Er werd iemand in de 16 vast gehouden die zo door kon lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef AminBen het volgende:
Wat was trouwens de aanleiding van de penalty, ff gemist..
ach.. bij een rode kaart had je waarschijnlijk nog 89 minuten saai voetbal gezien... ik ben wel blij dat het slechts geel is iigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef DarkShine het volgende:
Als die trouwens een kaart geeft bij die penalty is het mijn inziens een andere kleur dan geel.
Er word namelijk een zuivere scoringskans van een doorgebroken speler ontnomen!
Bal word doorgekopt, Oost is door en word vastgehouden waardoor Velthuizen eerder bij de bal is dan Oost. Wat dus omgekeerd was geweest als Oost niet werd vastgepakt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:39 schreef AminBen het volgende:
Wat was trouwens de aanleiding van de penalty, ff gemist..
ja dat is waar ja, volgens het boekje is het rood. Maar penalty + rood is weer zo dubbel op maar dat vind ik dan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:38 schreef DarkShine het volgende:
Als die trouwens een kaart geeft bij die penalty is het mijn inziens een andere kleur dan geel.
Er word namelijk een zuivere scoringskans van een doorgebroken speler ontnomen!
Feit. Maar het is allemaal zo inconsequent bij onze arbitrage...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ach.. bij een rode kaart had je waarschijnlijk nog 89 minuten saai voetbal gezien... ik ben wel blij dat het slechts geel is iig
quote:
Wat een geweldige scheids is het ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:42 schreef Dos37 het volgende:
agh van Hulten valt het goed aan. Rood zou de wedstrijd op slot doen.
Jij ook alquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:44 schreef The_Verve het volgende:
Ik schakel ook eens een keer (7 minuten) te laat in, staat het meteen 0-2.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:44 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat een geweldige scheids is het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |