Ik moest ook wel lachen toen hij op de voorkant van de Kick-Off stond. Terwijl hij gewoon buiten de selectie is gelaten, en ik de hele wedstrijd Rommedahl heb zien aanmodderenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=65567
interview met jullie wonderkind haha
had die toen al zn dopjes inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen toen hij op de voorkant van de Kick-Off stond. Terwijl hij gewoon buiten de selectie is gelaten, en ik de hele wedstrijd Rommedahl heb zien aanmodderen
waarom is er dan niemand in paniekquote:
Wij weten niet alles natuurlijk. Zal wel niet voor niets zijn, neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:04 schreef stefmans het volgende:
Ik vind dat Fontein het niet eens zo slecht heeft gedaan
Wat een pauper tekeningquote:
Inderdaad. Daarbij heeft Suarez in 2008 nog geen schwalbe gemaakt, dus een beetje onzinnig en overbodig.quote:
Gister was er weer 1quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarbij heeft Suarez in 2008 nog geen schwalbe gemaakt, dus een beetje onzinnig en overbodig.
Niet iedere keer als hij gaat liggen is het een schwalbe. Hij wordt ligt uit balans gebracht (absoluut geen overtreding) maar je kan er wel door vallen. Hij klaagde ook niet dat hij een vrije trap wilde. Hij stond op en ging verder. Geen schwalbe dus.quote:
Klopt, hij gaat de goede kant op, blijf ik een goede speler vinden. hij dolt echt iedere verdediger in Nederland, en is zo gevaarlijk. Ook hoe hij op Dubai die verdediger van inter voor bij gingquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niet iedere keer als hij gaat liggen is het een schwalbe. Hij wordt ligt uit balans gebracht (absoluut geen overtreding) maar je kan er wel door vallen. Hij klaagde ook niet dat hij een vrije trap wilde. Hij stond op en ging verder. Geen schwalbe dus.
Laten we het hopen anders is het gewoon een schijnontslag en is de minst erge vertrokken en zitten de 2 grootste boeven nog in hun functie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef De.Kromme het volgende:
Dan zal van Geel wel volgen, lijkt me.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef De.Kromme het volgende:
In polonaise het stadion uit... carnaval is al voorbijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef De.Kromme het volgende:
Zullen Rommedahl, Luque, Colin, Delorge, Urzaiz en Kennedy aansluiten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
In polonaise het stadion uit... carnaval is al voorbij
Het is wel frappant dat de commercieel directeur vertrekt, terwijl dat ongeveer het enige vlak is waarop we het goed doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Een man een man, een woord een woord!
Fontein
Respect voor hem dat hij het zich aantrekt, terwijl bij lange na niet de zwakste schakel was.
Vraag het Delorge, die heeft er vast nog een mooie weddenschap voor je denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zullen Rommedahl, Luque, Colin, Delorge, Urzaiz en Kennedy aansluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |