag gehesen kan worden.
En dat is dus echt precies wat ik nog zoek.
Maar nu kijk op de site bij wassen/drogen maar daar zie ik hem niet tussen staan!![]()
![]()
Weet een van de medewerkers hier of die nog wel in het assortiment zit?
vraag het aan een medewerker in de winkel, als er geen end-of-sale-date in het systeem staat, betekent dat dat het artikel in elk geval niet op korte termijn verdwijntquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat nu in de op=op zit, is dat het enige dat uit het assortiment gaat de komende tijd?
Mijn zus heeft namelijk de MARKÖR zien staan daar.. En die heeft mijn vader op het oog voor zijn nieuwe meubels in die hij in mei gaat kopen.
Nu kunnen we het dressoir wel vast kopen zodat we zeker zijn dat we die hebben, maar we willen niet het risico lopen dat er dadelijk geen bijpassende andere meubels te koop zijn.
We hebben nu verder voornamelijk dingen van LEKSVIK. Blijven de meubels daarvan nog wel minimaal tot eind mei in het assortiment? Als jullie dat weten dan natuurlijk!
En weten jullie misschien ook of er een vervanger komt voor de MARKÖR als hij er uit gaat?
Alvast bedankt in ieder geval!!
op zaterdag?quote:
Geen goed idee? Ik vond het er gisteren zo lekker rustig.quote:
het is een nieuw artikel, dus kan zijn dat nog niet alle vestigingen het artikelnummer hebben opgestart.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen goed idee? Ik vond het er gisteren zo lekker rustig.
Mss beter wachten tot maandag maar.
Weet jij dat? Zou dat wasrekje ook in de andere filialen te krijgen moeten zijn?
Antonius nogwat (zie ET's post)
Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen goed idee? Ik vond het er gisteren zo lekker rustig.
Mss beter wachten tot maandag maar.
Weet jij dat? Zou dat wasrekje ook in de andere filialen te krijgen moeten zijn?
Antonius nogwat (zie ET's post)
Er gaan nog wel meer artikelen uit.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Wat nu in de op=op zit, is dat het enige dat uit het assortiment gaat de komende tijd?
Mijn zus heeft namelijk de MARKÖR zien staan daar.. En die heeft mijn vader op het oog voor zijn nieuwe meubels in die hij in mei gaat kopen.
Nu kunnen we het dressoir wel vast kopen zodat we zeker zijn dat we die hebben, maar we willen niet het risico lopen dat er dadelijk geen bijpassende andere meubels te koop zijn.
We hebben nu verder voornamelijk dingen van LEKSVIK. Blijven de meubels daarvan nog wel minimaal tot eind mei in het assortiment? Als jullie dat weten dan natuurlijk!
En weten jullie misschien ook of er een vervanger komt voor de MARKÖR als hij er uit gaat?
Alvast bedankt in ieder geval!!
Waar haal je die term vandaan dan? Zegt mij zo niks op zich...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef veldmuis het volgende:
Hallo medewerkers,
Wat is een SCH boekje?
Groetjes,
veldmuis
Er werd zoiets omgeroepen toen ik in IKEA liep, en ik was benieuwd wat het was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
Waar haal je die term vandaan dan? Zegt mij zo niks op zich...
Het gaat om die ja. We wachten dan wel gewoon af tot de nieuwe. Dan weten we tenminste zeker dat we allemaal bijpassende meubels kunnen vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er gaan nog wel meer artikelen uit.
Wat betreft MARKOR gaat het om deze toch?
[ afbeelding ]
Die gaat er wel uit, maar wordt vervangen voor een vernieuwde versie. Echter als je em nu in de OP=OP kunt halen heb je em dus wellicht een stukje goedkoper.
Verder bestaat de LEKSVIK serie uit zoveel artikelnummers dat ik zo niet weet wat er wel en niet uitgaat. Er veranderd altijd wel een deel van het assortiment.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:13 schreef Bartjebart het volgende:
In onze brochure staat ie ook! (en nog goedkoper dan in Duitsland ook!)
http://ikeaeu.ecbook.eu/08/N2nl/
[..]
Als je hier je vestiging naar keuze invult geeft internet aan of dit artikel daar op voorraad is...
Ow, een SC&A mapjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Er werd zoiets omgeroepen toen ik in IKEA liep, en ik was benieuwd wat het was.
Alle medewerkers moesten hun SCH boekje naar ...kweetnietmeerwat brengen.
Maar het kan ook dat ik niet meer weet wat voor boekje het was en ze het naar SCH moeten brengen..
Oow, verkeerd verstaan dus!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ow, een SC&A mapje
Dat is het mapje met de voorraadlijsten die elke afdeling heeft. De afdeling SC&A (Stock Control & Administration) verwerkt ze dan in het systeem zodat eventueel geconstateerde voorraadverschillen worden gecorrigeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |